Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Sprzedaż bez działalności gospodarczej jest możliwa!   Poznaj zasady. Sprawdź >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Asystent/ka programowy/a do Programu Pomocy Telefonicznej

26 sierpnia 2025 14:06
Reklama
Reklama

Wierzysz, że każde dziecko zasługuje na bezpieczne dzieciństwo – wolne od przemocy, dyskryminacji i lęku?
Czy chcesz mieć realny wpływ na to, by dzieci mogły dorastać w świecie, który je chroni i szanuje ich prawa? 

Jeśli tak – dołącz do nas. 
Rozwijaj się w jednej z najbardziej rozpoznawalnych organizacji pozarządowych w Polsce, która od lat działa na rzecz dzieci i skutecznie przeciwdziała ich krzywdzeniu. 

Czy wiesz, że w 2024 r.: 

  • odebraliśmy 70 552 połączeń i wiadomości od dzieci i młodzieży w Telefonie Zaufania 116 111?

  • prowadziliśmy webinary, konferencje i szkolenia w których uczestniczyło 889 201osób? 

  • przeprowadziliśmy 11 093 sesji psychologicznych i psychiatrycznych dla dzieci oraz opiekunów? 

Zapraszamy Cię do pracy z nami na stanowisku: 

asystenta/ki programowego/ej do Programu Pomocy Telefonicznej

📍Miejsce pracy: Warszawa Bielany, w systemie hybrydowym  

📍Stawka: 5000 – 6000 zł brutto 

📍Forma zatrudnienia: umowa o pracę 

116 111 - telefon zaufania dla dzieci i młodzieży działający w ramach Programu Pomocy Telefonicznej to ogólnopolski, bezpłatny i anonimowy telefon zaufania przeznaczony dla dzieci i młodzieży, czynny 7 dni w tygodniu przez całą dobę.

Twoje zadania:

  • budowanie i obsługa grafiku pracy dla konsultantów/ek Programu Pomocy Telefonicznej,
  • prowadzenie kalendarza urlopów konsultantów/ek Programu Pomocy Telefonicznej,
  • tworzenie i czuwanie nad wypełnianiem zestawień godzinowych konsultantów/ek oraz ich miesięczne rozliczenie,
  • dbanie o podstawową dokumentację zespołu i jej właściwy obieg,
  • przygotowywanie raportów,
  • udział w realizowanych w Programie Pomocy Telefonicznej projektach i przygotowywaniu dokumentacji projektowej,
  • obsługa bieżących zadań administracyjnych związanych z pracą Programu (np. zbieranie materiałów, przygotowywanie zestawień, organizacja spotkań, monitorowanie postępów w realizacji harmonogramów).

 Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub status studenta/ki,
  • zaawansowane umiejętności posługiwania się narzędziami Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) i innymi narzędziami komunikacji internetowej,
  • samodzielność, umiejętności organizacyjne, skrupulatność, dbałość o szczegóły, a zarazem kreatywność,
  • zaangażowanie i proaktywność w działaniu oraz podejmowanie wyzwań,
  • znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1 (warunek konieczny)

Szukamy osoby, które chce rozwijać się w pracy projektowej, a nie psychologicznej w Telefonie Zaufania.

Co oferujemy? 

💰 Wynagrodzenie: 5000 – 6000 pln brutto 

📜 Umowę o pracę na pełny etat 

📚 Pakiet wdrożeniowy oraz szkolenia i webinary 

🌄 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy ( po okresie próbnym) + wolny dzień 1 czerwca 

🫂Dostęp do 3 konsultacji psychologicznych rocznie (w tym rodzicielskich) 

🏋️‍ Karta Multisport (finansowane przez pracowników/ce) 

❤️ Ubezpieczenie na życie i zdrowie (finansowane przez pracowników/ce) 

🌍 Możliwość udziału w wolontariacie pracowniczym 

💕 Dodatkowy czas dla osób opiekujących się osobami zależnymi 

📖 Dostęp do platformy nauki języków 

👨‍👩‍👧 2 godziny dla rodziny – wybrany dzień w maju skrócony o 2h 

👔 Brak dresscodu 

Ale przede wszystkim dojrzałą kulturę organizacyjną. W pracy wszyscy jesteśmy na ‘Ty’ bez wyjątków 😊 Nasz zarząd jest dostępny i otwarty. Nasza współpraca opiera się na feedbacku, szkolimy się z niego i używamy go na co dzień. Mamy wzajemnie na siebie uważność, wspieramy się i doceniamy pracę swoją i innych. 

Jak będzie wyglądała rekrutacja: 

1. Wyślij swoje CV do 7. września przez ten link: https://fdds.traffit.com/public/form/a/9a68c4ea2756784c4408a28004bf04d75732343d

1a. Pamiętaj, że w CV ważne jest dla nas doświadczenie na podobnym stanowisku, więc postaraj się opisać je jak najbardziej konkretnie, odwołując się do konkretnych projektów. 

2. Zapoznamy się z Twoim CV i na jego podstawie zdecydujemy o spotkaniu rekrutacyjnym z Tobą. Proces rekrutacyjny składa się zazwyczaj z dwóch etapów. 

3. Pierwszą rozmowę odbędziemy przez aplikację Teams, będzie w niej uczestniczyć koordynatorka Programu Pomocy Telefonicznej oraz młodsza specjalistka ds. HR

4. Bez względu na wynik rozmowy, poinformujemy Cię w ciągu dwóch tygodni o naszej decyzji.  

5. Na drugi etap spotkamy się stacjonarnie w jednej z naszych placówek. Ważne jest dla nas, aby się poznać i pokazać warunki w jakich pracujemy. Zaprosimy Cię do wykonania zadań związanych z pracą na wybranym stanowisku.  

6. W umówionym terminie otrzymasz od nas informację zwrotną, niezależnie od decyzji.  

7. Jeśli będzie pozytywna to z wielką radością zaprosimy Cię do współpracy. 

Jak Cię wdrożymy?

Mamy rozbudowany plan onboardingu przygotowujący do pracy na tym stanowisku. 

Dołącz do nas i wspólnie twórzmy lepszy świat dla dzieci! 🌍❤️ 

Skontaktujemy się z wybranymi osobami. 

Twoje dane osobowe, jako kandydatki/a na pracownika/współpracownika na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przetwarzane będą przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę, z siedzibą przy ul. Walecznych 59, 03-926 Warszawa (dalej również jako FDDS), jako Administratora danych. Pełna informacja na temat zasad przetwarzania danych przez FDDS znajduje się tutaj.

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
Strona internetowa:
http://fdds.pl
E-mail:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 26 sierpnia 2025 do 9 września 2025
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.