Masz pytanie o zakładanie lub prowadzenie organizacji? Zadzwoń: 801 646 719 (pon.-pt. g. 9-13) lub zapytaj mailem >
UNICEF ratuje życie dzieci, broni ich praw i pomaga im wykorzystać potencjał, jaki posiadają. Nigdy się nie poddajemy! Pracujemy w najtrudniejszych miejscach na świecie, aby dotrzeć do najbardziej pokrzywdzonych dzieci. W ponad 190 krajach i terytoriach pracujemy #dlakazdegodziecka, aby budować lepszy świat dla wszystkich. Przed, w trakcie i po kryzysach humanitarnych jesteśmy na miejscu, niosąc ratującą życie pomoc i nadzieję dzieciom i ich rodzinom. Realizujemy nie tylko działania pomocowe, ale także edukacyjne. Wierzymy, że edukacja to jedna z najbardziej skutecznych form zmieniania świata. W Polsce wspieramy wdrażanie Konwencji o prawach dziecka, monitorując jej realizację oraz przygotowując rekomendacje systemowych zmian. Prowadzimy działania edukacyjne i rzecznicze, współpracując z administracją publiczną, samorządami, szkołami i organizacjami pozarządowymi. Szczególną uwagę poświęcamy wzmocnieniu głosu dzieci i młodzieży oraz tworzeniu przestrzeni do ich aktywnego udziału w życiu społecznym. Kariera w UNICEF Polska to nie tylko praca – to misja, dzięki której dołączysz do globalnej społeczności dążącej do poprawy warunków życia dzieci na całym świecie.
Twój zakres obowiązków
Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za planowanie, realizację i optymalizację kampanii 360° pozyskujących darczyńców stałych i indywidualnych.
Tworzenie i zarządzanie kampaniami fundraisingowymi 360°, obejmującymi digital, offline, telewizję, outdoor oraz inne kanały marketingowe.
Koordynacja i zakup mediów (TV, digital, OOH, radio, prasa) – współpraca z domami mediowymi i podwykonawcami w celu optymalizacji kosztów i skuteczności kampanii.
Zarządzanie kampaniami online – obsługa kampanii na platformach takich jak Siepomaga, Zrzutka, Facebook Fundraising itp.
Analiza i optymalizacja działań fundraisingowych – monitoring efektywności kampanii, wskaźników KPI oraz ROI, rekomendowanie usprawnień.
Współpraca z partnerami i dostawcami – negocjacje, realizacja umów i nadzór nad działaniami zewnętrznych podmiotów wspierających fundraising.
Proponowanie nowych inicjatyw fundraisingowych – identyfikowanie potencjalnych partnerstw oraz niestandardowych metod pozyskiwania darczyńców.
Śledzenie trendów w fundraisingu i marketingu charytatywnym – wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w kampaniach organizacji
Nasze wymagania
Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze fundraisingu, marketingu lub kampanii reklamowych
Doświadczenie w prowadzeniu kampanii 360° (zarówno digital, jak i offline)
Znajomość narzędzi digital marketingu (Google Ads, Meta Ads, marketing automation, CRM)
Umiejętność zakupu i zarządzania mediami (TV, digital, OOH, radio, prasa)
Znajomość rynku fundraisingowego – doświadczenie we współpracy z platformami crowdfundingowymi i kampaniami darczyńców indywidualnych będzie dużym atutem
Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie
Proaktywność, inicjatywa i kreatywność w poszukiwaniu nowych metod pozyskiwania darczyńców
Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego (w mowie i piśmie)
Oferujemy
Współpracę z globalnym liderem niosącym pomoc dzieciom i młodzieży
Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
Dofinansowanie opieki medycznej
Możliwość skorzystania z bezpłatnej nauki lub doskonalenia języka angielskiego
Dodatkowe dni wolne od pracy
Pracę w modelu hybrydowym - 3 dni z biura, 2 dni z domu
Pracę w przyjaznym biurze na warszawskim Żoliborzu
Możliwość rozpoczęcia pracy między 8:00 a 10:00
Aplikuj poprzez formularz: Specjalista/ka ds. Kampanii 360° i Fundraisingu