Zrób zbiórkę darowizn dla Twojej organizacji My pokażemy ją światu. Zobacz, jak >
Dołącz do Tzu Chi Poland – Stań się częścią globalnej misji niosącej pomoc na całym świecie!
Stanowisko: Specjalista ds. płac i administracji
Lokalizacja: Biuro Tzu Chi Poland, Poznań
Rodzaj umowy: B2B
Język komunikacji: Angielski
Oferujemy Ci pracę, dzięki, której będziesz mieć wpływ na zmianę świata
Tzu Chi Poland to organizacja, która zmienia świat na lepsze. Dołącz do nas jako Specjalista ds. płac i administracji i weź udział w misji, która niesie pomoc potrzebującym na całym świecie! To nie tylko praca – to możliwość codziennego wpływania na życie osób w potrzebie. Razem z nami będziesz zarządzać płacami, obsługą kadr, a także współpracować z innymi organizacjami w międzynarodowym zespole. Jeśli jesteś osobą pełną pasji, lubisz wyzwania i masz doświadczenie w administracji oraz finansach – czekamy na Ciebie!
Zakres obowiązków:
Zgodność z przepisami prawa pracy i ubezpieczeń społecznych – dbanie o poprawność procesów w organizacji.
Współpraca międzynarodowa – koordynowanie działań administracyjnych i finansowych z zespołem na całym świecie.
Organizowanie dokumentacji współpracy – tworzenie dokumentów związanych z projektami i umowami z innymi fundacjami i organizacjami.
Codzienna administracja – obsługa dokumentacji w Google Sheets, Excel, itp.
Zarządzanie budżetem Fundacji – pełna kontrola nad wydatkami organizacji.
Tworzenie raportów finansowych – analiza danych finansowych i przygotowywanie dokumentów.
Współpraca z księgowością – pomoc w weryfikacji dokumentów i rozliczeniach.
Rozliczenia ZUS, PIT – zapewnienie zgodności z przepisami podatkowymi i składkowymi.
Obsługa kadr – prowadzenie dokumentacji pracowniczej, umowy o pracę, umowy cywilnoprawne.
Zarządzanie płacami – przygotowanie i rozliczanie wynagrodzeń pracowników i współpracowników.
Wymagania:
Znajomość programów finansowych i księgowych – obsługa narzędzi takich jak Symfonia, Optima, ERP, SAP.
Doskonała organizacja pracy, zarządzanie czasem i dbałość o szczegóły.
Znajomość programów księgowych (Symfonia, Optima, ERP, SAP) będzie dodatkowym atutem.
Doświadczenie w organizowaniu dokumentacji współpracy z fundacjami i organizacjami.
Znajomość programów do raportowania finansowego – Google Sheets, Excel.
Bardzo dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie (ponieważ praca w międzynarodowym zespole wymaga codziennej komunikacji).
Znajomość ZUS, PIT, przepisów podatkowych oraz wynagrodzeń.
Doświadczenie w administracji, płacach i księgowości, najlepiej w NGO lub podobnych organizacjach.
Co oferujemy?
Możliwość uczestniczenia w projektach, które mają wpływ na pomoc potrzebującym w Polsce i wielu krajach.
Wynagrodzenie dostosowane do Twoich potrzeb.
Pracę w międzynarodowym zespole – współpraca z osobami z różnych zakątków świata.
Aplikacje:
Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza: LINK
Prosimy o zawarcie klauzuli o ochronie danych osobowych w aplikacji.