Masz pytanie o zakładanie lub prowadzenie organizacji? Zadzwoń: 801 646 719 (pon.-pt. g. 9-13) lub zapytaj mailem >
Szukamy osoby do zespołu - inspektor ds. koordynacji realizacji i rozliczania projektów
Szukamy osoby do zespołu na stanowisko: inspektor ds. koordynacji realizacji i rozliczania projektów w Wydziale Wzmacniania Wspólnoty Lokalnej.
Zakres zadań:
- koordynacja i przygotowywanie projektów, w tym wniosków o finansowanie z funduszy europejskich,
- nadzór nad realizacją i rozliczaniem projektów,
- prowadzenie postępowań w trybie zamówień publicznych i realizacja umów w ramach poszczególnych projektów,
- współpraca z otoczeniem rynkowym, w tym naukowym, pozarządowym i gospodarczym w celu inicjowania i realizacji projektów.
Charakterystyka pracy:
- przygotowywanie i prowadzenie zleconych projektów społecznych, w tym planowanie i prowadzenie działań rozwijających sieci Miejsc Aktywności Lokalnej w m.st. Warszawie i portalu Spółdzielnia, realizacji zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej w urzędzie, w tym wsparcie biur, dzielnic i jednostek miejskich w ocenie wniosków, w przygotowywaniu umów oraz w realizacji inicjatyw lokalnych,
- prowadzenie portali, stron internetowych i profili w mediach społecznościowych oraz opracowywanie materiałów edukacyjnych,
- prowadzenie działalności informacyjnej i promocyjnej związanej ze wspieraniem rozwoju wspólnot lokalnych w Warszawie,
- współpraca finansowa i pozafinansowa z organizacjami pozarządowymi w zakresie realizowanych działań,
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy, ustawa Prawo zamówień publicznych,ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Kruczkowskiego 2, piętro 2. Wejście do budynku z poziomu terenu. Budynek wyposażony w windę. Wejścia i ciągi komunikacyjne dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na każdym piętrze budynku. Na drzwiach są oznaczenia brajlem. Budynek wyposażony w system kontroli dostępu.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne i bezpośrednia obsługa klienta. Praca będzie wykonywania w budynku urzędu oraz w terenie, w ramach wyjść służbowych.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy, trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa ,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
- powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowywania projektów do realizacji lub w pozyskiwaniu środków finansowych na realizacją projektów lub w zakresie wdrażania projektów realizowanych z wykorzystaniem środków,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Dodatkowe wymagania: wykształcenie wyższe I lub II stopnia w zakresie zarządzania, finansów, administracji samorządowej, w administracji publicznej, z zakresu polityki społecznej.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
- oświadczenie o: posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu nieposzlakowanej opinii, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji. [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu: erekrutacje-ogłoszenie. Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‐Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje:
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Na dokumenty czekamy do 14 sierpnia!
Smocza Parada