Masz pytanie o zakładanie lub prowadzenie organizacji? Zadzwoń: 801 646 719 (pon.-pt. g. 9-13) lub zapytaj mailem >
Wierzymy, że mądrze prowadzona komunikacja może realnie zmieniać świat. Dlatego szukamy do naszego zespołu osoby, która nie tylko zna media od podszewki, ale też rozumie specyfikę działań społecznych i potrafi mówić o nich z wyczuciem, dobrą energią i sprawczością.
Jeśli masz doświadczenie w PR, szczególnie w kampaniach społecznych, i chcesz współtworzyć zmiany w edukacji, to bardzo możliwe, że szukamy właśnie Ciebie!
Twoje zadania:
- Proaktywne tworzenie i wdrażanie pomysłów na nowe działania PR-owe i obecność w mediach.
- Współpraca z zespołami projektowymi, marketingiem i partnerami zewnętrznymi,
- Współorganizacja briefingów medialnych, konferencji prasowych i wydarzeń publicznych,
- Monitoring mediów i przygotowywanie analiz efektywności działań PR,
- Wsparcie komunikacyjne zespołu w sytuacjach kryzysowych oraz prowadzenie komunikacji kryzysowej,
- Planowanie i realizacja działań komunikacyjnych wokół kampanii społecznych, wydarzeń i raportów,
- Budowanie i rozwijanie relacji z dziennikarzami, redakcjami oraz influencerami,
- Tworzenie i redagowanie materiałów prasowych, wypowiedzi eksperckich i komentarzy na SM Fundacji,
- Prowadzenie działań PR Fundacji - zarówno codziennych, jak i strategicznych,
Szukamy osoby, która ma:
- Doświadczenie w koordynacji współpracy ze stażystami, praktykantami lub wolontariuszami (mile widziane).
- Proaktywność w proponowaniu nowych rozwiązań komunikacyjnych i inicjatyw PR.
- Znajomość trendów i innowacji w obszarze komunikacji PR, w tym umiejętność adaptacji narzędzi digitalowych i social media do potrzeb działań PR-owych.
- Gotowość do ścisłej współpracy z zespołami projektowymi oraz umiejętność współpracy z przedstawicielami partnerów zewnętrznych (np. sponsorzy, partnerzy strategiczni, instytucje publiczne).
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
- Doświadczenie w zarządzaniu kryzysami komunikacyjnymi oraz proaktywna postawa w sytuacjach kryzysowych.
- Doświadczenie w organizacji eventów prasowych oraz briefingów medialnych.
- Znajomość narzędzi monitoringu mediów oraz umiejętność analizowania wyników działań PR.
- Umiejętność budowania relacji z dziennikarzami i influencerami, także w obszarze CSR oraz edukacji społecznej.
- Doskonałe umiejętności pisarskie, w tym redagowanie informacji prasowych, wypowiedzi eksperckich oraz tworzenie materiałów dla mediów.
- Znajomość specyfiki komunikacji NGO, wrażliwość społeczna oraz wyczucie w komunikacji tematów trudnych lub wrażliwych.
- Udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu działań PR o charakterze społecznym, najlepiej dla organizacji pozarządowych, inicjatyw społecznych lub kampanii społecznych.
- 2-3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu działań PR (mile widziane doświadczenie w agencji PR).
Oferujemy w zamian:
- Zgraną drużynę pasjonatów_ek zarażających energią, która ma zajawkę na rozwój i edukację,
- Pracę z sensem i misją – pomożesz zadbać o programy partnerskie oferowane młodym ludziom w ramach Olimpiady Zwolnieni z Teorii;
- Pracę w wymiarze 0,8 - 1 etatu w oparciu o kontrakt B2B (możliwa również UoP i UZ);
- Wynagrodzenie w przedziale 6 500 - 7 500 zł netto “na rękę” w zależności od doświadczenia (jeśli wybierzesz kontrakt B2B, to my opłacamy Ci ZUS, PIT i księgowość);
- Hybrydowy model pracy i elastyczne godziny pracy - biuro na Żoliborzu przy ul. Sułkowskiego;
- Wsparcie zespołu - gramy do jednej bramki, jesteśmy Drużyną.