Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Zysk? Strata? Skorzystaj z poprawnego wzoru uchwały  Zatwierdź sprawozdanie finansowe fundacji >>

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Starsza specjalistka - inwentaryzatorka / Starszy specjalista - inwentaryzator

24 czerwca 2025 10:33
Reklama
Reklama

Opis stanowiska

Do naszego zespołu Sekcji Ewidencji i Ruchu Zbiorów poszukujemy osoby, która będzie odpowiadać m.in. za ewidencjonowanie zbiorów, formalną obsługę wypożyczeń zbiorów na wystawy oraz pozyskiwanie nowych obiektów do kolekcji muzeum.

Podstawowe obowiązki:

  • prowadzenie, przechowywanie i udostępnianie ewidencji muzealiów na podstawie odpowiednich dokumentów, zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi regulacjami muzealnymi;
  • udział w rozwoju i usprawnianiu elektronicznego systemu zarządzania zbiorami, w tym m.in. aktualizacja danych, zarządzanie słownikami, dokumentacją cyfrową oraz uprawnieniami użytkowników;
  • prowadzenie i przechowywanie dokumentacji zbiorów dotyczącej zakupów, darów, depozytów oraz udział w pracach Komisji Nabytków i sporządzanie protokołów końcowych;
  • realizacja procesu reinwentaryzacji zbiorów muzealnych zgodnie z obowiązującymi procedurami;
  • udział w pracach inwentaryzacyjnych, w tym w pracach zespołów spisowych (skontra, spisy z natury);
  • nadzór nad właściwym przechowywaniem, rozmieszczeniem oraz identyfikacją zbiorów w magazynach i na wystawach, a także udział w pracach porządkowych w magazynach;
  • koordynacja wewnętrznego i zewnętrznego ruchu zbiorów oraz prowadzenie dokumentacji przemieszczeń (protokoły wewnętrzne i zdawczo-odbiorcze);
  • prowadzenie procedur związanych z użyczeniami zbiorów na wystawy krajowe i zagraniczne;
  • formalna obsługa wystaw czasowych, w tym nadzór nad terminowym zwrotem obiektów, negocjowanie warunków umów użyczenia, ich egzekwowanie oraz organizacja transportów;
  • współpraca z instytucjami kultury i nauki w kraju i za granicą w zakresie wymiany informacji, ewidencji, badań oraz prezentacji zbiorów;
  • udział w projektach wystawienniczych, badawczych i naukowych (w tym seminariach naukowych i konferencjach) oraz w przygotowaniu materiałów do publikacji;
  • przygotowywanie zestawień i analiz dotyczących zbiorów na potrzeby sprawozdawczości.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe na poziomie magistra nauk humanistycznych (preferowane kierunki: historia o specjalności XIX i XX wiek lub archiwistyka, historia sztuki, kulturoznawstwo, judaistyka);
  • udokumentowane min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy;
  • bardzo dobra znajomość regulacji prawnych dotyczących pozyskiwania zbiorów, ewidencjonowania oraz ruchu obiektów;
  • doświadczenie w ewidencjonowaniu i opracowywaniu zbiorów muzealnych lub archiwalnych;
  • znajomość zasad bezpieczeństwa i ochrony zbiorów;
  • bardzo dobra znajomość standardu zarządzania zbiorami muzealnymi SPECTRUM 4.0;
  • biegła obsługa MS Office, w szczególności Excel;
  • doświadczenie w obsłudze systemów elektronicznej ewidencji muzealiów lub archiwaliów;
  • znajomość jęz. polskiego na poziomie C2;
  • znajomość jęz. angielskiego na poziomie min. B2;
  • umiejętność pracy samodzielnej oraz pracy w zespole;
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, samodzielność oraz zaangażowanie w przydzielone zadania;
  • dokładność, skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
  • zdolność adaptacyjna, otwartość na nowe wyzwania;
  • motywacja do rozwoju zawodowego poprzez zdobywanie nowych doświadczeń;
  • wysoka kultura osobista i wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne (otwartość, komunikatywność).

Mile widziane:

  • wykształcenie specjalistyczne podyplomowe w zakresie muzealnictwa, zarządzania kulturą lub archiwistyki;
  • znajomość historii i kultury żydowskiej;
  • znajomość jęz. hebrajskiego, jidysz, francuskiego lub niemieckiego.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
  • możliwość pracy zdalnej przez minimum 1 dzień w tygodniu;
  • pracę w zaangażowanym, zmotywowanym i wspierającym zespole;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • atrakcyjny pakiet benefitów;
  • dogodną lokalizację biura- muzeum w centrum Warszawy.

CV prosimy przesyłać na adres: [email protected] do 21.07.2025 r.

W tytule wiadomości proszę podać nr referencyjny: DZ/SI

Jesteśmy pracodawcą otwartym na różnorodność. Osoby ze szczególnymi potrzebami prosimy o wskazanie w CV preferowanej formy komunikacji.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie przesłanych aplikacji kandydatkami/kandydatami.

Podczas pierwszej rozmowy rekrutacyjnej udzielamy informacji na temat poziomu wynagrodzenia na danym stanowisku.

Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO”.

Dane kontaktowe
E-mail:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 24 czerwca 2025 do 25 lipca 2025
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.