Masz pytanie o zakładanie lub prowadzenie organizacji? Zadzwoń: 801 646 719 (pon.-pt. g. 9-13) lub zapytaj mailem >
Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za rozliczanie dotacji na realizację naszych projektów z różnych źródeł finansowania, zapanuje nad budżetami projektowymi i zadaniami administracyjnymi związanymi z prowadzeniem działalności Stowarzyszenia.
Jeśli masz doświadczenie w rozliczaniu projektów społecznych, Excela w małym paluszku, lubisz kiedy wszystko jest na swoim miejscu i w tabelkach zgadza się co do grosza, a do tego potrafisz załatwić różne inne “papierkowe” i organizacyjne kwestie - to stanowisko jest dla Ciebie!
Działamy od 25 lat, realizujemy wiele różnych inicjatyw zgodnych z naszą ideą “dobro - podaj dalej”. Potrzebujemy do naszego zespołu osoby, która zadba o to, aby finanse się zgadzały, w dokumentacji papierowej i elektronicznej panował porządek i wszystkie ważne sprawy były załatwione na czas.
Zakres obowiązków:
prowadzenie budżetów realizowanych projektów, finansowanych głównie ze środków miasta Ruda Śląska, ministerialnych, unijnych oraz budżetu Stowarzyszenia:
prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów w Excelu,
nadzorowanie zgodności wydatków z umową o dofinansowanie, harmonogramem projektu itp.,
wprowadzanie do budżetów i kosztorysów niezbędnych zmian, jeśli zajdzie taka konieczność,
wykonywanie płatności - bankowych i gotówkowych,
rozliczanie projektów zgodnie z umową o dofinansowanie, wytycznymi i przepisami,
opisywanie faktur zgodnie z wytycznymi, przygotowywanie ich do biura rachunkowego w podziale na realizowane projekty, sprawdzanie ich pod względem merytorycznym,
przygotowywanie, w porozumieniu z biurem rachunkowym, umów o pracę/zlecenia, kompletowanie niezbędnych dokumentów kadrowych,
sprawdzanie i weryfikowanie sprawozdań z realizacji projektów, kompletowanie dokumentów niezbędnych do ich sporządzenia przez biuro rachunkowe,
przygotowywanie dokumentów do kontroli i udział w kontrolach,
prowadzenie i aktualizacja, porządkowanie i opisywanie niezbędnej dokumentacji umożliwiającej funkcjonowanie organizacji (papierowej i elektronicznej), tj. umowy dot. realizacji usług, współpracy z instytucjami prywatnymi i publicznymi, umowy darowizn/sponsorskie itp.
prowadzenie biura Stowarzyszenia, czuwanie nad bieżącymi sprawami formalnymi, odbieranie telefonu, zbieranie danych, dokumentów, kontrola ich poprawności,
codzienna współpraca z zespołem projektowym.
Szukamy osoby, która:
- ma doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków publicznych (np. fundusze miejskie/ministerialne, FIO, NOWEFIO, EFS, POWER itp.),
- zna dobrze Excela i lubi z nim pracować,
- jest dokładna i zorganizowana, dba o szczegóły, a dążenie do tego żeby wszystko się “uzgodniło” daje jej satysfakcję, a nie wywołuje frustrację,
- potrafi myśleć logicznie, czytać ze zrozumieniem (także umowy i wytyczne), analizować dane i wyciągać z nich logiczne wnioski,
- potrafi pracować z dokumentami i lubi, gdy rzeczy są poukładane;
- potrafi komunikować się i z życzliwością współpracować z ludźmi, także tymi dla których porządek w dokumentach jest nieco większym wyzwaniem ;),
- szuka rozwiązań, proponuje usprawnienia, bierze odpowiedzialność, za to, co leży w zakresie jej obowiązków.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w NGO i znajomość jej realiów,
- umiejętność rozliczania projektów współfinansowanych z funduszy unijnych, przygotowywania wniosków o płatność, obsługa LSI2021, CST itp.
Oferujemy:
- zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w biurze w Rudzie Śląskiej Halembie, elastyczność godzinowa,
- możliwość wykorzystania swoich umiejętności i doświadczenia w realizacji ciekawych i różnorodnych projektów, które mają sens,
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i umiejętności, podnoszenia kwalifikacji, otwartość na realizację własnych pomysłów i inicjatyw,
- stanowisko pracy o wysokim poziomie samodzielności,
- pracę w zespole, dla którego ważna jest dobra atmosfera i otwarta komunikacja,
- wynagrodzenie uzależnione od dotychczasowego doświadczenia i wyników.
Osoby zainteresowane współpracą zapraszamy do przesłania CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych na adres [email protected] do 30 lipca 2025. W tytule podaj stanowisko, na które aplikujesz.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 513 969 884 lub adresem e-mail: [email protected]