Zaczynasz prowadzić lub wznawiasz działalność organizacji? Wiedza w pigułce na start. Sprawdź poradnik PDF >
Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnościami. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!
Do naszego Działu Administracji i HRprowadzimy rekrutację na stanowisko: Specjalista/Specjalistka ds. Administracji
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Domaniewska 50A.
Do Twoich zadań będzie należało:
obsługa zamówień: nadzór nad listą zakupów, kontakt z pracownikami w sprawie zamówień, śledzenie statusu dostaw oraz dbanie o terminowe dostawy
paczek i przekazywanie ich do odpowiednich osób / działów
wprowadzanie, opisywanie i rozliczanie faktur zakupowych w programie do elektronicznego obiegu dokumentów, w tym rozliczanie kosztów dotacji w fakturach wspólnych
monitorowanie stanów magazynowych art. spożywczych i biurowych i reagowanie na niedobory lub nadwyżki
tworzenie dokumentów związanych z procesami administracyjnymi (memo, uchwały, regulaminy, instrukcje, procedury, umowy z firmami)
organizowanie i monitorowanie większych napraw i konserwacji w przestrzeni biurowej, dotyczących systemów elektrycznych, hydraulicznych, sanitarnych, oraz innych urządzeń w budynku (np. wymiana oświetlenia, malowanie ścian, wymiana wykładziny)
prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z naprawami i konserwacjami (umowy, protokoły z napraw, karty gwarancyjne) oraz kontakt z zarządcą budynku
stały kontakt z dostawcami i usługodawcami, z którymi na co dzień pracujemy
zarządzanie sprzętem IT (wydawanie i przyjmowanie sprzętu służbowego, organizacja napraw itp.)
realizacja pozostałych zadań administracyjnych
Wyślij do nas CV, jeśli:
posiadasz doświadczenie w pracy w dziale administracji na samodzielnym stanowisku (mile widziane: we współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi)
jesteś dyspozycyjny/a w pełnym wymiarze godzin oraz gotowy/a do pracy stacjonarnej/hybrydowej w Fundacji w Warszawie
Dlaczego warto do nas dołączyć?
jesteśmy fajnym, różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje
jesteśmy dużą i uznaną organizacją pozarządową w Polsce. Podpiszemy z Tobą umowę o pracę, z wynagrodzeniem w przedziale zł 5740,90 – 6412,12 brutto w zależności od doświadczenia i kompetencji.
zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce
po okresie próbnym otrzymasz dodatkowe benefity (karta prepaid Edenred, pakiet medyczny PZU Zdrowie lub karta Multisport)
CV zbieramy do 24.08.2025. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chciałbyś/chciałabyś podjąć pracę od zaraz prześlij swoje CV na adres: [email protected] . W tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska: Specjalista/Specjalistka ds. Administracji.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon”.
Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:
„Wyrażam dla Fundacji Avalon - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji”.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon- Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Specjalista/Specjalistka ds. Administracji, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia.
Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.
Więcej informacji o Fundacji Avalon - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym - www.fundacjaavalon.pl.