Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Zysk? Strata? Skorzystaj z poprawnego wzoru uchwały  Zatwierdź sprawozdanie finansowe fundacji >>

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Reklama
Reklama

Stowarzyszenie Na Drodze Ekspresji zaprasza do współpracy przy opracowaniu kompleksowej strategii marketingowej i komunikacyjnej oraz identyfikacji wizualnej.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na:

a) opracowaniu strategii marketingowej i komunikacyjnej Stowarzyszenia Na Drodze Ekspresji (SNDE),

b) przeprowadzeniu procesu coachingowego z zespołem SNDE w zakresie komunikacji i promocji,

c) budowaniu lub przeformułowaniu wizerunku SNDE (w tym identyfikacja kanałów komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej),

d) opracowaniu strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji, obejmującej m.in.: 

  • przepływ informacji między zarządem, koordynatorami i zespołami projektowymi,
  • narzędzia i kanały komunikacji wewnętrznej (np. spotkania, systemy informatyczne itp),
  • zasady budowania kultury otwartości i współpracy,

e) przeprowadzeniu ewaluacji opracowanej strategii i zaproponowanych rozwiązań ( 10h w 2026r),

f) sformułowaniu rekomendacji dotyczących budowania relacji z innymi sektorami oraz społecznościami lokalnymi.

Usługa obejmuje łącznie 30 godzin pracy specjalisty/ki, w tym 20 h w 2025 i 10 h w 2026 r.

oraz

g) uspójnieniu layoutu graficznego materiałów Stowarzyszenia Na Drodze Ekspresji (SNDE),

h) odświeżeniu lub zaproponowaniu nowego logotypu organizacji,

i) zaprojektowaniu szaty graficznej strony internetowej SNDE (layout, kolorystyka, typografia),

j) opracowaniu spójnej linii graficznej do zastosowania w materiałach promocyjnych, publikacjach i social mediach,

k) opracowanie zestawu znaków towarzyszących lub wariantów logotypu do różnych kontekstów wizualnych (druk, www, social media),

l) przygotowanie plików w wymaganych formatach (m.in. .svg, .png, .jpg, .pdf, .ai lub .eps)

m) opracowanie podstawowej księgi znaku (zgodnie ze standardami dostępności oraz przyjętą strategią wizerunkową),

Wszystkie propozycje graficzne będą konsultowane z uczestnikami warsztatów organizowanych przez SNDE. Ostateczne przyjęcie prac będzie potwierdzone protokołem odbioru.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Oferent powinien:

  1. posiadać doświadczenie w opracowywaniu strategii marketingowych i/lub komunikacyjnych dla organizacji społecznych,
  2. wykazać się znajomością narzędzi i dobrych praktyk w zakresie komunikacji wewnętrznej
  3. posiadać doświadczenie w pracy coachingowej lub szkoleniowej z zespołami NGO,
  4. posiadać doświadczenie w projektowaniu graficznym dla organizacji społecznych lub instytucji kultury,
  5. wykazać się znajomością projektowania logotypów oraz interfejsów stron internetowych,
  6. przedstawić portfolio lub referencje z podobnych realizacji

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. oferta cenowa brutto (stawka godzinowa lub cena za całość),
  2. krótki opis doświadczenia oferenta (lub CV),
  3. opcjonalnie: portfolio lub referencje.

KRYTERIA OCENY:

Cena – 50%
Doświadczenie i kompetencje – 50%

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

Oferty należy przesłać drogą mailową na adres: [email protected] do dnia 20 lipca 2025 r. z dopiskiem:
„Oferta – strategia marketingowo-komunikacyjna SNDE”.

INFORMACJE DODATKOWE:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi oferentami - po 21 lipca br.
Zamówienie nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych.

Logo Stowarzyszenia Na Drodze Ekspresji. U góry znajduje się czerwony symbol w formie dynamicznej spirali przypominającej falę lub stylizowaną literę „e”, umieszczony w cienkim czerwonym okręgu. Poniżej widoczny jest napis: „Stowarzyszenie Na Drodze Ekspresji” – słowo „Stowarzyszenie” zapisane cienką, elegancką czcionką, a „Na Drodze Ekspresji” pogrubioną, czarną czcionką. Całość tworzy nowoczesny i energetyczny wizerunek.

Logo Stowarzyszenia Na Drodze Ekspresji. U góry znajduje się czerwony symbol w formie dynamicznej spirali przypominającej falę lub stylizowaną literę „e”, umieszczony w cienkim czerwonym okręgu. Poniżej widoczny jest napis: „Stowarzyszenie Na Drodze Ekspresji” – słowo „Stowarzyszenie” zapisane cienką, elegancką czcionką, a „Na Drodze Ekspresji” pogrubioną, czarną czcionką. Całość tworzy nowoczesny i energetyczny wizerunek.

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Stowarzyszenie Na Drodze Ekspresji
Imię i nazwisko:
Anna Kaczmarek
Strona internetowa:
http://www.ekspresja.org
E-mail:
Pokaż
Telefon:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 27 czerwca 2025 do 18 lipca 2025
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.