Zysk? Strata? Skorzystaj z poprawnego wzoru uchwały Zatwierdź sprawozdanie finansowe fundacji >>
Fundacja ADRA Polska poszukuje samodzielnej i kreatywnej osoby, która pomoże nam promować i finansować nasze projekty. Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się razem z nami!
Co będzie Twoim zadaniem?
Współtworzenie działań i kampanii promocyjnych oraz fundraisingowych
Pozyskiwanie darczyńców biznesowych, nawiązywanie nowych relacji, negocjowanie warunków współpracy
Prowadzenie social media Fundacji i strony internetowej (WordPress)
Realizacja i monitoring płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych, Google Adwords, Google Grants;
Przygotowanie i wysyłka newsletterów (MailerLite)
Przygotowywanie grafik, prezentacji, filmików (Canva)
Czego oczekujemy?
- Doświadczenia w prowadzeniu działań promocyjnych (mile widziane doświadczenie pracy w organizacji pozarządowej)
- Zaawansowanej wiedzy na temat funkcjonowania mediów społecznościowych
- Zaawansowanych umiejętności graficznych (sprawna obsługa Canva pro)
- Dobrej znajomości WordPress i zasad SEO
- Samodzielności, odpowiedzialności, łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- Wyższego wykształcenia,
- Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.
Oferujemy:
Umowę o pracę na pełny etat lub B2B
Udział w ciekawych projektach krajowych i międzynarodowych
Pracę stacjonarną/hybrydową (biuro we Wrocławiu) lub online
Narzędzia do pracy (komputer służbowy, telefon)
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: [email protected]
Informujemy, ze skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Przekazanie nam swojego CV jest jednoznaczne z udzieleniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby niniejszej rekrutacji.