Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

„Mocni w promocji” – wersja drukowana tylko za 20 zł  Do wyczerpania nakładu poradnika. Zamów tutaj >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Młodszy/a specjalista/ka ds. social mediów telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111

16 września 2025 11:08
Reklama
Reklama

Wierzysz, że każde dziecko zasługuje na bezpieczne dzieciństwo – wolne od przemocy, dyskryminacji i lęku?
Czy chcesz mieć realny wpływ na to, by dzieci mogły dorastać w świecie, który je chroni i szanuje ich prawa?

Jeśli tak – dołącz do nas.
Rozwijaj się w jednej z najbardziej rozpoznawalnych organizacji pozarządowych w Polsce, która od lat działa na rzecz dzieci i skutecznie przeciwdziała ich krzywdzeniu.

Czy wiesz, że w 2024 r.:

  • odebraliśmy 70 552 połączeń i wiadomości od dzieci i młodzieży w telefonie zaufania 116 111?
  • prowadziliśmy webinary, konferencje i szkoleniach w których uczestniczyło 889 201 osób?
  • przeprowadziliśmy 11 093 sesji psychologicznych i psychiatrycznych dla dzieci oraz opiekunów?

Zapraszamy Cię do pracy z nami na stanowisku: młodszy/a specjalista/ka ds. social mediów telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111

📍Miejsce pracy: Warszawa Bielany, w systemie hybrydowym

📍Zespół: docelowo 3-4 osobowy

📍Stawka: 7 000 – 9 000 zł brutto w zależności od doświadczenia

📍Forma zatrudnienia: umowa o pracę na pełen etat w ramach zadaniowego czasu pracy

Twoje zadania:

  • Prowadzenie social mediów telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111 – generowanie pomysłów na publikacje, przygotowywanie planów i harmonogramów komunikacji, grafik / nagrań, treści, zarządzanie kanałami oraz promocją.
  • Koordynacja stron internetowych Programu Pomocy Telefonicznej.
  • Reprezentowanie telefonu zaufania 116 111 w tematach związanych z cyberbezpieczeństwem, komunikacją w social mediach itp.
  • Współpraca z podwykonawcami (IT, reklama, grafika, media).
  • Pełnienie dyżurów na linii 116 111.

Wymagania:

  • Wykształcenie magisterskie (psychologia lub kierunki pokrewne).
  • Min. rok doświadczenia w prowadzeniu profesjonalnych profili w social mediach (IG, TikTok).
  • Znajomość narzędzi social media (min. Instagram, TikTok, Meta Business Suite, Canva) i WordPressa.
  • Umiejętność pracy z treściami audiowizualnymi.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
  • Lekkie pióro, kreatywność i umiejętności komunikacyjne.
  • Gotowość do udostępnienia swojego wizerunku w materiałach organizacji.
  • Umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.
  • Dostępność do pracy w ramach zadaniowego czasu pracy.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w udzielaniu wsparcia psychologicznego dzieciom i młodzieży za pośrednictwem zdalnych form kontaktu.
  • Doświadczenie w ramach wystąpień edukacyjnych, publicznych.

Co oferujemy?

💰 Wynagrodzenie: 7 000 – 9 000 zł brutto w zależności od doświadczenia

📜 Umowę o pracę na pełny etat w ramach zadaniowego czasu pracy

📚 Pakiet wdrożeniowy oraz szkolenia i webinary

🌄 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy + wolny dzień 1 czerwca

🫂Dostęp do 3 konsultacji psychologicznych rocznie (w tym rodzicielskich i liderskich)

🏋️‍ Karta Multisport (finansowane przez pracowników/ce)

❤️ Ubezpieczenie na życie i zdrowie (finansowane przez pracowników/ce)

🌍 Możliwość udziału w wolontariacie pracowniczym

💕 Dodatkowy czas dla osób opiekujących się osobami zależnymi.

📖 Dostęp do platformy nauki języków

👨‍👩‍👧 2 godziny dla rodziny – wybrany dzień w maju skrócony o 2h

🏢 3 biura w Warszawie i 2 na Pomorzu

👔 Brak dresscodu

Przede wszystkim stawiamy na dojrzałą kulturę organizacyjną. W pracy wszyscy zwracamy się do siebie po imieniu – bez wyjątków 😊 Nasz Zarząd jest dostępny i otwarty na kontakt. Współpracę budujemy na feedbacku – uczymy się go i stosujemy na co dzień. Dbamy o wzajemną uważność, wspieramy się i doceniamy zarówno własną pracę, jak i wysiłek innych. 

Jak będzie wyglądała rekrutacja:

1. Wyślij swoje CV klikając “Aplikuj”

1a. Pamiętaj, że w CV ważne jest dla nas doświadczenie na podobnym stanowisku, więc postaraj się opisać je jak najbardziej konkretnie, odwołując się do konkretnych projektów.

2. Zapoznamy się z Twoim CV i na jego podstawie zdecydujemy o spotkaniu rekrutacyjnym z Tobą. Proces rekrutacyjny składa się zazwyczaj z dwóch etapów.

3. Pierwszą rozmowę odbędziemy przez aplikację Teams, będzie w niej uczestniczyć koordynatorka Programu Pomocy Telefonicznej oraz specjalistka ds. HR.

4. Bez względu na wynik rozmowy, poinformujemy Cię w ciągu dwóch tygodni o naszej decyzji.

5. Na drugi etap spotkamy się stacjonarnie w jednej z naszych placówek. Ważne jest dla nas, aby się poznać i pokazać warunki w jakich pracujemy. Zaprosimy Cię do wykonania zadań związanych z pracą na wybranym stanowisku.

6. W umówionym terminie otrzymasz od nas informację zwrotną, niezależnie od decyzji. 7. Jeśli będzie pozytywna to z wielką radością zaprosimy Cię do współpracy.

Jak Cię wdrożymy?

Mamy przygotowany rozbudowany plan onboardingu przygotowujący do pracy na tym stanowisku.

Dołącz do nas i wspólnie twórzmy lepszy świat dla dzieci! 🌍❤️. Aplikację możesz wysłać klikając w ten link: https://l1nq.com/ZrZPc

Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Twoje dane osobowe, jako kandydatki/a na pracownika/współpracownika na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przetwarzane będą przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę, z siedzibą przy ul. Walecznych 59, 03-926 Warszawa (dalej również jako FDDS), jako Administratora danych. Pełna informacja na temat zasad przetwarzania danych przez FDDS znajduje się tutaj.

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
E-mail:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 16 września 2025 do 23 września 2025
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.