Zakładasz stowarzyszenie, fundację? Skorzystaj z naszych niezawodnych poradników, kursów i wzorów. Sprawdź >
Twój zakres obowiązków
- Budowanie trwałych relacji z mediami, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami i wydawcami, nawiązywanie nowych partnerstw.
- Przygotowanie materiałów prasowych, koordynacja nagrań na potrzeby Press Packów, tworzenie i realizacja wysyłek prasowych, indywidualny kontakt z dziennikarzami i wydawcami.
- Obsługa mediów – udzielanie odpowiedzi na zapytania, przygotowywanie danych, briefów oraz rozmówców do wywiadów i nagrań.
- Opieka merytoryczna i koordynacja przygotowywanych przez media materiałów newsowych, reportaży, audycji i wywiadów.
- Umiejętność budowania zainteresowania mediów wokół ważnych, społecznych tematów, tworzenie propozycji interesujących tematów i contentu do mediów/grup mediów.
- Dbanie o dobry wizerunek organizacji w mediach.
- Prowadzenie Biura Prasowego w Prowly oraz profilu na portalu X.
- Wnioskowanie o bezpłatną emisje kampanii społecznych w mediach ogólnopolskich i lokalnych.
- Obsługa medialna wydarzeń organizowanych przez Stowarzyszenie WIOSNA.
- Analiza efektywności działań - monitorowanie i ocenianie skuteczności działań PR oraz dostosowywanie strategii w oparciu o efekty.
- Współpraca z innymi działami organizacji.
· Opracowywanie, wdrażanie strategii i planów działań PR, które wspierają cele organizacji.
Nasze wymagania:
- masz min. 5 lat doświadczenia w obszarze public relations i współpracy z mediami,
- potrafisz zarządzać projektami PR: tworzyć harmonogramy, ustalać priorytety, zarządzać zasobami i ryzykiem, a także dotrzymywać terminów pracując jednocześnie nad wieloma projektami,
- znasz narzędzia do monitoringu mediów (zwłaszcza IMM) i umiejętnie z nich korzystasz robiąc analizy i zestawienia danych,
- korzystasz z narzędzi do zarządzania PR i masz doświadczenie w tworzeniu biura prasowego w Prowly,
- umiejętność budowania wizerunku organizacji, reagowanie w sytuacjach kryzysowych, a także pracy pod presją czasu i w dynamicznie zmieniających się warunkach,
- z łatwością nawiązujesz i budujesz relacje tworząc i rozwijając sieć partnerów medialnych,
- posiadasz wysokie kompetencje w zakresie pisania i komunikacji werbalnej: tworzysz przekonujące narracje dostosowane do różnych odbiorców i formatów medialnych.
Mile widziane
- znajomość programów Szlachetna Paczka i Akademia Przyszłości,
- doświadczenie pracy w innym NGO.
To oferujemy
- uczestniczenie w budowaniu wizerunku, komunikacji i prowadzeniu kampanii jednego z największych programów społecznych w Polsce,
- pracę w zespole, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem,
- pracę, która daje poczucie sensu i ogrom satysfakcji,
- pracę zdalną bez limitu i w zaufaniu do zaangażowania każdego z nas.
Aplikuj tutaj:
Stowarzyszenie WIOSNA
Jesteśmy jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce. Od ponad 20 lat realizujemy przełomowe projekty społeczne, tj. Szlachetna Paczka i Akademia Przyszłości. Współpracujemy z partnerami, którzy podobnie jak my, łączą innowacyjne podejście, profesjonalizm i pasję do pomagania. Szukamy osób, które pomogą nam budować długofalowe relacje i tworzyć partnerstwa o realnym wpływie społecznym. Praca w naszym zespole zapewnia możliwość samorealizacji zawodowej. Daje przy tym ogromną satysfakcję i poczucie realnego wpływu oraz odpowiedzialności za rozwój naszych programów społecznych. Przy tym wszystkim tworzymy wyjątkowy zespół osób, które dobrze się ze sobą czują, lubią ze sobą pracować i wspierają się w swoich zadaniach.