Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Zaczynasz prowadzić lub wznawiasz działalność organizacji?   Wiedza w pigułce na start. Sprawdź poradnik PDF >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Reklama
Reklama

Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnościami. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!

Do naszego Działu Administracji i HRprowadzimy rekrutację na stanowisko: Specjalista/Specjalistka ds. Administracji

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Domaniewska 50A.

Do Twoich zadań będzie należało:

  • obsługa zamówień: nadzór nad listą zakupów, kontakt z pracownikami w sprawie zamówień, śledzenie statusu dostaw oraz dbanie o terminowe dostawy

  • paczek i przekazywanie ich do odpowiednich osób / działów

  • wprowadzanie, opisywanie i rozliczanie faktur zakupowych w programie do elektronicznego obiegu dokumentów, w tym rozliczanie kosztów dotacji w fakturach wspólnych

  • monitorowanie stanów magazynowych art. spożywczych i biurowych i reagowanie na niedobory lub nadwyżki

  • tworzenie dokumentów związanych z procesami administracyjnymi (memo, uchwały, regulaminy, instrukcje, procedury, umowy z firmami)

  • organizowanie i monitorowanie większych napraw i konserwacji w przestrzeni biurowej, dotyczących systemów elektrycznych, hydraulicznych, sanitarnych, oraz innych urządzeń w budynku (np. wymiana oświetlenia, malowanie ścian, wymiana wykładziny)

  • prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z naprawami i konserwacjami (umowy, protokoły z napraw, karty gwarancyjne) oraz kontakt z zarządcą budynku

  • stały kontakt z dostawcami i usługodawcami, z którymi na co dzień pracujemy

  • zarządzanie sprzętem IT (wydawanie i przyjmowanie sprzętu służbowego, organizacja napraw itp.)

  • realizacja pozostałych zadań administracyjnych

Wyślij do nas CV, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w pracy w dziale administracji na samodzielnym stanowisku (mile widziane: we współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi)

  • jesteś dyspozycyjny/a w pełnym wymiarze godzin oraz gotowy/a do pracy stacjonarnej/hybrydowej w Fundacji w Warszawie

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • jesteśmy fajnym, różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje

  • jesteśmy dużą i uznaną organizacją pozarządową w Polsce. Podpiszemy z Tobą umowę o pracę, z wynagrodzeniem w przedziale zł 5740,90 – 6412,12 brutto w zależności od doświadczenia i kompetencji.

  • zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce 

  • po okresie próbnym otrzymasz dodatkowe benefity (karta prepaid Edenred, pakiet medyczny PZU Zdrowie lub karta Multisport)

CV zbieramy do 24.08.2025. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i chciałbyś/chciałabyś podjąć pracę od zaraz prześlij swoje CV na adres: [email protected] . W tytule wiadomości wpisz nazwę stanowiska: Specjalista/Specjalistka ds. Administracji.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon”.

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:

„Wyrażam dla Fundacji Avalon - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji”.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon- Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected]  Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Specjalista/Specjalistka ds. Administracji, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. 

Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania. 

Więcej informacji o Fundacji Avalon - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym - www.fundacjaavalon.pl.

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Fundacja Avalon - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym
E-mail:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 28 lipca 2025 do 4 sierpnia 2025
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.