Zysk? Strata? Skorzystaj z poprawnego wzoru uchwały Zatwierdź sprawozdanie finansowe fundacji >>
Asystent_ka Koordynatora projektu przy projekcie dla nauczycieli_ek przedszkolnych!
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!
Stowarzyszenie Robisz.to rekrutuje!
Dołącz do zespołu Stowarzyszenia Robisz to jako Asystent_ka Koordynatora projektu!
Jesteśmy grupą pasjonatów_pasjonatek tworzenia, wykorzystujemy potencjał nowych technologii, maszyn oraz czerpiemy z klasycznych technik wytwórczych.
Jako Stowarzyszenie działamy od 8 lat, więcej o nas przeczytasz tutaj i obejrzysz tutaj
Jeżeli interesujesz się edukacją, lubisz organizację i porządek, a praca w zespole realizującym społecznie ważny projekt brzmi dla Ciebie jak idealne zajęcie to ta oferta jest dla Ciebie! Wesprzyj nas w codziennej pracy biura i pomóż nam w skutecznej realizacji projektu „Liderki i liderzy przedszkolnej edukacji cyfrowej Mazowsze”, który rozwija kompetencje cyfrowe nauczycieli_ek przedszkolnych w całym województwie.
O programie:
„Liderki i liderzy przedszkolnej edukacji cyfrowej Mazowsze” to projekt szkoleniowy wspierający rozwój umiejętności cyfrowych nauczycieli_ek przedszkolnych z województwa mazowieckiego. Celem projektu jest wprowadzenie nowoczesnych metod dydaktycznych, takich jak grafika komputerowa, projektowanie 3D oraz kodowanie do codziennej praktyki edukacyjnej, co pomoże w lepszym przygotowaniu dzieci do życia w społeczeństwie cyfrowym.
Kogo szukamy?
Osoby zorganizowanej, skrupulatnej i pomocnej, która będzie wsparciem dla zespołu – szczególnie dla Koordynatora_ki – i pomoże w codziennej pracy operacyjnej.
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa biura projektów i wsparcie zespołu (w tym m.in. odbieranie korespondencji, przygotowanie i wysyłanie dokumentów),
- wsparcie Koordynatora_ki w organizacji m.in. harmonogramów, delegacji, spotkań i zadań zespołu,
- przygotowywanie i porządkowanie dokumentacji projektowej (m.in. umowy, listy obecności, rozliczenia),
- organizacja podróży służbowych i rezerwacja sal oraz urządzeń,
- kontakt z uczestnikami_czkami i partnerami projektu (telefoniczny/mailowy/osobisty),
- uzupełnianie danych w bazach projektowych i platformach do zarządzania zadaniami,
- prowadzenie kalendarza i monitorowanie dotrzymywania terminów projektowych,
- przygotowanie zestawień, raportów i zestawień kosztów na potrzeby zespołu projektowego,
- monitorowanie kompletności i uzupełnianie dokumentacji na Dysku Google oraz w dokumentach papierowych.
Kompetencje i doświadczenie, na które zwracamy uwagę:
- Min. roczne doświadczenie w pracy administracyjnej lub asystenckiej potwierdzone referencjami (mile widziane w projektach edukacyjnych lub społecznych),
- bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu,
- znajomość pakietu Google Workspace (Docs, Sheets, Gmail, Kalendarz),
- komunikatywność, dokładność i terminowość,
- gotowość do pracy w biurze (Warszawa).
Mile widziane:
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość specyfiki pracy projektowej,
- Znajomość Specyfiki pracy w organizacji pozarządowej.
Oferujemy:
• forma zatrudnienia: umowa o pracę (miesięczny okres próbny, po czym umowa na czas określony),
• wynagrodzenie: 9 000 - 11 000 zł brutto (dla pełnego etatu) w zależności od doświadczenia,
dowolna forma zatrudnienia: 0,5-1 etat,
- okres zatrudnienia: lipiec 2025 - czerwiec 2026 r.;
system pracy: możliwa praca powyżej 8h dziennie, nie więcej niż 40h pracy w wymiarze tygodniowym dla pełnego etatu (równoważny systemie czasu pracy);
- lokalizacja: praca w Fablabie w Warszawie przy ul. Targowej 56
• zespół: zgrany i doświadczony zespół z unikalnym know-how zaangażowany w realnie potrzebne i ciekawe projekty,
• rozwój: możliwość zdobycia kompetencji organizacyjnych i możliwość udziału w kolejnych projektach Stowarzyszenia,
• atmosfera: przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań w życzliwym gronie z otwartością na feedback.
benefity: prywatna opieka medyczna, dodatkowe dni wolne: 26-dniowy (rocznie dla pełnego etatu) urlop bez względu na staż pracy,
Jak aplikować?
Zgłoszenia przyjmujemy do 15 lipca 2025 r.* na adres [email protected].
Tak wygląda proces rekrutacji:
1. prześlij do nas CV i kilka słów o sobie - przekonaj nas, że to stanowisko jest właśnie dla Ciebie. Koniecznie dodaj zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji:
x Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacyjnego, prowadzonego przez Stowarzyszenie Robisz to.
Jeżeli chcesz abyśmy zachowali Twoje CV wpisz także:
x Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych przez Stowarzyszenie Robisz to.
oraz wskaż, jakim wymiarem etatu jesteś zainteresowany_a i od kiedy mogłabyś_mógłbyś rozpocząć pracę.
Informujemy, iż Administratorem Twoich danych osobowych jest Stowarzyszenie Robisz to, ul. Targowa 56, 03-733 Warszawa, NIP 5833215460.
2. na tym etapie działa nasz zespół, który zapozna się z Twoim zgłoszeniem. Jeżeli zobaczymy w nim kompetencje, których wymagamy zaprosimy Cię na spotkanie. Opowiemy więcej o Stowarzyszeniu oraz zadamy Ci kilka pytań, chętnie odpowiemy również na Twoje pytania;
3. skontaktujemy się z Tobą - niezależnie jaka będzie nasza finalna decyzja.
Gdybyś miał_a dodatkowe pytania skontaktuj się z [email protected].
*zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacyjnego.
Wynagrodzenie wynikające z pełnienia ww. roli w projekcie „Liderki i liderzy przedszkolnej edukacji cyfrowej” jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), zadanie finansowane ze środków Instrumentu na Rzecz Odbudowy i Wzmacniania Odporności i Unii Europejskiej (NextGenerationEU).