Zysk? Strata? Skorzystaj z poprawnego wzoru uchwały Zatwierdź sprawozdanie finansowe stowarzyszenia >>
Szukam pracy – Specjalistka ds. administracji/marketingu / Asystentka biura / Sekretarka
Lokalizacja: Warszawa
Dostępność: Od zaraz, cały etat, praca stacjonarna, hybrydowa, zdalna
Kim jestem?
Jestem studentką studiów magisterskich na kierunku administracja na Uniwersytecie Warszawskim, z tytułem licencjata z politologii. Mam doświadczenie w pracy biurowej, recepcyjnej i w obsłudze klienta – w tym również w języku angielskim i rosyjskim. Pracuję z zaangażowaniem, jestem skrupulatna, odpowiedzialna i świetnie odnajduję się w pracy zespołowej.
Umiejętności:
- Biegła obsługa komputera (MS Office, systemy rezerwacyjne, fakturowanie)
- Znajomość narzędzi badawczych (SPSS, PSPP)
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i terminowość
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista
- Język angielski – B2, rosyjski – C1
- Prawo jazdy kat. B
Szukam pracy w obszarze:
- Administracja biurowa
- Obsługa sekretariatu
- Asystentura w instytucji publicznej, kulturalnej lub edukacyjnej
Dlaczego warto mnie zatrudnić?
Łączę wykształcenie z doświadczeniem. Znam realia pracy z klientem, potrafię działać samodzielnie, ale też doskonale odnajduję się w strukturze zespołowej. Rozwijam się w kierunku administracji i chciałabym zdobywać doświadczenie w środowiskach odpowiedzialnych społecznie. Zależy mi na dłuższej i stabilnej współpracy.
Kontakt:
📞 513 855 767