Masz pytanie o zakładanie lub prowadzenie organizacji? Zadzwoń: 801 646 719 (pon.-pt. g. 9-13) lub zapytaj mailem >
Głównym celem osoby na tym stanowisku będzie budowanie silnej i spójnej marki Fundacji poprzez skuteczne działania marketingowe. Jej zadaniem będzie zwiększanie rozpoznawalności organizacji oraz wspieranie realizacji jej misji poprzez angażujące kampanie i komunikację.
TWOJE ZADANIA NA TYM STANOWISKU:
Śledzenie najnowszych trendów, narzędzi i technologii w dziedzinie marketingu.
Ścisła współpraca z innymi działami organizacji, agencjami reklamowymi i partnerami fundacji.
Rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań.
Tworzenie raportów i prezentacji dotyczących działań marketingowych.
Analizowanie wyników i optymalizowanie działań.
Prowadzenie działań performance marketingowych z wykorzystaniem Meta Ads, Google Ads, SEO/SEM oraz remarketingu.
Planowanie i zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych oraz innych kanałach online i offline.
Tworzenie, wdrażanie i nadzór nad kompleksową strategią marketingową.
Kierowanie pracą zespołu marketingowego oraz wspieranie jego rozwoju.
CZEKAMY NA CIEBIE, JEŻELI:
Masz minimum 5-letnie doświadczenie w marketingu – prowadziłaś/-eś kampanie, budowałaś/-eś strategie i mierzyłaś/-eś ich efekty w praktyce.
Łączysz silne umiejętności przywódcze z doskonałą organizacją pracy zespołu i skutecznym wdrażaniem działań marketingowych.
Z łatwością identyfikujesz nowe grupy odbiorców i budujesz skuteczne kanały pozyskiwania funduszy.
Profilowanie klientów, rozwój produktów oraz fundraising to Twoja codzienność.
Potrafisz budować wartość i rozpoznawalność marki w sposób mierzalny i strategiczny.
Posiadasz doświadczenie w pracy z darczyńcami i umiesz korzystać z narzędzi do zarządzania relacjami.
Samodzielnie tworzysz i optymalizujesz kampanie reklamowe (Meta Ads, Google Ads), prowadzisz działania SEO/SEM i analizujesz ich wyniki
Swobodnie posługujesz się językiem angielskim w codziennej pracy (min. poziom C1).
Działasz samodzielnie, jesteś proaktywna/proaktywny, zorientowana/-y na cel i wyniki.
Masz naturalną łatwość w nawiązywaniu i pielęgnowaniu relacji.
OFERUJEMY CI:
Ciekawą i ambitną pracę międzynarodowym zespole w jednej z największych fundacji z USA, która działa w 70 krajach na 6 kontynentach,
Faktyczne przełożenie Twoich sukcesów zawodowych na pomoc osobom potrzebującym,
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy,
Dofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnej,
Swobodny dresscode,
Możliwość pracy hybrydowej, home office do 3 dni w tygodniu.
Posiadasz doświadczenie w marketingu które zdobyłeś/łaś w biznesie i chcesz je wykorzystać, aby zmienić świat na lepsze? Hasła: fundrasing, umowa darowizny i kampania społeczna brzmią znajomo? Dołącz do nas!
W Habitat for Humanity Poland traktujemy naszą misję poważnie, angażując się w kulturę i miejsce pracy, w którym wszyscy czują się bezpieczni, mile widziani, widoczni, szanowani, wspierani i doceniani. Wymagamy, aby wszyscy pracownicy poważnie traktowali swoje etyczne obowiązki w zakresie ochrony beneficjentów, z którymi współpracujemy, ich społeczności (zwłaszcza dorosłych i dzieci wymagających opieki) oraz wszystkich osób, z którymi współpracujemy. W związku z zapobieganiem wykorzystywaniu seksualnemu i nadużyciom, wszyscy pracownicy będą odpowiedzialni za przestrzeganie naszych zasad dotyczących etycznego zachowania, w tym ochrony i zgłaszania nieprawidłowości. Jesteśmy zgranym Zespołem, w którym każdy może na siebie liczyć, a osoby którym pomagamy mogą liczyć na Nas. Jeśli więc chcesz pracować w miejscu, które realizuje istotną Misję, czujesz potrzebę działania w organizacji non-profit i pomagania ludziom, nie czekaj – zgłoś się już dziś!