Zysk? Strata? Skorzystaj z poprawnego wzoru uchwały Zatwierdź sprawozdanie finansowe stowarzyszenia >>
Polski Związek Niewidomych Instytut Tyflologiczny zpchr (PZN) poszukuje do swojej siedziby w Warszawie przy ul. Konwiktorskiej 9 kandydata na stanowisko:
Pracownik: zastępca kierownika do spraw administracji
Zakres obowiązków:
· zarządzanie podległym zespołem;
· opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z inwestycjami i remontami PZN,
· nadzór nad czynnościami związanymi z majątkiem nieruchomym PZN-u,
· czynne uczestnictwo w administrowaniu obiektu siedziby firmy,
· współpraca z urzędami odpowiedzialnymi za podatki od nieruchomości i wieczyste użytkowanie gruntów,
· przygotowywanie zestawień i raportów wewnętrznych i zewnętrznych,
· współpraca z osobą odpowiedzialną za prowadzenie internetowego serwisu informacyjnego w zakresie zamieszczania i aktualizacji informacji nt. działalności firmy,
· przygotowywanie zapytań ofertowych,
· zarządzanie umowami najmu, serwisu, dostaw i usług zewnętrznych
· udział w przygotowywaniu wydarzeń firmowych we współpracy z innymi działami
· kontakt z Kontrahentami w związku z obsługą administracyjną,
· sporządzanie i redagowanie pism zewnętrznych i wewnętrznych
· koordynowanie obsługą administracyjna biura – zapewnienie bieżących zasobów,
· poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania stowarzyszenia,
· wykonywanie innych prac administracyjno - biurowych.
Oczekiwania:
· wykształcenie średnie z doświadczeniem co najmniej 3-letnim na podobnym stanowisku lub wyższe – preferowane z zakresu administracji i zarządzania,
· znajomość przepisów prawa administracyjnego, prawa pracy, RODO;
· doświadczenie pracy z dokumentacją techniczną,
· znajomość tematyki projektowej,
· znajomość ustawy zamówień publicznych i zasad konkurencyjności,
· umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu;
· rzetelność, dokładność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.
Oferujemy:
· zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
· pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Mile widziane osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami/kandydatkami.
Prosimy o przesłanie CV z dopiskiem „zastępca kierownika do spraw administracji” na adres: [email protected] do 31.07.2025 r.
Klauzula RODO: https://pzn.org.pl/wp-content/uploads/2020/04/rekrutacja.pdf.