Zysk? Strata? Skorzystaj z poprawnego wzoru uchwały Zatwierdź sprawozdanie finansowe fundacji >>
Edukator_ka cyfrowych technologii przy projekcie dla nauczycieli_ek przedszkolnych!
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!
Stowarzyszenie Robisz.to rekrutuje!
Jesteśmy grupą pasjonatów_pasjonatek tworzenia, wykorzystujemy potencjał nowych technologii, maszyn oraz czerpiemy z klasycznych technik wytwórczych.
Jako Stowarzyszenie działamy od 8 lat, więcej o nas przeczytasz tutaj i obejrzysz tutaj.
Jeżeli posiadasz doświadczenie w pracy edukatorskiej w obszarze wykorzystania nowoczesnych technologii cyfrowych i chcesz wprowadzać innowacje do edukacji przedszkolnej to ta oferta jest dla Ciebie! Dołącz do zespołu Stowarzyszenia Robisz to jako Edukator_ka cyfrowych technologii i wesprzyj nas w kształtowaniu cyfrowych liderów_ek wśród nauczycieli_ek przedszkolnych!
O programie:
„Liderki i liderzy przedszkolnej edukacji cyfrowej Mazowsze” to projekt szkoleniowy wspierający rozwój umiejętności cyfrowych nauczycieli_ek przedszkolnych z województwa mazowieckiego. Celem projektu jest wprowadzenie nowoczesnych metod dydaktycznych, takich jak grafika komputerowa, projektowanie 3D oraz kodowanie do codziennej praktyki edukacyjnej, co pomoże w lepszym przygotowaniu dzieci do życia w społeczeństwie cyfrowym.
Oferujemy:
- typ umowy: umowa o pracę na okres realizacji projektu (poprzedzona umową na okres próbny);
- wynagrodzenie: 10000 - 12 000 zł brutto miesięcznie (za pełen etat);
- elastyczny wymiar etatu: 0,5-1;
- lokalizacja: praca w Fablabie w Warszawie przy ul. Targowej 56 oraz praca mobilna na obszarze województwa mazowieckiego;
- system pracy: możliwa praca powyżej 8h dziennie, nie więcej niż 40h pracy w wymiarze tygodniowym dla pełnego etatu (równoważny systemie czasu pracy);
- delegacje: różne miejscowości na terenie województwa mazowieckiego;
- elastyczne godziny pracy: harmonogram dostosowany do terminów szkoleń;
- okres zatrudnienia: lipiec/wrzesień 2025 r. – maj 2026 r.;
- 26-dniowy (rocznie dla pełnego etatu) urlop bez względu na staż pracy;
- praca nad innowacyjnym projektem edukacyjnym;
- realny wpływ na rozwój społeczeństwa cyfrowego;
- szkolenia specjalistyczne z metodyki prowadzenia zajęć;
- możliwość nawiązania współpracy przy realizacji kolejnych projektów;
- unikalne warsztatowe know-how;
- nowoczesne narzędzia pracy.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie warsztatów stacjonarnych i mobilnych w zakresie grafiki komputerowej, druku 3D i kodowania zgodnie ze standardami Stowarzyszenia;
- serwisowanie urządzeń używanych w trakcie szkoleń oraz nadzorowanie ich prawidłowego działania;
- udział w spotkaniach oraz stała współpraca z zespołem;
- organizacja infrastruktury szkoleniowej (przygotowanie sali, przygotowanie narzędzi i urządzeń warsztatowych);
- utrzymywanie kontaktu z uczestnikami_czkami zajęć w celu bieżącego wsparcia w wykorzystaniu nowych narzędzi;
- odpowiedzialność za dokumenty szkoleniowe (m.in. listy obecności, ankiety ewaluacyjne, testy wiedzy i inne wskazane przez Pracodawcę);
- dbanie o dobrą atmosferę sprzyjającą zdobywaniu wiedzy w trakcie cykli szkoleniowych;
- opracowywanie materiałów dydaktycznych (wideo, prezentacje, zdjęcia, quizy, itd.);
- przygotowywanie prefabrykatów i materiałów dydaktycznych na warsztaty;
- dbanie o należyty porządek w miejscach pracy;
- bieżące zgłaszanie do osoby przełożonej ewentualnych braków materiałowych lub zapotrzebowania na zakup części eksploatacyjnych maszyn lub narzędzi;
- dbanie o wizerunek Stowarzyszenia podczas realizacji powierzonych zadań;
- tworzenie dokumentacji fotograficznej i wideo z przeprowadzonych zajęć.
Wymagane kompetencje i doświadczenie:
- minimum 150 godzin doświadczenia w prowadzeniu szkoleń osób dorosłych (w tym min. 50 godzin z zakresu kompetencji cyfrowych) w okresie ostatnich 5 lat (wymagamy oświadczenia przed ew. zatrudnieniem);
- umiejętność tworzenia scenariuszy zajęć wykorzystujących ICT;
- dobra znajomość co najmniej jednego z zagadnień:
- programowanie i robotyka,
- projektowanie 3D oraz druk 3D FDM,
- grafika 2D oraz obsługa maszyn CNC (ploter tnący);
- doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wykorzystaniem współczesnych metod edukacyjnych (w tym STEAM i PBL);
- prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych;
- otwartość i gotowość do nabywania nowych umiejętności;
- komunikatywność i łatwość w przekazywaniu wiedzy oraz punktualność i dobra organizacja pracy.
Mile widziane:
- doświadczenie w realizacji cyfrowych projektów edukacyjnych.
- referencje od poprzednich pracodawców;
- możliwość korzystania z auta prywatnego (zwrot kosztów paliwa wg stawki kilometrowej);
- znajomość Podstawy Programowej dla edukacji przedszkolnej;
Aplikacje (CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji) prosimy kierować na adres [email protected], wskazując w tytule wiadomości nazwę stanowiska.
Zgłoszenia przyjmujemy do 15 lipca 2025 r. na adres *[email protected].
Tak wygląda proces rekrutacji:
1. prześlij do nas CV i kilka słów o sobie - przekonaj nas, że to stanowisko jest właśnie dla Ciebie. Koniecznie dodaj zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji:
x Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacyjnego, prowadzonego przez Stowarzyszenie Robisz to.
Jeżeli chcesz abyśmy zachowali Twoje CV wpisz także:
x Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych przez Stowarzyszenie Robisz to.
oraz wskaż, jakim wymiarem etatu jesteś zainteresowany_a i od kiedy mogłabyś_mógłbyś rozpocząć pracę.
Informujemy, iż Administratorem Twoich danych osobowych jest Stowarzyszenie Robisz to, ul. Targowa 56, 03-733 Warszawa, NIP 5833215460.
2. na tym etapie działa nasz zespół, który zapozna się z Twoim zgłoszeniem. Jeżeli zobaczymy w nim kompetencje, których wymagamy zaprosimy Cię na spotkanie. Opowiemy więcej o Stowarzyszeniu oraz zadamy Ci kilka pytań, chętnie odpowiemy również na Twoje pytania;
3. skontaktujemy się z Tobą - niezależnie jaka będzie nasza finalna decyzja.
Gdybyś miał_a dodatkowe pytania skontaktuj się z [email protected].
*zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacyjnego.
Wynagrodzenie wynikające z pełnienia ww. roli w projekcie „Liderki i liderzy przedszkolnej edukacji cyfrowej Mazowsze” jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), zadanie finansowane ze środków Instrumentu na Rzecz Odbudowy i Wzmacniania Odporności i Unii Europejskiej (NextGenerationEU).