Masz pytanie o zakładanie lub prowadzenie organizacji? Zadzwoń: 801 646 719 (pon.-pt. g. 9-13) lub zapytaj mailem >
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, poszukuje kandydatów na stanowisko:
Redaktor/Twórca internetowy w Krajowym Biurze Eurodesk Polska
Obowiązki:
· tworzenie, montowanie i występowanie w promocyjno-informacyjnych materiałach video publikowanych w mediach społecznościowych Eurodesk Polska
· zarządzanie zawartością witryny Eurodesk Polska i Europejskiego Portalu Młodzieżowego, w tym tworzenie, redagowanie i tłumaczenie newsów oraz artykułów publikowanych na obu witrynach;
· tworzenie, redagowanie i wysyłanie newsletterów Eurodesk Polska;
· samodzielne prowadzenie projektów wydawniczych – publikacji, ulotek, newsletterów (opracowanie tekstów, redakcja, współpraca z autorami, korektorami, grafikami i drukarnią, etc);
· prowadzenie profili Eurodesk Polska w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook), publikowanie postów, rolek, instastories, zarządzanie płatnymi kampaniami, analiza efektywności działań prowadzonych w mediach społecznościowych;
· koordynacja projektów informacyjnych („Time to Move”, Europejski Tydzień Młodzieży, etc.).
Oczekiwania:
· wykształcenie wyższe licencjackie, mile widziane specjalizacje: dziennikarstwo, public relations, europeistyka lub podobne;
· minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
· umiejętność pisania i redagowania tekstów;
· znajomość programów/aplikacji do tworzenia i montowania materiałów video;
· gotowość do występowania (udostępniania wizerunku) w materiałach promocyjno-informacyjnych Eurodesk Polska publikowanych w mediach społecznościowych;
· dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
· łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność występowania publicznego;
· wysoki poziom kreatywności i umiejętność organizacji pracy własnej;
· dobra znajomość pakietu MS Office;
· znajomość programu Adobe InDesign, Photoshop oraz pracy z narzędziami generatywnej sztucznej inteligencji będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
· możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku;
· pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne;
· pakiet medyczny i pakiet sportowy.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie w języku polskim:
- CV wg wzoru Europass z zaznaczonym numerem referencyjnym, do dnia 17 sierpnia 2025 r. pocztą elektroniczną na adres: [email protected].
- Listu motywacyjnego
- Portfolio składającego się z samodzielnie przygotowanych i opublikowanych tekstów o dowolnej tematyce i materiałów audiowizualnych (mile widziane także przykłady efektów pracy zawodowej kandydata)
Prosimy w liście motywacyjnym o podanie w przybliżeniu minimalnego wynagrodzenia brutto, jakie kandydat/ka oczekuje otrzymać na tym stanowisku.
Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która może objąć zadania testujące kwalifikacje kandydata.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Prosimy o zamieszczenie w ofercie na powyższe stanowisko poniższej klauzuli wraz z podpisem:
Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej „RODO”), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach złożonych dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacji przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w Warszawie na stanowisko Redaktor/Specjalista ds. Mediów Społecznościowych w Zespole Eurodesk w Zespole Eurodesk, jak również w okresie 4 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Fundację.
Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż:
Na podstawie art. 7 ust. 3 RODO mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokona na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Ponadto zgodnie z art. 15-21 oraz art. 77 RODO przysługuje mi prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także prawo do przenoszenia danych.
Administratorem Danych Osobowych (zwanym dalej „ADO”) jest Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji z siedzibą w Warszawie, adres: Aleje Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji przed podjęciem zatrudnienia.
Podane dane osobowe będą przechowywane w okresie 4 miesięcy dla celów rekrutacyjnych.
Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowiska pracy u ADO, na podstawie art. 22(1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy(t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.).
Moje dane nie będą również przekazywane do państwa pozostającego poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (tzw. państwa trzeciego) lub organizacji międzynarodowej.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji w Warszawie wyznaczyła osobę odpowiedzialną za zapewnienie przestrzegania przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych, z którą można skontaktować się pod adresem e-mail: [email protected]