Zaczynasz prowadzić lub wznawiasz działalność organizacji? Wiedza w pigułce na start. Sprawdź poradnik PDF >
inspektor ds. prowadzenia postępowań administracyjnych w Dziale Domów Pomocy Społecznej
Dyrektor
Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
z siedzibą w Warszawie, ul. Lipińska 2
ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska urzędnicze
inspektor ds. prowadzenia postępowań administracyjnych
w zakresie kierowania, umieszczania i opłaty za pobyt w DPS
w Dziale Domów Pomocy Społecznej
w wymiarze 1 etatu
przewidywany termin zatrudnienia od 15 września 2025 r.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- analiza merytoryczno-prawna wniosków w sprawie skierowania i umieszczenia w domu pomocy
społecznej, - prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie skierowania, umieszczenia i ustalenia
wysokości opłaty za pobyt w domu pomocy społecznej, - prowadzenie korespondencji i przygotowywanie decyzji administracyjnych w powyższym zakresie,
- wprowadzanie danych do rejestru i systemu komputerowego oraz sporządzanie sprawozdawczości
w zakresie wykonywanych zadań, - praca w budynku urzędu. Praca wykonywana jest w systemie od poniedziałku do piątku w godzinach
800 – 1600. Bezpieczne warunki pracy. Winda dostosowana do wózków inwalidzkich, ciągi
komunikacyjne i drzwi w budynku umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim, - stanowiska pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się
wewnątrz budynku oraz korzystaniem z windy. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń
umożliwiających pracę osobom niewidomym, - w miesiącu poprzedzającym nabór wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w WCPR,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych jest niższy niż 6%, - kandydat który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz. U. z 2024 poz. 1135), jest zobowiązany
do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagania konieczne:
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa
polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2024 poz. 1135), - niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe, - wykształcenie wyższe lub średnie,
- minimum 3 letni staż pracy dla wykształcenia wyższego lub 5 letni staż pracy dla wykształcenia
średniego.
Wymagania pożądane:
- wykształcenie wyższe na kierunku administracja,
- doświadczenie zawodowe w postępowaniu administracyjnym,
- doświadczenie zawodowe w jednostce samorządowej realizującej zadania z zakresu pomocy
społecznej, - znajomość regulacji prawnych z zakresu: pomocy społecznej, kodeksu postępowania
administracyjnego, - analityczne myślenie i efektywna praca z dużą ilością informacji,
- umiejętność pisania pism urzędowych,
- chęć zdobywania nowej wiedzy i doświadczeń oraz gotowość do ciągłego (samo)doskonalenia się,
- samodzielność, zdolność do szybkiej nauki i pracy pod presją czasu,
- umiejętność podejmowania decyzji, organizacyjne i pracy zespołowej,
- odpowiedzialność, sumienność, zdyscyplinowanie i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- bardzo dobra obsługa komputera w zakresie: MS Office (Word, Excel).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej- podpisany odręcznie,
- list motywacyjny - podpisany odręcznie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu
w przypadku pozostawania w stosunku pracy, - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
- podpisane odręcznie oświadczenie:
- „Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw
publicznych”, - „Oświadczam, że nie byłam/byłem skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”, - „Oświadczam, że przyjmuję do wiadomości fakt publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich
danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych”, - osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego
„Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego, - w przypadku podania przez kandydata danych osobowych w zakresie szerszym, niż wynika to
z przepisów Kodeksu pracy (art. 221 § 1 i § 4), podstawą przetwarzania danych osobowych będzie
wyrażona zgoda. W takim przypadku konieczne jest wyrażenie przez kandydata zgody w oświadczeniu:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Warszawskie Centrum Pomocy
Rodzinie w celu naboru na wolne stanowisko, w zakresie szerszym, niż wynika to z przepisów Kodeksu
pracy (art. 221 § 1 i § 4)” (własnoręcznie podpisane).
Dokumenty aplikacyjne winny być złożone przez kandydata w terminie do 21 sierpnia 2025 r.:
- elektronicznie (przez stronę erecruiter) lub
- własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie do godziny 16.00, na adres:
Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Lipińska 2, 01-833 Warszawa w zaklejonej kopercie
z dopiskiem „rekrutacja: inspektor ds. prowadzenia postępowań administracyjnych w zakresie
kierowania, umieszczania i opłaty za pobyt w DPS”.
Przejdź do rekrutacji elektronicznej – https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2794ac42e24043c5b36a4390b522a596
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do WCPR) i dokumenty
kandydatów którzy nie zostali wybrani do zatrudnienia po 3 miesiącach od daty rozstrzygnięcia – zostaną
komisyjnie zniszczone.
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
w Warszawskim Centrum Pomocy Rodzinie
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”)
informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Lipińska 2,
tel. 22 599 71 20, 01-833 Warszawa.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie
działania Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się
Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w WCPR za pomocą adresu [email protected].
3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 §
1 i § 4 Kodeksu pracy. W przypadku podania przez Panią/Pana innych danych osobowych, niż wymagane
przepisami Kodeksu pracy, podstawą ich przetwarzania będzie dobrowolna zgoda, wyrażona na podstawie art.
6 ust. 1 lit. a i/lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, w związku z art. 221a § 1 i art. 221b § 1 Kodeksu pracy.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, w związku
z naborem na wolne stanowisko pracy.
5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celu, o którym mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych mogą być: organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na
zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie
obowiązującego prawa oraz inne podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora, w tym usługi z zakresu
informatycznego, systemu wspierania rekrutacji oraz w ramach przesyłanej korespondencji.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia rekrutacji.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
c) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – w przypadku
przetwarzania danych na podstawie zgody;
e) prawo do przenoszenia tych danych, które są przetwarzane na podstawie zgody i w sposób
zautomatyzowany.
8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie dobrowolnej zgody osoby na
przetwarzanie danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.
Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na
podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w WCPR Pani/Pana danych
osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach
ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Nie będzie Pani/Pan podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym
profilowaniu.
11. Podanie danych wymaganych przez Administratora jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu
rekrutacyjnym. Niepodanie tych danych uniemożliwi udział w postępowaniu. Podanie dodatkowych danych,
przetwarzanych w oparciu o zgodę jest dobrowolne i nie ma wpływu na udział w postępowaniu rekrutacyjnym.