Masz pytanie o zakładanie lub prowadzenie organizacji? Zadzwoń: 801 646 719 (pon.-pt. g. 9-13) lub zapytaj mailem >
Polska Akcja Humanitarna jest organizacją pozarządową zapewniającą pomoc humanitarną i rozwojową na świecie od 1992 roku. Do tej pory pomogliśmy w 52 różnych krajach, działając w obszarach m.in. dostępu do wody i żywności, schronienia, edukacji czy pomocy psychologicznej. Nasza główna siedziba mieści się w Warszawie, mamy biuro w Toruniu, a także 6 biur krajowych: w Sudanie Południowym, Somalii, Kenii, Jemenie, Madagaskarze i w Ukrainie, gdzie zatrudniamy głównie pracowników lokalnych. Prowadzimy też działania pomocowe w innych regionach świata.
Poznaj wartości i zasady jakimi kierujemy się w codziennej pracy - znajdziesz je w PAH Culture Book. To nie tylko przewodnik po naszych działaniach, ale także dokument przedstawiający fundamenty, na jakich opiera się nasza organizacja – poszanowanie zasad humanitaryzmu, bezstronność, neutralność i niezależność.
Dołącz do naszego zespołu, aby zmieniać świat na lepsze na stanowisku Starszy/a Specjalista/ka ds. współpracy z biznesem!
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Współtworzenie i realizacja strategii fundraisingowej PAH w obszarze fundraisingu biznesowego
- Zarządzenie zespołem, wytyczanie kierunków i celów
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Partnerami Biznesowymi Fundacji, odpowiadanie na zapytania firm zainteresowanych współpracą
- Pozyskiwanie darowizn finansowych i rzeczowych od Partnerów Biznesowych, negocjowanie warunków współprac
- Rozwój współpracy PAH z fundacjami korporacyjnymi i rozpoznanie obszaru filantropii w Polsce i za granicą
- Monitoring wywiązywania się Fundacji ze zobowiązań wobec Darczyńców
- Tworzenie ofert i raportów dla Partnerów Biznesowych we współpracy z zespołem programowym, finansowym i księgowym
- Zawiadywanie wewnętrznym rejestrem firm i umów – zarządzanie umowami, aktualizacja danych, dbanie o poprawność wprowadzanych danych
- Reprezentowanie organizacji w czasie konferencji i innych wydarzeń
- Analiza trendów i działań innych organizacji w obszarze fundraisingu biznesowego
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:
- Masz co najmniej 3-letnie doświadczenie w obszarze fundraisingu biznesowego lub pracy z partnerami biznesowymi w agencji, izbie handlowej lub firmie
- Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Bliskie są Ci wartości humanitarne i dbałość o etykę codziennej pracy
- Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne
- Posiadasz wykształcenie wyższe
- Potrafisz przygotowywać i przekonująco prowadzić prezentacje
- Biegle posługujesz się językiem angielskim (poziom min. B2) w mowie i piśmie
- Jesteś zmotywowany/a do pracy w sektorze organizacji non-profit
To oferujemy:
- Pracę w organizacji pozarządowej cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną ponad 30-letnią historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie
- Pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym (zatrudniamy ponad 300 osób z 25 krajów)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Hybrydowy model pracy – do 9 dni pracy zdalnej w miesiącu (po okresie próbnym)
- Elastyczne godziny pracy
- Bardzo dobrą lokalizację biura- 5 minut od stacji metra Centrum Nauki Kopernik
- Dodatkowe 4-5 dni wolnych w ciągu roku- najczęściej w pobliżu dni świątecznych, np. 2.05,
- Możliwości rozwoju zawodowego i osobistego m.in.: fundusz szkoleniowy dla każdego pracownika, w tym dofinansowanie do nauki języków obcych, obszerna darmowa baza kursów i szkoleń, rekrutacje wewnętrzne, cotygodniowe spotkania „Monday Talks” czyli rozmowy z ekspert(k)ami z sektora humanitarnego
- Swobodną atmosferę pracy- mówimy do siebie po imieniu, nie mamy formalnego dress code’u, mamy możliwość zabierania swoich czworonożnych przyjaciół do biura
- Benefity m.in.: dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, możliwość skorzystania z programu Multisport, 50% zniżki na studia podyplomowe z zakresu pomocy humanitarnej na Uniwersytecie Warszawskim, fundusz socjalny
Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia 31 lipca 2025 r . włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.