Zaczynasz prowadzić lub wznawiasz działalność organizacji? Wiedza w pigułce na start. Sprawdź poradnik PDF >
FOB rekrutuje. Poszukujemy osoby na stanowisko koordynatora_ki komunikacji
Poszukujemy osób, które razem z nami będą chciały działać na rzecz realnych zmian. Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: koordynator_ka komunikacji. Na aplikacje czekamy do 10 sierpnia.
Ogłoszenie kierujemy do osób szukających możliwości wykorzystania swojego potencjału w organizacji ściśle współpracującej przede wszystkim z biznesem oraz administracją publiczną i samorządową oraz trzecim sektorem.
Stanowisko: koordynator_ka komunikacji
● umowa o pracę / B2B,
● pełny etat - praca w wymiarze 40 godzin tygodniowo,
● wynagrodzenie: 5000-9000 zł brutto na umowie o pracę.
● praca hybrydowa - minimum 2 dni pracy stacjonarnie w biurze w ścisłym centrum Warszawy
1. Komunikacja i promocja programów, projektów, inicjatyw, publikacji i wydarzeń FOB-u (w ścisłej współpracy z dyrektorem ds. komunikacji)
● przygotowywanie planów i harmonogramów komunikacji dla inicjatyw prowadzonych w ramach FOB i ich realizacja (w tym m.in. przygotowywanie treści, kontakt z grafikami i innymi podwykonawcami)
● tworzenie i redakcja artykułów, prezentacji, publikacji
● współpraca przy tworzeniu materiałów audiowizualnych,
● wsparcie w organizacji wydarzeń,
● aktualizacja baz danych,
● aktualizacja materiałów promocyjnych,
● koordynacja patronatów FOB,
● udział w pracach nad przebudową wizualną organizacji,
● udział w pracach nad nową strategią komunikacji organizacji,
● nadzór nad zgodną z budżetem i harmonogramem realizacją działań komunikacyjnych,
● opracowywanie sprawozdań/podsumowań dotyczących działań komunikacyjnych,
● wsparcie dyrektora ds. komunikacji w zakresie innych działań promocyjnych i wizerunkowych,
● wsparcie zespołu FOB w realizacji bieżących zadań – w razie potrzeby.
2. Media relations
● tworzenie i dystrybucja materiałów prasowych, bieżący kontakt z mediami
● inicjowanie i rozwijanie kontaktów z mediami oraz inicjowanie i koordynacja partnerstw medialnych,
● udział w pracach nad nową strategią działań media relations organizacji,
● wsparcie dyrektora ds. komunikacji w pozostałych działań związanych z media relations.
3. Portal odpowiedzialnybiznes.pl
● zarządzanie bieżącą aktualizacja i obsługą portalu,
● tworzenie i redagowanie tekstów, wyszukiwanie materiałów, tłumaczenia z jęz. angielskiego (w razie potrzeby),
● współpraca z webmasterem i grafikami,
● monitorowanie i analiza statystyk dot. portalu (Google Analytics),
● udział w pracach dotyczących przebudowy i strategii rozwoju portalu, współpraca z podwykonawcami.
4. Media społecznościowe
● zarządzanie kontami FOB na Linkedinie, Facebooku, Twitterze, YouTube, Instagramie; przygotowywanie oraz publikacja treści i grafik,
● przygotowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach społecznościowych,
● monitorowanie komentarzy internautów_ek.
5. Newslettery i mailingi
● tworzenie oraz koordynacja wysyłek mailingów i newsletterów,
● aktualizacje baz adresowych.
Oczekiwania:
● praktyczna znajomość narzędzi i metod planowania kampanii PR i marketingowych, w tym działań media relations
● doświadczenie związane z komunikacją, PR, mediami społecznościowymi oraz zarządzaniem treścią portali internetowych (bardzo dobra znajomość systemów CMS, głównie WordPress),
● “lekkie pióro”, umiejętność pisania i redagowania tekstów,
● umiejętność tworzenia grafik i infografik,
● biegłość w posługiwaniu się oprogramowaniem biurowym (edytory tekstu, programy do tworzenia prezentacji, arkusze kalkulacyjne),
● umiejętność pracy zespołowej,
● doskonała organizacja pracy, samodzielność, dokładność i systematyczność,
● biegłe posługiwanie się poprawną polszczyzną w mowie i piśmie,
● bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
● znajomość tematyki i najważniejszych trendów w obszarze zrównoważonego rozwoju, ESG i pokrewnych oraz gotowość do poszerzania wiedzy w tym zakresie.
Mile widziane:
● doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
● doświadczenie w pracy w agencji PR lub w mediach,
● doświadczenie w zarządzaniu projektami i/lub działaniami komunikacyjnymi,
● znajomość podstaw HTML,
● znajomość narzędzi do współpracy zespołowej
● zainteresowanie trendami w obszarze komunikacji i PR,
● umiejętność wykorzystania elementów multimedialnych w tworzonych materiałach.
Ogłoszenie adresujemy do osób, które lubią pracować z ludźmi, cenią samodzielność, możliwość realizacji własnych pomysłów i nowych możliwości działania dla realizacji celów organizacji, a równocześnie biorą odpowiedzialność za skuteczną i terminową realizację projektów.
Rekrutacja odbędzie się dwuetapowo. W pierwszym etapie zaprosimy kandydata/kandydatkę na rozmowę online lub do siedziby naszej organizacji. Podczas spotkania określimy wzajemne oczekiwania i poprosimy o przygotowanie zadania do wykonania w ciągu kilku dni. W drugim etapie kandydat / kandydatka zaprezentują przygotowany wcześniej materiał.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie:
● CV,
● informacji o preferowanej formie zatrudnienia (umowa o pracę / B2B) oraz oczekiwanym wynagrodzeniu,
● wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.
Wymagane informacje oraz CV z powyższą klauzulą prosimy przesyłać do 10 sierpnia 2025 r. na adres: [email protected].
W sprawie rozmów kwalifikacyjnych skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Co oferujemy?
Jesteśmy stabilną organizacją, oferującą:
● pracę pełną pasji, możliwości rozwoju zawodowego, dostęp do wiedzy i zdobycia ciekawego doświadczenia w odpowiedzialnego biznesu, zrównoważonego rozwoju, ESG,
● elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy zdalnej,
● możliwość skorzystania z dodatkowych dni wolnych przeznaczonych na wolontariat pracowniczy,
● prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie zajęć sportowych oraz wypoczynku,
● budżet szkoleniowy
● dodatkowy urlop świąteczny.
Forum Odpowiedzialnego Biznesu respektuje procedury Equal Opportunity Employer (EOE). Przy wyborze i awansie pracowników nie stosuje się kryteriów dotyczących wieku, rasy, koloru skóry, płci, pochodzenia etnicznego i narodowego, orientacji seksualnej i stanu zdrowia; uwzględniane są jedynie wiedza, doświadczenie i umiejętności. Zasady te dotyczą także nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, warunków zatrudnienia, awansowania oraz dostępu do szkoleń w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Infrastruktura budynku, w której mieści się siedziba Forum Odpowiedzialnego Biznesu, nie jest dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach.
W razie pytań dotyczących rekrutacji prosimy uprzejmie o kontakt pod adresem mejlowym [email protected].