Sprzedaż bez działalności gospodarczej jest możliwa! Poznaj zasady. Sprawdź >
Szukamy osoby, która przygotuje i wdroży kampanię fundraisingową w Domu Sztuki. Zależy nam na pozyskiwaniu nowych osób wspierających finansowo nasze działania, a także na zwiększaniu widoczności i budowaniu relacji z lokalnymi biznesami.
Do Twoich zadań będzie należeć:
→ opracowanie i wdrożenie kampanii fundraisingowej z wykorzystaniem m.in. takich narzędzi jak Google Ads, Meta Business Suite, Patronite, MailerLite,
→ monitorowanie efektów kampanii i reorientacja w razie potrzeby,
→ przygotowanie rekomendacji dotyczących dalszego rozwoju fundraisingu w Domu Sztuki,
→ nawiązywanie relacji z lokalnymi firmami i szukanie pomysłów na fundraising offline (na miejscu, w czasie wydarzeń).
W najbliższych miesiącach Dom Sztuki będzie pracował przede wszystkim nad promowaniem różnorodności kulturowej Grochowa i Grochowskiego Archiwum Społecznego. Będziemy przygotowywali też wydarzenia otwarte, m.in. garażówkę, wystawę, premierę instalacji dźwiękowej, a także premierę spektaklu o protestach i oporze. Kontynuujemy także działania naszego ogrodu spółdzielczego.
Oczekiwania:
→ doświadczenie w pozyskiwaniu darczyńców i darczynek w sektorze kultury, NGO lub działań lokalnych,
→ znajomość narzędzi: Google Ads, Meta Business Suite, Patronite, MailerLite (do wysyłki newsletterów),
→ umiejętność budowania i utrzymywania relacji z osobami wspierającymi nas finansowo oraz partnerami biznesowymi,
→ dobra organizacja pracy i umiejętność samodzielnego działania,
→ znajomość Grochowa lub otwartość na poznanie lokalnego kontekstu,
→ zrozumienie realiów pracy w sektorze organizacji pozarządowych i kultury,
→ udział w wybranych wydarzeniach organizowanych w Domu Sztuki.
Oferujemy:
→ zatrudnienie do końca grudnia 2025 roku,
→ wynagrodzenie miesięczne w wysokości 2250 złotych brutto brutto (czyli koszt całkowity dla organizacji), przewidywany czas pracy to około 40 godzin miesięcznie,
→ możliwość pracy z naszego biura na Grochowie (ul. Sztuki 17).
Zgłoszenia przyjmujemy wyłącznie przez formularz, który wymaga zalogowania przez adres Gmail (tylko wtedy możliwe jest załączenie plików).
10 września, 23:59 → koniec rekrutacji
15 września - 26 września → rozmowy z wybranymi osobami
Wszystkie osoby otrzymają informację o wynikach rekrutacji do 30 września 2025 roku.