Masz pytanie o zakładanie lub prowadzenie organizacji? Zadzwoń: 801 646 719 (pon.-pt. g. 9-13) lub zapytaj mailem >
Miejsce pracy: Kraków – siedziba Fundacji IB Polska (al. Daszyńskiego 22) + pozostałe biura Fundacji.
Umowa o pracę, pełen etat.
Fundacja IB Polska działa na styku projektów społecznych, edukacyjnych i mieszkaniowych – w Krakowie i kilku innych lokalizacjach. Szukamy osoby, która zadba o nasze zaplecze administracyjne, finansowe i kadrowe – skrupulatnie, samodzielnie i z pomysłem na usprawnienia.
To rola dla kogoś, kto lubi porządek, zna się na procedurach, ale też potrafi je tworzyć i optymalizować. Kogoś, kto myśli procesowo, zna realia NGO i będzie realnym wsparciem dla Dyrekcji Fundacji.
Zakres zadań:
- Pilnowanie porządku w finansach – obieg faktur, współpraca z biurem rachunkowym, przygotowanie zestawień i dokumentów do audytów;
- Prowadzenie spraw kadrowych – umowy, ewidencje urlopów, dokumentacja pracownicza, pełnomocnictwa;
- Prowadzenie i bieżąca aktualizacja rejestrów dokumentów administracyjnych, finansowych i kadrowych zgodnie z obowiązującymi procedurami i wymaganiami projektów;
- Organizacja i archiwizacja dokumentów – fundacyjnych i projektowych;
- Zarządzanie codziennością biura – zakupy, ubezpieczenia, wyposażenie, sprzęt, korespondencja przychodząca/wychodząca (papierowa i elektroniczna);
- Wsparcie operacyjne zespołów projektowych – grafiki, przypomnienia, kompletowanie dokumentów;
- Koordynacja współpracy z dostawcami i serwisami – Internet, sprzęt, usługi;
- Wsparcie przy organizacji spotkań, wydarzeń
- Doskonalenie i tworzenie procedur – administracyjnych, finansowych, kadrowych;
- Optymalizacja działań – wspieranie zarządzania projektami i szukanie usprawnień w codziennym funkcjonowaniu fundacji.
Kogo szukamy:
- Osoby z doświadczeniem (min. 2–3 lata) w pracy finansowej , kadrowej, administracyjnej;
- Kogoś, kto jest dobrze zorganizowany, samodzielny, dokładny i terminowy;
- Osoby znającej podstawy prawa pracy, potrafiącej prowadzić dokumentację kadrową;
- Kogoś, kto swobodnie korzysta z Excela, Worda i poczty elektronicznej;
- Osoby, która myśli systemowo i lubi porządkować – nie tylko dokumenty, ale i procesy;
- Osoby, która umie ustalać priorytety i dobrze odnajduje się w pracy pod presją czasu;
- Osoby, która potrafi współpracować z zespołem, jest otwarta na komunikację i wesprze zespoły projektowe w codziennych obowiązkach;
- (Mile widziane) doświadczenie w organizacji pozarządowej i znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat,
- Możliwość bliskiej współpracy z osobą zarządzającą fundacją przy rozwijaniu i usprawnianiu działań organizacyjnych,
- Realny wpływ na to, jak funkcjonuje fundacja – i przestrzeń do wdrażania własnych rozwiązań,
- Szybki rozwój kompetencji w praktycznym, międzyobszarowym działaniu (administracja, finanse, projekty, zespół),
- Udział w projektach społecznych i miejskich, które odpowiadają na realne potrzeby,
- Zespół, z którym można pracować konkretnie, otwarcie i z zaangażowaniem.
Jak aplikować?
Prześlij swoje CV do 16 lipca 2025 r. na adres: [email protected]
W tytule wiadomości wpisz:
Koordynator/Koordynatorka administracyjno-finansowa oraz swoją dostępność.
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi osobami.
Szukamy Koordynatora/ki ds. administracyjno-finansowych