Zysk? Strata? Skorzystaj z poprawnego wzoru uchwały Zatwierdź sprawozdanie finansowe fundacji >>
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!
Realizuj swoje pasje w Fundacji Mapa Pasji! Dołącz do naszego Zespołu!
Misją Fundacji Mapa Pasji jest odkrywanie lokalnych skarbów. Wierzymy, że każde miejsce jest wyjątkowe dzięki ludziom z pasją, którzy tworzą jego kulturę, troszczą się o historię i przyrodę oraz aktywnie działają na rzecz jego rozwoju. Misję Fundacji realizujemy poprzez nasze programy:
- Questy - Wyprawy Odkrywców (www.questy.org.pl),
- Skarby Górali (www.skarbygorali.pl)
- projekty edukacyjne Erasmus+ kierowane do różnych grup (m.in. seniorów i rodziców).
Szukamy osoby na stanowisko Specjalisty / Specjalistki ds. promocji i komunikacji.
Co będzie Twoim zadaniem?
- Prowadzenie działań promocyjnych w szerokim zakresie tematycznym (Skarby Górali, Questy - Wyprawy Odkrywców, aktywizacja seniorów, projekty edukacyjne), w tym:
o planowanie działań i kampanii promocyjnych,
o prowadzenie stron na Facebooku / Instagramie - tworzenie postów, odpowiadanie na komentarze itp.
o publikowanie aktualności na stronach internetowych Fundacji, zarządzanie treściami stałymi;
o Współpraca z mediami, w szczególności tworzenie i rozsyłanie informacji prasowych, pozyskiwanie patronatów medialnych;
o Realizacja płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych i poprzez Google Adwords;
o Przygotowanie i wysyłka newsletterów / mailingu okolicznościowego;
· Komunikacja z odbiorcami programów Fundacji w mediach społecznościowych (Messenger, grupy tematyczne);
· Stała komunikacja i współpraca z partnerami i uczestnikami projektów na poziomie krajowym i międzynarodowym;
· Wsparcie w organizacji wybranych wydarzeń tematycznych, w szczególności konferencji, seminariów podsumowujących rezultaty projektów;
· Przygotowywanie / gromadzenie dokumentacji projektowej.
Czego oczekujemy?
· Co najmniej 2-letniego doświadczenia w prowadzeniu działań promocyjnych (mile widziane doświadczenie pracy w organizacji pozarządowej);
· Lekkiego pióra, które będzie potrzebne do tworzenia tekstów informacyjnych i promocyjnych,
· Wiedzy na temat funkcjonowania mediów społecznościowych i tradycyjnych;
· Co najmniej podstawowych umiejętności graficznych (przygotowanie grafik promocyjnych, znajomość zasad identyfikacji wizualnej);
· Komunikatywności, samodzielności i odpowiedzialności;
· Gotowości do jedno- lub kilkudniowych podróży krajowych i/lub zagranicznych;
· Zaangażowania w wykonywaną pracę, chęci uczenia się i gotowości na nowe wyzwania;
· Mile widziane zaawansowane umiejętności graficzne (obsługa pakietu Adobe);
· Mile widziane prawo jazdy kategorii B;
· Mile widziane umiejętności w zakresie fotografowania, filmowania (w tym z użyciem drona) i tworzenia krótkich materiałów filmowych (rolek);
· Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.
Oferujemy:
· Umowę o pracę na pełny etat od 1.07.2025 lub od 1.08.2025 (3-miesięczy okres próbny, następnie umowa do XII 2025 z możliwością przedłużenia);
· Udział w ciekawych projektach krajowych i międzynarodowych;
· Pracę w niewielkim, dynamicznym zespole pasjonatów, w miłej atmosferze;
· Możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw związanych z misją Fundacji;
· Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne;
· Elastyczne godziny pracy i możliwość częściowej pracy zdalnej;
· Pracę w biurze w Krakowie;
· Wynagrodzenie od 4000 zł do 5200 zł netto w zależności od kompetencji i doświadczenia.
CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres [email protected] najpóźniej do 23.06.2025.