Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Zysk? Strata? Skorzystaj z poprawnego wzoru uchwały  Zatwierdź sprawozdanie finansowe fundacji >>

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Specjalista/ka ds. administracji z wykształceniem prawnym w Fundacji ORLEN

26 czerwca 2025 14:40
Dzięki temu ogłoszeniu
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!

Fundacja ORLEN, jedna z wiodących fundacji korporacyjnych w Polsce, realizuje strategiczne inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. administracji z wykształceniem prawnym.

Główne obowiązki:

· Przygotowywanie i zarządzanie dokumentacją fundacji, w tym regulaminami, umowami, rejestrami, sprawozdaniami.

· Wsparcie w obsłudze zarządu i rady fundacji.

· Prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.

· Współpraca z zewnętrzną kancelarią prawną

· Obsługa korespondencji, archiwizacja dokumentów.

· Kontrola zgodności działań fundacji z prawem.

· Przygotowywanie i aktualizacja aktów wewnętrznych fundacji.

Inne zadania:

· Współpraca z innymi działami fundacji i działem prawnym fundatora

· Utrzymanie porządku w dokumentacji fundacji.

Wymagania:

· Wykształcenie wyższe (prawo).

· Znajomość przepisów prawa dotyczących fundacji i organizacji pozarządowych.

· Doświadczenie w dziale prawnym organizacji pozarządowej.

· Znajomość obsługi programów biurowych.

· Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne.

· Organizowanie pracy własnej.

· Praca w zespole.

· Umiejętność analitycznego myślenia.

· Gotowość do pracy pod presją czasu.

Wiedza:

· Znajomość Kodeksu Cywilnego, Ustawy o OPP, przepisów o fundacjach oraz przepisów prawa podatkowego (w zakresie fundacji).

· Znajomość procedur administracyjnych, w tym procedur związanych z korespondencją, archiwizacją dokumentów.

· Znajomość zasad prowadzenia rejestrów i ewidencji.

· Znajomość procedur związanych z organizacją formalnych spotkań organów korporacyjnych.

Mile widziane:

· Znajomość przepisów RODO

Oferujemy:

· premia kwartalna

· prywatna opieka medyczna

· dofinansowanie zajęć sportowych

· dofinansowanie szkoleń i kursów

· ubezpieczenie na życie

· elastyczny czas pracy

· zniżki na firmowe produkty i usługi

· dofinansowanie wypoczynku

· możliwość częściowej pracy zdalnej

Szukamy osoby, która jest zaangażowana i otwarta na wyzwania.

Zachęcamy do aplikowania!

CV przyjmujemy mailowo na adres: [email protected] do 4 lipca 2025.

W tytule maila proszę wpisać nazwę stanowiska.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób biorących udział w procesach rekrutacyjnych (praca, staż, praktyki)

1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja ORLEN z siedzibą w Płocku 09-411 ul. Chemików 7 (dalej: „Fundacja”). Kontaktowy numer telefonu do administratora danych: (22) 778 08 53. Z administratorem danych może się Pani/Pan skontaktować także:
a. wysyłając wiadomość e-mail na adres: [email protected]

b. listownie na adres: 09-411 Płock, ul. Chemików 7.

2. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych w Fundacji służy następujący adres email: [email protected]. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się także pisemnie na adres siedziby Fundacji, wskazany w pkt 1, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych“. Dane dot. Inspektora Ochrony Danych dostępne są również na stronie www.fundcja.orlen.pl w zakładce „Kontakty”.

