Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Masz pytanie o zakładanie lub prowadzenie organizacji?  Zadzwoń: 801 646 719 (pon.-pt. g. 9-13) lub zapytaj mailem >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Reklama
Reklama

Polska Akcja Humanitarna jest organizacją pozarządową zapewniającą pomoc humanitarną i rozwojową na świecie od 1992 roku. Do tej pory pomogliśmy w 52 różnych krajach, działając w obszarach m.in. dostępu do wody i żywności, schronienia, edukacji czy pomocy psychologicznej. Nasza główna siedziba mieści się w Warszawie, mamy biuro w Toruniu, a także 6 biur krajowych: w Sudanie Południowym, Somalii, Kenii, Jemenie, Madagaskarze i w Ukrainie, gdzie zatrudniamy głównie pracowników lokalnych. Prowadzimy też działania pomocowe w innych regionach świata.

Poznaj wartości i zasady jakimi kierujemy się w codziennej pracy - znajdziesz je w PAH Culture Book. To nie tylko przewodnik po naszych działaniach, ale także dokument przedstawiający fundamenty, na jakich opiera się nasza organizacja – poszanowanie zasad humanitaryzmu, bezstronność, neutralność i niezależność.

Dołącz do naszego zespołu, aby zmieniać świat na lepsze na stanowisku Starszy/a Specjalista/ka ds. współpracy z biznesem!

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Współtworzenie i realizacja strategii fundraisingowej PAH w obszarze fundraisingu biznesowego
  • Zarządzenie zespołem, wytyczanie kierunków i celów
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Partnerami Biznesowymi Fundacji, odpowiadanie na zapytania firm zainteresowanych współpracą
  • Pozyskiwanie darowizn finansowych i rzeczowych od Partnerów Biznesowych, negocjowanie warunków współprac
  • Rozwój współpracy PAH z fundacjami korporacyjnymi i rozpoznanie obszaru filantropii w Polsce i za granicą
  • Monitoring wywiązywania się Fundacji ze zobowiązań wobec Darczyńców
  • Tworzenie ofert i raportów dla Partnerów Biznesowych we współpracy z zespołem programowym, finansowym i księgowym
  • Zawiadywanie wewnętrznym rejestrem firm i umów – zarządzanie umowami, aktualizacja danych, dbanie o poprawność wprowadzanych danych
  • Reprezentowanie organizacji w czasie konferencji i innych wydarzeń
  • Analiza trendów i działań innych organizacji w obszarze fundraisingu biznesowego

Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:

  • Masz co najmniej 3-letnie doświadczenie w obszarze fundraisingu biznesowego lub pracy z partnerami biznesowymi w agencji, izbie handlowej lub firmie
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Bliskie są Ci wartości humanitarne i dbałość o etykę codziennej pracy
  • Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne
  • Posiadasz wykształcenie wyższe
  • Potrafisz przygotowywać i przekonująco prowadzić prezentacje
  • Biegle posługujesz się językiem angielskim (poziom min. B2) w mowie i piśmie
  • Jesteś zmotywowany/a do pracy w sektorze organizacji non-profit

To oferujemy:

  • Pracę w organizacji pozarządowej cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną ponad 30-letnią historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie
  • Pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym (zatrudniamy ponad 300 osób z 25 krajów)
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Hybrydowy model pracy – do 9 dni pracy zdalnej w miesiącu (po okresie próbnym)
  • Elastyczne godziny pracy
  • Bardzo dobrą lokalizację biura- 5 minut od stacji metra Centrum Nauki Kopernik
  • Dodatkowe 4-5 dni wolnych w ciągu roku- najczęściej w pobliżu dni świątecznych, np. 2.05,
  • Możliwości rozwoju zawodowego i osobistego m.in.: fundusz szkoleniowy dla każdego pracownika, w tym dofinansowanie do nauki języków obcych, obszerna darmowa baza kursów i szkoleń, rekrutacje wewnętrzne, cotygodniowe spotkania „Monday Talks” czyli rozmowy z ekspert(k)ami z sektora humanitarnego
  • Swobodną atmosferę pracy- mówimy do siebie po imieniu, nie mamy formalnego dress code’u, mamy możliwość zabierania swoich czworonożnych przyjaciół do biura
  • Benefity m.in.: dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, możliwość skorzystania z programu Multisport, 50% zniżki na studia podyplomowe z zakresu pomocy humanitarnej na Uniwersytecie Warszawskim, fundusz socjalny

Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia 31 lipca 2025 r . włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Polska Akcja Humanitarna
E-mail:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 10 lipca 2025 do 4 sierpnia 2025
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.