Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Zaczynasz prowadzić lub wznawiasz działalność organizacji?   Wiedza w pigułce na start. Sprawdź poradnik PDF >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

FOB rekrutuje. Poszukujemy osoby na stanowisko koordynatora_ki komunikacji

11 lipca 2025 18:09
Reklama
Reklama

Poszukujemy osób, które razem z nami będą chciały działać na rzecz realnych zmian. Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: koordynator_ka komunikacji. Na aplikacje czekamy do 10 sierpnia.

Ogłoszenie kierujemy do osób szukających możliwości wykorzystania swojego potencjału w organizacji ściśle współpracującej przede wszystkim z biznesem oraz administracją publiczną i samorządową oraz trzecim sektorem.

Stanowisko: koordynator_ka komunikacji

●       umowa o pracę / B2B,

●       pełny etat - praca w wymiarze 40 godzin tygodniowo,

●       wynagrodzenie: 5000-9000 zł brutto na umowie o pracę.

●       praca hybrydowa - minimum 2 dni pracy stacjonarnie w biurze w ścisłym centrum Warszawy

1. Komunikacja i promocja programów, projektów, inicjatyw, publikacji i wydarzeń FOB-u (w ścisłej współpracy z dyrektorem ds. komunikacji)

●       przygotowywanie planów i harmonogramów komunikacji dla inicjatyw prowadzonych w ramach FOB i ich realizacja (w tym m.in. przygotowywanie treści, kontakt z grafikami i innymi podwykonawcami)

●       tworzenie i redakcja artykułów, prezentacji, publikacji

●       współpraca przy tworzeniu materiałów audiowizualnych,

●       wsparcie w organizacji wydarzeń,

●       aktualizacja baz danych,

●       aktualizacja materiałów promocyjnych,

●       koordynacja patronatów FOB,

●       udział w pracach nad przebudową wizualną organizacji,

●       udział w pracach nad nową strategią komunikacji organizacji,

●       nadzór nad zgodną z budżetem i harmonogramem realizacją działań komunikacyjnych,

●       opracowywanie sprawozdań/podsumowań dotyczących działań komunikacyjnych,

●       wsparcie dyrektora ds. komunikacji w zakresie innych działań promocyjnych i wizerunkowych,

●       wsparcie zespołu FOB w realizacji bieżących zadań – w razie potrzeby.

2. Media relations

●       tworzenie i dystrybucja materiałów prasowych, bieżący kontakt z mediami

●       inicjowanie i rozwijanie kontaktów z mediami oraz inicjowanie i koordynacja partnerstw medialnych,

●       udział w pracach nad nową strategią działań media relations organizacji,

●       wsparcie dyrektora ds. komunikacji w pozostałych działań związanych z media relations.

3. Portal odpowiedzialnybiznes.pl

●       zarządzanie bieżącą aktualizacja i obsługą portalu,

●       tworzenie i redagowanie tekstów, wyszukiwanie materiałów, tłumaczenia z jęz. angielskiego (w razie potrzeby),

●       współpraca z webmasterem i grafikami,

●       monitorowanie i analiza statystyk dot. portalu (Google Analytics),

●       udział w pracach dotyczących przebudowy i strategii rozwoju portalu, współpraca z podwykonawcami.

4. Media społecznościowe

●       zarządzanie kontami FOB na Linkedinie, Facebooku, Twitterze, YouTube, Instagramie; przygotowywanie oraz publikacja treści i grafik,

●       przygotowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach społecznościowych,

●       monitorowanie komentarzy internautów_ek.

5. Newslettery i mailingi

●       tworzenie oraz koordynacja wysyłek mailingów i newsletterów,

●       aktualizacje baz adresowych.

Oczekiwania:

●       praktyczna znajomość narzędzi i metod planowania kampanii PR i marketingowych, w tym działań media relations

●       doświadczenie związane z komunikacją, PR, mediami społecznościowymi oraz zarządzaniem treścią portali internetowych (bardzo dobra znajomość systemów CMS, głównie WordPress),

●       “lekkie pióro”, umiejętność pisania i redagowania tekstów,

●       umiejętność tworzenia grafik i infografik,

●       biegłość w posługiwaniu się oprogramowaniem biurowym (edytory tekstu, programy do tworzenia prezentacji, arkusze kalkulacyjne),

●       umiejętność pracy zespołowej,

●       doskonała organizacja pracy, samodzielność, dokładność i systematyczność,

●       biegłe posługiwanie się poprawną polszczyzną w mowie i piśmie,

●       bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,

●       znajomość tematyki i najważniejszych trendów w obszarze zrównoważonego rozwoju, ESG i pokrewnych oraz gotowość do poszerzania wiedzy w tym zakresie.

Mile widziane:

●       doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

●       doświadczenie w pracy w agencji PR lub w mediach,

●       doświadczenie w zarządzaniu projektami i/lub działaniami komunikacyjnymi,

●       znajomość podstaw HTML,

●       znajomość narzędzi do współpracy zespołowej

●       zainteresowanie trendami w obszarze komunikacji i PR,

●       umiejętność wykorzystania elementów multimedialnych w tworzonych materiałach.

Ogłoszenie adresujemy do osób, które lubią pracować z ludźmi, cenią samodzielność, możliwość realizacji własnych pomysłów i nowych możliwości działania dla realizacji celów organizacji, a równocześnie biorą odpowiedzialność za skuteczną i terminową realizację projektów.

Rekrutacja odbędzie się dwuetapowo. W pierwszym etapie zaprosimy kandydata/kandydatkę na rozmowę online lub do siedziby naszej organizacji. Podczas spotkania określimy wzajemne oczekiwania i poprosimy o przygotowanie zadania do wykonania w ciągu kilku dni. W drugim etapie kandydat / kandydatka zaprezentują przygotowany wcześniej materiał.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie:

●       CV,

●       informacji o preferowanej formie zatrudnienia (umowa o pracę / B2B) oraz oczekiwanym wynagrodzeniu,

●       wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.

Wymagane informacje oraz CV z powyższą klauzulą prosimy przesyłać do 10 sierpnia 2025 r. na adres: [email protected].

W sprawie rozmów kwalifikacyjnych skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Co oferujemy?

Jesteśmy stabilną organizacją, oferującą:

●       pracę pełną pasji, możliwości rozwoju zawodowego, dostęp do wiedzy i zdobycia ciekawego doświadczenia w odpowiedzialnego biznesu, zrównoważonego rozwoju, ESG,

●       elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy zdalnej,

●       możliwość skorzystania z dodatkowych dni wolnych przeznaczonych na wolontariat pracowniczy,

●       prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie zajęć sportowych oraz wypoczynku,

●       budżet szkoleniowy

●       dodatkowy urlop świąteczny.

Forum Odpowiedzialnego Biznesu respektuje procedury Equal Opportunity Employer (EOE). Przy wyborze i awansie pracowników nie stosuje się kryteriów dotyczących wieku, rasy, koloru skóry, płci, pochodzenia etnicznego i narodowego, orientacji seksualnej i stanu zdrowia; uwzględniane są jedynie wiedza, doświadczenie i umiejętności. Zasady te dotyczą także nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, warunków zatrudnienia, awansowania oraz dostępu do szkoleń w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Infrastruktura budynku, w której mieści się siedziba Forum Odpowiedzialnego Biznesu, nie jest dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach.

W razie pytań dotyczących rekrutacji prosimy uprzejmie o kontakt pod adresem mejlowym [email protected].

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu
E-mail:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 11 lipca 2025 do 11 sierpnia 2025
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.