„Mocni w promocji” – wersja drukowana tylko za 20 zł Do wyczerpania nakładu poradnika. Zamów tutaj >
Młodszy/a specjalista/ka ds. social mediów telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111
Wierzysz, że każde dziecko zasługuje na bezpieczne dzieciństwo – wolne od przemocy, dyskryminacji i lęku?
Czy chcesz mieć realny wpływ na to, by dzieci mogły dorastać w świecie, który je chroni i szanuje ich prawa?
Jeśli tak – dołącz do nas.
Rozwijaj się w jednej z najbardziej rozpoznawalnych organizacji pozarządowych w Polsce, która od lat działa na rzecz dzieci i skutecznie przeciwdziała ich krzywdzeniu.
Czy wiesz, że w 2024 r.:
- odebraliśmy 70 552 połączeń i wiadomości od dzieci i młodzieży w telefonie zaufania 116 111?
- prowadziliśmy webinary, konferencje i szkoleniach w których uczestniczyło 889 201 osób?
- przeprowadziliśmy 11 093 sesji psychologicznych i psychiatrycznych dla dzieci oraz opiekunów?
Zapraszamy Cię do pracy z nami na stanowisku: młodszy/a specjalista/ka ds. social mediów telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111
📍Miejsce pracy: Warszawa Bielany, w systemie hybrydowym
📍Zespół: docelowo 3-4 osobowy
📍Stawka: 7 000 – 9 000 zł brutto w zależności od doświadczenia
📍Forma zatrudnienia: umowa o pracę na pełen etat w ramach zadaniowego czasu pracy
Twoje zadania:
- Prowadzenie social mediów telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111 – generowanie pomysłów na publikacje, przygotowywanie planów i harmonogramów komunikacji, grafik / nagrań, treści, zarządzanie kanałami oraz promocją.
- Koordynacja stron internetowych Programu Pomocy Telefonicznej.
- Reprezentowanie telefonu zaufania 116 111 w tematach związanych z cyberbezpieczeństwem, komunikacją w social mediach itp.
- Współpraca z podwykonawcami (IT, reklama, grafika, media).
- Pełnienie dyżurów na linii 116 111.
Wymagania:
- Wykształcenie magisterskie (psychologia lub kierunki pokrewne).
- Min. rok doświadczenia w prowadzeniu profesjonalnych profili w social mediach (IG, TikTok).
- Znajomość narzędzi social media (min. Instagram, TikTok, Meta Business Suite, Canva) i WordPressa.
- Umiejętność pracy z treściami audiowizualnymi.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
- Lekkie pióro, kreatywność i umiejętności komunikacyjne.
- Gotowość do udostępnienia swojego wizerunku w materiałach organizacji.
- Umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.
- Dostępność do pracy w ramach zadaniowego czasu pracy.
Mile widziane:
- Doświadczenie w udzielaniu wsparcia psychologicznego dzieciom i młodzieży za pośrednictwem zdalnych form kontaktu.
- Doświadczenie w ramach wystąpień edukacyjnych, publicznych.
Co oferujemy?
💰 Wynagrodzenie: 7 000 – 9 000 zł brutto w zależności od doświadczenia
📜 Umowę o pracę na pełny etat w ramach zadaniowego czasu pracy
📚 Pakiet wdrożeniowy oraz szkolenia i webinary
🌄 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy + wolny dzień 1 czerwca
🫂Dostęp do 3 konsultacji psychologicznych rocznie (w tym rodzicielskich i liderskich)
🏋️ Karta Multisport (finansowane przez pracowników/ce)
❤️ Ubezpieczenie na życie i zdrowie (finansowane przez pracowników/ce)
🌍 Możliwość udziału w wolontariacie pracowniczym
💕 Dodatkowy czas dla osób opiekujących się osobami zależnymi.
📖 Dostęp do platformy nauki języków
👨👩👧 2 godziny dla rodziny – wybrany dzień w maju skrócony o 2h
🏢 3 biura w Warszawie i 2 na Pomorzu
👔 Brak dresscodu
Przede wszystkim stawiamy na dojrzałą kulturę organizacyjną. W pracy wszyscy zwracamy się do siebie po imieniu – bez wyjątków 😊 Nasz Zarząd jest dostępny i otwarty na kontakt. Współpracę budujemy na feedbacku – uczymy się go i stosujemy na co dzień. Dbamy o wzajemną uważność, wspieramy się i doceniamy zarówno własną pracę, jak i wysiłek innych.
Jak będzie wyglądała rekrutacja:
1. Wyślij swoje CV klikając “Aplikuj”
1a. Pamiętaj, że w CV ważne jest dla nas doświadczenie na podobnym stanowisku, więc postaraj się opisać je jak najbardziej konkretnie, odwołując się do konkretnych projektów.
2. Zapoznamy się z Twoim CV i na jego podstawie zdecydujemy o spotkaniu rekrutacyjnym z Tobą. Proces rekrutacyjny składa się zazwyczaj z dwóch etapów.
3. Pierwszą rozmowę odbędziemy przez aplikację Teams, będzie w niej uczestniczyć koordynatorka Programu Pomocy Telefonicznej oraz specjalistka ds. HR.
4. Bez względu na wynik rozmowy, poinformujemy Cię w ciągu dwóch tygodni o naszej decyzji.
5. Na drugi etap spotkamy się stacjonarnie w jednej z naszych placówek. Ważne jest dla nas, aby się poznać i pokazać warunki w jakich pracujemy. Zaprosimy Cię do wykonania zadań związanych z pracą na wybranym stanowisku.
6. W umówionym terminie otrzymasz od nas informację zwrotną, niezależnie od decyzji. 7. Jeśli będzie pozytywna to z wielką radością zaprosimy Cię do współpracy.
Jak Cię wdrożymy?
Mamy przygotowany rozbudowany plan onboardingu przygotowujący do pracy na tym stanowisku.
Dołącz do nas i wspólnie twórzmy lepszy świat dla dzieci! 🌍❤️. Aplikację możesz wysłać klikając w ten link: https://l1nq.com/ZrZPc
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Twoje dane osobowe, jako kandydatki/a na pracownika/współpracownika na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przetwarzane będą przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę, z siedzibą przy ul. Walecznych 59, 03-926 Warszawa (dalej również jako FDDS), jako Administratora danych. Pełna informacja na temat zasad przetwarzania danych przez FDDS znajduje się tutaj.