Zysk? Strata? Skorzystaj z poprawnego wzoru uchwały Zatwierdź sprawozdanie finansowe fundacji >>
Ekspert zewnętrzny do merytorycznej oceny wniosków w programie grantowym „ORLEN na straży”
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!
Fundacja ORLEN jest jedną z wiodących fundacji korporacyjnych w Polsce, która realizuje strategiczne inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Ekspertek i Ekspertów zewnętrznych do merytorycznej oceny wniosków w programie grantowym „ORLEN na straży”.
Wynagrodzenie:
25 zł brutto za wniosek. (Przewidywany czas na ocenę jednego wniosku to 15-20 minut)
Tryb pracy: praca zdalna
Typ umowy: umowa zlecenie
Opis stanowiska: Poszukujemy osób znających sposób funkcjonowania jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej, specyfikę sprzętu specjalistycznego wykorzystywanego w ratownictwie, a także potrzeby szkoleniowe strażaków. Okres przewidziany na ocenę wniosków to 7 lipca – 15 sierpnia 2025 r.
Obowiązki: Ocena merytoryczna wniosków grantowych, wraz z zawarciem komentarza dot. oceny.
Wymagania:
· znajomość sposobu funkcjonowania jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej, specyfiki sprzętu specjalistycznego wykorzystywanego w ratownictwie, a także potrzeby szkoleniowych strażaków
· posiadanie doświadczenie w ocenie wniosków grantowych lub udokumentowane doświadczanie w ich realizacji jako beneficjent
· umiejętność czytania ze zrozumieniem, analizy danych i identyfikacji problemów
· samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy
· podjęcie się oceny co najmniej 300 wniosków
CV przyjmujemy mailowo na adres:[email protected] do 30 czerwca 2025 r.
W tytule maila proszę wpisać „ekspert ds. oceny wniosków”.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób biorących udział w procesach rekrutacyjnych (praca, staż, praktyki)
1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja ORLEN z siedzibą w Płocku 09-411 ul. Chemików 7 (dalej: „Fundacja”). Kontaktowy numer telefonu do administratora danych: (22) 778 08 53. Z administratorem danych może się Pani/Pan skontaktować także:
a. wysyłając wiadomość e-mail na adres: [email protected]
b. listownie na adres: 09-411 Płock, ul. Chemików 7.
2. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych w Fundacji służy następujący adres email: [email protected]. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się także pisemnie na adres siedziby Fundacji, wskazany w pkt 1, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych“. Dane dot. Inspektora Ochrony Danych dostępne są również na stronie www.fundcja.orlen.pl w zakładce „Kontakty”.
3. CEL I PODSTAWY PRZETWARZANIA
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w poniższych celach:
a. przeprowadzenia procesu rekrutacji polegającego m.in. na: przyjęciu ofert, wybór kandydatów;
b. weryfikacji posiadanych kwalifikacji i umiejętności niezbędnych do pracy na stanowisku, na które Pani/Pan rekrutuje;
c. przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku gdy wyrazi Pani/Pan zgodę.
e. prowadzenie korespondencji z Panią/Panem, wewnętrzne cele administracyjne takie jak zarządzanie personelem, statystyczne, raportowanie, obsługa, dochodzenie i obrona w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń
Podstawy przetwarzania danych:
a. art. 6 ust. 1 lit b RODO (dane niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy);
b. art. 6 ust. 1 lit. c RODO (dane wynikające z art. 22¹ § 1-2 Kodeksu pracy);
c. art. 6 ust.1 lit. a RODO i art. 10 RODO (zgoda na przetwarzanie danych, których podanie nie wynika z Kodeksu pracy (dane dodatkowe);
d. art. 6 ust.1 lit. a RODO (zgoda na przetwarzanie danych w innych procesach rekrutacyjnych);
e. art. 6 ust. 1 lit f RODO (prawnie usprawiedliwiony interes Fundacji polegający na prowadzeniu korespondencji z kandydatem, obsłudze, dochodzeniu i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń).
W sytuacji, gdy stanowisko, na które Pani/Pan aplikuje wymaga przedstawienia zaświadczenia o niekaralności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Fundacja
będzie wymagała dostarczenia informacji o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
4. ODBIORCY DANYCH
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty współpracujące z Fundacją, którym zlecone zostały usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom systemów i usług IT, podmiotom wspierającym Fundację w procesach rekrutacji. Podmioty, o których mowa powyżej, przetwarzają dane na podstawie zawartych z Fundacją umów.
5. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pani/Pana dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji, jednak nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy od daty przesłania aplikacji w ramach danego procesu rekrutacyjnego lub cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia skutecznego sprzeciwu wobec danych przetwarzanych w celach realizacji prawnie uzasadnionych interesów Fundacji. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana dodatkowej zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane przez okres 12 miesięcy od daty przesłania aplikacji lub do czasu wycofania uprzednio wyrażonej zgody. W przypadku, gdy Pani/Pana kandydatura będzie wykorzystywana w przyszłym procesie rekrutacyjnym dane te będą przetwarzana przez okres wskazany w zdaniu pierwszym.
6. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
a. prawo do wycofania zgody - w dowolnym momencie może Pani/Pan wycofać każdą ze złożonych zgód np. pisemnie na adres administratora, o którym mowa w pkt. 1 lub pocztą elektroniczną na adres: [email protected]. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
b. prawo dostępu do danych osobowych,
c. prawo żądania sprostowania danych osobowych,
d. prawo żądania usunięcia danych osobowych,
e. prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
f. prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację – w przypadkach, kiedy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora,
g. prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Pani/ Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Pani/Pana dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje jedynie do tych danych, które przetwarzamy na podstawie umowy z Panią/Panem lub na podstawie Pani/Pana zgody.
7. PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
8. INFORMACJA O WYMOGU PODANIA DANYCH
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.
Przesyłając dokumenty rekrutacyjne potwierdza Pani/Pan prawdziwość danych oraz wyraża zgodę na przetwarzanie przez Fundacje ORLEN z siedzibą w Płocku, 09-411 Płock, ul. Chemików 7, danych osobowych których obowiązek przekazania nie wynika bezpośrednio z przepisów prawa w tym danych osobowych, o których w art. 10 RODO, zawartych w dokumentach aplikacyjnych (list motywacyjny, cv, formularz rekrutacyjny) w celu prowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu lub staż lub praktyki.
DODATKOWE INFORMACJE:
1. Fundacja ORLEN zastrzega sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
2. Przesłane dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane.
W dowolnym momencie może Pani/Pan wycofać powyższą zgodę, pisemnie na adres administratora tj. Fundacja ORLEN, 09-411 Płock, ul. Chemików 7 z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych lub mailowo na adres: [email protected]
Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem.
Zastrzegamy sobie prawo do rozmów z wybranymi kandydatami/kandydatkami.