Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Masz pytanie o zakładanie lub prowadzenie organizacji?  Zadzwoń: 801 646 719 (pon.-pt. g. 9-13) lub zapytaj mailem >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Reklama
Reklama

Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za rozliczanie dotacji na realizację naszych projektów z różnych źródeł finansowania, zapanuje nad budżetami projektowymi i zadaniami administracyjnymi związanymi z prowadzeniem działalności Stowarzyszenia. 

Jeśli masz doświadczenie w rozliczaniu projektów społecznych, Excela w małym paluszku, lubisz kiedy wszystko jest na swoim miejscu i w tabelkach zgadza się co do grosza, a do tego potrafisz załatwić różne inne “papierkowe” i organizacyjne kwestie - to stanowisko jest dla Ciebie!

Działamy od 25 lat, realizujemy wiele różnych inicjatyw zgodnych z naszą ideą “dobro - podaj dalej”. Potrzebujemy do naszego zespołu osoby, która zadba o to, aby finanse się zgadzały, w dokumentacji papierowej i elektronicznej panował porządek i wszystkie ważne sprawy były załatwione na czas. 

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie budżetów realizowanych projektów, finansowanych głównie ze środków miasta Ruda Śląska, ministerialnych, unijnych oraz budżetu Stowarzyszenia:

  • prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów w Excelu, 

  • nadzorowanie zgodności wydatków z umową o dofinansowanie, harmonogramem projektu itp.,

  • wprowadzanie do budżetów i kosztorysów niezbędnych zmian, jeśli zajdzie taka konieczność, 

  • wykonywanie płatności - bankowych i gotówkowych, 

  • rozliczanie projektów zgodnie z umową o dofinansowanie, wytycznymi i przepisami,

  • opisywanie faktur zgodnie z wytycznymi, przygotowywanie ich do biura rachunkowego w podziale na realizowane projekty, sprawdzanie ich pod względem merytorycznym,

  • przygotowywanie, w porozumieniu z biurem rachunkowym, umów o pracę/zlecenia, kompletowanie niezbędnych dokumentów kadrowych,

  • sprawdzanie i weryfikowanie sprawozdań z realizacji projektów, kompletowanie dokumentów niezbędnych do ich sporządzenia przez biuro rachunkowe,

  • przygotowywanie dokumentów do kontroli i udział w kontrolach,

  • prowadzenie i aktualizacja, porządkowanie i opisywanie niezbędnej dokumentacji umożliwiającej funkcjonowanie organizacji (papierowej i elektronicznej), tj. umowy dot. realizacji usług, współpracy z instytucjami prywatnymi i publicznymi, umowy darowizn/sponsorskie itp.

  • prowadzenie biura Stowarzyszenia, czuwanie nad bieżącymi sprawami formalnymi, odbieranie telefonu, zbieranie danych, dokumentów, kontrola ich poprawności,

  • codzienna współpraca z zespołem projektowym.

Szukamy osoby, która:

  • ma doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków publicznych (np. fundusze miejskie/ministerialne, FIO, NOWEFIO, EFS, POWER itp.),
  • zna dobrze Excela i lubi z nim pracować,
  • jest dokładna i zorganizowana, dba o szczegóły, a dążenie do tego żeby wszystko się “uzgodniło” daje jej satysfakcję, a nie wywołuje frustrację,
  • potrafi myśleć logicznie, czytać ze zrozumieniem (także umowy i wytyczne), analizować dane i wyciągać z nich logiczne wnioski,
  • potrafi pracować z dokumentami i lubi, gdy rzeczy są poukładane;
  • potrafi komunikować się i z życzliwością współpracować z ludźmi, także tymi dla których porządek w dokumentach jest nieco większym wyzwaniem ;),
  • szuka rozwiązań, proponuje usprawnienia, bierze odpowiedzialność, za to, co leży w zakresie jej obowiązków.

Mile widziane: 

  • doświadczenie w pracy w NGO i znajomość jej realiów,
  • umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych z funduszy unijnych, przygotowywania wniosków o płatność, obsługa LSI2021, CST itp.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w biurze w Rudzie Śląskiej Halembie, elastyczność godzinowa,
  • możliwość wykorzystania swoich umiejętności i doświadczenia w realizacji ciekawych i różnorodnych projektów, które mają sens,
  • możliwość zdobywania nowej wiedzy i umiejętności, podnoszenia kwalifikacji, otwartość na realizację własnych pomysłów i inicjatyw,
  • stanowisko pracy o wysokim poziomie samodzielności,
  • pracę w zespole, dla którego ważna jest dobra atmosfera i otwarta komunikacja,
  • wynagrodzenie uzależnione od dotychczasowego doświadczenia i wyników.

Osoby zainteresowane współpracą zapraszamy do przesłania CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych na adres [email protected] do 30 lipca 2025. W tytule podaj stanowisko, na które aplikujesz. 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 513 969 884 lub adresem e-mail: [email protected]

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Stowarzyszenie Świętego Filipa Nereusza
E-mail:
Pokaż
Telefon:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 8 lipca 2025 do 22 lipca 2025
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.