Zysk? Strata? Skorzystaj z poprawnego wzoru uchwały Zatwierdź sprawozdanie finansowe fundacji >>
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, to zespół ludzi z pasją, którzy działają na rzecz osób starszych.
W związku z dynamicznym rozwojem szukamy osoby, która ma chęć i potencjał do wsparcia pracy księgowości Stowarzyszenia na stanowisko: Asystent/ka księgowości/Pomoc księgowa.
Asystent Księgowości / Pomoc Księgowa to osoba, która aktywnie wspiera księgową w bieżących obowiązkach.
Do głównych zadań pracownika tego będzie należało:
- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,
- formalno-rachunkowa kontrola dokumentów księgowych, związanych z finansowym rozliczaniem wolontariuszy,
- przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych,
- monitorowanie rozrachunków w celu terminowej regulacji zobowiązań,
- wprowadzanie płatności / przelewów do systemu bankowości elektronicznej,
- księgowanie wyciągów bankowych,
- sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami,
- przygotowywanie korespondencji z kontrahentami,
- archiwizowanie dowodów księgowych,
- księgowanie dokumentów kosztów związanych z rozliczeniem wydatków wolontariuszy,
- sporządzanie zestawień i raportów z zakresu wykonania budżetu.
Wymagania:
- preferowane wykształcenie o specjalizacji rachunkowość lub pokrewne (policealne, wyższe / w trakcie studiów),
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
- samodzielność oraz dobra organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
- umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów oraz pozyskiwania informacji
- dokładność, rzetelność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania,
umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w formule hybrydowej (rozpoczęcie pracy od 1/2 etatu. Docelowo, wraz z rozwojem organizacji, przewidujemy cały etat); biuro w dobrze skomunikowanym miejscu w Warszawie,
- pracę w pozytywnym, zmotywowanym i otwartym na wyzwania zespole Stowarzyszenia,
- pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji, zrzeszonej w międzynarodowej Federacji,
- możliwość rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności
- świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, laptop i telefon,
- przyjazną, a zarazem profesjonalną atmosferę pracy.
Zapewniamy wdrożenie, tzw. profesjonalny onboarding pracowniczy.
Wyślij nam swoje CV i LM na adres: [email protected] do 30.06.2025 r. tytułując mail: „Asystent/ka księgowości”.
Uwaga: w liście motywacyjnym prosimy określić swoje oczekiwania finansowe.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
logo_mbU