Sprzedaż bez działalności gospodarczej jest możliwa! Poznaj zasady. Sprawdź >
Wierzysz, że każde dziecko zasługuje na bezpieczne dzieciństwo – wolne od przemocy, dyskryminacji i lęku?
Czy chcesz mieć realny wpływ na to, by dzieci mogły dorastać w świecie, który je chroni i szanuje ich prawa?
Jeśli tak – dołącz do nas.
Rozwijaj się w jednej z najbardziej rozpoznawalnych organizacji pozarządowych w Polsce, która od lat działa na rzecz dzieci i skutecznie przeciwdziała ich krzywdzeniu.
Czy wiesz, że w 2024 r.:
odebraliśmy 70 552 połączeń i wiadomości od dzieci i młodzieży w Telefonie Zaufania 116 111?
prowadziliśmy webinary, konferencje i szkolenia w których uczestniczyło 889 201osób?
przeprowadziliśmy 11 093 sesji psychologicznych i psychiatrycznych dla dzieci oraz opiekunów?
Zapraszamy Cię do pracy z nami na stanowisku:
asystenta/ki programowego/ej do Programu Pomocy Telefonicznej
📍Miejsce pracy: Warszawa Bielany, w systemie hybrydowym
📍Stawka: 5000 – 6000 zł brutto
📍Forma zatrudnienia: umowa o pracę
116 111 - telefon zaufania dla dzieci i młodzieży działający w ramach Programu Pomocy Telefonicznej to ogólnopolski, bezpłatny i anonimowy telefon zaufania przeznaczony dla dzieci i młodzieży, czynny 7 dni w tygodniu przez całą dobę.
Twoje zadania:
- budowanie i obsługa grafiku pracy dla konsultantów/ek Programu Pomocy Telefonicznej,
- prowadzenie kalendarza urlopów konsultantów/ek Programu Pomocy Telefonicznej,
- tworzenie i czuwanie nad wypełnianiem zestawień godzinowych konsultantów/ek oraz ich miesięczne rozliczenie,
- dbanie o podstawową dokumentację zespołu i jej właściwy obieg,
- przygotowywanie raportów,
- udział w realizowanych w Programie Pomocy Telefonicznej projektach i przygotowywaniu dokumentacji projektowej,
- obsługa bieżących zadań administracyjnych związanych z pracą Programu (np. zbieranie materiałów, przygotowywanie zestawień, organizacja spotkań, monitorowanie postępów w realizacji harmonogramów).
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub status studenta/ki,
- zaawansowane umiejętności posługiwania się narzędziami Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) i innymi narzędziami komunikacji internetowej,
- samodzielność, umiejętności organizacyjne, skrupulatność, dbałość o szczegóły, a zarazem kreatywność,
- zaangażowanie i proaktywność w działaniu oraz podejmowanie wyzwań,
- znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1 (warunek konieczny)
Szukamy osoby, które chce rozwijać się w pracy projektowej, a nie psychologicznej w Telefonie Zaufania.
Co oferujemy?
💰 Wynagrodzenie: 5000 – 6000 pln brutto
📜 Umowę o pracę na pełny etat
📚 Pakiet wdrożeniowy oraz szkolenia i webinary
🌄 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy ( po okresie próbnym) + wolny dzień 1 czerwca
🫂Dostęp do 3 konsultacji psychologicznych rocznie (w tym rodzicielskich)
🏋️ Karta Multisport (finansowane przez pracowników/ce)
❤️ Ubezpieczenie na życie i zdrowie (finansowane przez pracowników/ce)
🌍 Możliwość udziału w wolontariacie pracowniczym
💕 Dodatkowy czas dla osób opiekujących się osobami zależnymi
📖 Dostęp do platformy nauki języków
👨👩👧 2 godziny dla rodziny – wybrany dzień w maju skrócony o 2h
👔 Brak dresscodu
Ale przede wszystkim dojrzałą kulturę organizacyjną. W pracy wszyscy jesteśmy na ‘Ty’ bez wyjątków 😊 Nasz zarząd jest dostępny i otwarty. Nasza współpraca opiera się na feedbacku, szkolimy się z niego i używamy go na co dzień. Mamy wzajemnie na siebie uważność, wspieramy się i doceniamy pracę swoją i innych.
Jak będzie wyglądała rekrutacja:
1. Wyślij swoje CV do 7. września przez ten link: https://fdds.traffit.com/public/form/a/9a68c4ea2756784c4408a28004bf04d75732343d
1a. Pamiętaj, że w CV ważne jest dla nas doświadczenie na podobnym stanowisku, więc postaraj się opisać je jak najbardziej konkretnie, odwołując się do konkretnych projektów.
2. Zapoznamy się z Twoim CV i na jego podstawie zdecydujemy o spotkaniu rekrutacyjnym z Tobą. Proces rekrutacyjny składa się zazwyczaj z dwóch etapów.
3. Pierwszą rozmowę odbędziemy przez aplikację Teams, będzie w niej uczestniczyć koordynatorka Programu Pomocy Telefonicznej oraz młodsza specjalistka ds. HR
4. Bez względu na wynik rozmowy, poinformujemy Cię w ciągu dwóch tygodni o naszej decyzji.
5. Na drugi etap spotkamy się stacjonarnie w jednej z naszych placówek. Ważne jest dla nas, aby się poznać i pokazać warunki w jakich pracujemy. Zaprosimy Cię do wykonania zadań związanych z pracą na wybranym stanowisku.
6. W umówionym terminie otrzymasz od nas informację zwrotną, niezależnie od decyzji.
7. Jeśli będzie pozytywna to z wielką radością zaprosimy Cię do współpracy.
Jak Cię wdrożymy?
Mamy rozbudowany plan onboardingu przygotowujący do pracy na tym stanowisku.
Dołącz do nas i wspólnie twórzmy lepszy świat dla dzieci! 🌍❤️
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Twoje dane osobowe, jako kandydatki/a na pracownika/współpracownika na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przetwarzane będą przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę, z siedzibą przy ul. Walecznych 59, 03-926 Warszawa (dalej również jako FDDS), jako Administratora danych. Pełna informacja na temat zasad przetwarzania danych przez FDDS znajduje się tutaj.