3. CEL I PODSTAWY PRZETWARZANIA
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w poniższych celach:
a. przeprowadzenia procesu rekrutacji polegającego m.in. na: przyjęciu ofert, wybór kandydatów;
b. weryfikacji posiadanych kwalifikacji i umiejętności niezbędnych do pracy na stanowisku, na które Pani/Pan rekrutuje;
c. przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku gdy wyrazi Pani/Pan zgodę.
e. prowadzenie korespondencji z Panią/Panem, wewnętrzne cele administracyjne takie jak zarządzanie personelem, statystyczne, raportowanie, obsługa, dochodzenie i obrona w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń
Podstawy przetwarzania danych:
a. art. 6 ust. 1 lit b RODO (dane niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy);
b. art. 6 ust. 1 lit. c RODO (dane wynikające z art. 22¹ § 1-2 Kodeksu pracy);
c. art. 6 ust.1 lit. a RODO i art. 10 RODO (zgoda na przetwarzanie danych, których podanie nie wynika z Kodeksu pracy (dane dodatkowe);
d. art. 6 ust.1 lit. a RODO (zgoda na przetwarzanie danych w innych procesach rekrutacyjnych);
e. art. 6 ust. 1 lit f RODO (prawnie usprawiedliwiony interes Fundacji polegający na prowadzeniu korespondencji z kandydatem, obsłudze, dochodzeniu i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń).
W sytuacji, gdy stanowisko, na które Pani/Pan aplikuje wymaga przedstawienia zaświadczenia o niekaralności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Fundacja
będzie wymagała dostarczenia informacji o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

4. ODBIORCY DANYCH
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty współpracujące z Fundacją, którym zlecone zostały usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom systemów i usług IT, podmiotom wspierającym Fundację w procesach rekrutacji. Podmioty, o których mowa powyżej, przetwarzają dane na podstawie zawartych z Fundacją umów.

5. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pani/Pana dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji, jednak nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy od daty przesłania aplikacji w ramach danego procesu rekrutacyjnego lub cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia skutecznego sprzeciwu wobec danych przetwarzanych w celach realizacji prawnie uzasadnionych interesów Fundacji. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana dodatkowej zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane przez okres 12 miesięcy od daty przesłania aplikacji lub do czasu wycofania uprzednio wyrażonej zgody. W przypadku, gdy Pani/Pana kandydatura będzie wykorzystywana w przyszłym procesie rekrutacyjnym dane te będą przetwarzana przez okres wskazany w zdaniu pierwszym.
6. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
a. prawo do wycofania zgody - w dowolnym momencie może Pani/Pan wycofać każdą ze złożonych zgód np. pisemnie na adres administratora, o którym mowa w pkt. 1 lub pocztą elektroniczną na adres: [email protected]. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
b. prawo dostępu do danych osobowych,
c. prawo żądania sprostowania danych osobowych,
d. prawo żądania usunięcia danych osobowych,
e. prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
f. prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację – w przypadkach, kiedy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora,
g. prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Pani/ Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Pani/Pana dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje jedynie do tych danych, które przetwarzamy na podstawie umowy z Panią/Panem lub na podstawie Pani/Pana zgody.

7. PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.

8. INFORMACJA O WYMOGU PODANIA DANYCH
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.
Przesyłając dokumenty rekrutacyjne potwierdza Pani/Pan prawdziwość danych oraz wyraża zgodę na przetwarzanie przez Fundacje ORLEN z siedzibą w Płocku, 09-411 Płock, ul. Chemików 7, danych osobowych których obowiązek przekazania nie wynika bezpośrednio z przepisów prawa w tym danych osobowych, o których w art. 10 RODO, zawartych w dokumentach aplikacyjnych (list motywacyjny, cv, formularz rekrutacyjny) w celu prowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu lub staż lub praktyki.

DODATKOWE INFORMACJE:
1. Fundacja ORLEN zastrzega sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
2. Przesłane dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane.
W dowolnym momencie może Pani/Pan wycofać powyższą zgodę, pisemnie na adres administratora tj. Fundacja ORLEN, 09-411 Płock, ul. Chemików 7 z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych lub mailowo na adres: [email protected]
Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem.

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Fundacja ORLEN
Strona internetowa:
http://www.fundacja.orlen.pl
E-mail:
Pokaż
Telefon:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 26 czerwca 2025 do 3 lipca 2025
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.