Jak korzystać ze zdjęć dorosłych i dzieci? Praktyczne zasady i wskazówki dla organizacji. Zapisz się na webinar >
Ekspert/ka merytoryczny/a programu Pajacyk- wsparcie psychospołeczne
Polska Akcja Humanitarna jest organizacją pozarządową zapewniającą pomoc humanitarną i rozwojową na świecie od 1992 roku. Do tej pory pomogliśmy w 52 różnych krajach, działając w obszarach m.in. dostępu do wody i żywności, schronienia, edukacji czy pomocy psychologicznej. Nasza główna siedziba mieści się w Warszawie, mamy biuro w Toruniu, a także 6 biur krajowych: w Sudanie Południowym, Somalii, Kenii, Jemenie, Madagaskarze i w Ukrainie, gdzie zatrudniamy głównie pracowników lokalnych. Prowadzimy też działania pomocowe w innych regionach świata.
Poznaj wartości i zasady jakimi kierujemy się w codziennej pracy - znajdziesz je w PAH Culture Book. To nie tylko przewodnik po naszych działaniach, ale także dokument przedstawiający fundamenty, na jakich opiera się nasza organizacja – poszanowanie zasad humanitaryzmu, bezstronność, neutralność i niezależność.
Dołącz do naszego zespołu, aby zmieniać świat na lepsze na stanowisku Eksperta/ki merytorycznego/nej programu Pajacyk- wsparcie psychospołeczne!
Praca na tym stanowisku jest możliwa z biura PAH w Toruniu lub Warszawie.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Zapewnienie wskazówek programowych i wsparcia technicznego w celu wzmocnienia podejścia PAH do świadczenia pomocy psychologicznej i psychospołecznej w szczególności dla dzieci i młodzieży
- Przygotowanie i prowadzenie wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń merytorycznych
- Dzielenie się wiedzą i doświadczeniami w zakresie pomocy psychologicznej i pracy z dziećmi i młodzieżą
- Weryfikacja i opiniowanie wniosków konkursowych pod względem merytorycznym
- Współudział w pisaniu wniosków grantowych
- Tworzenie materiałów edukacyjnych z obszaru MHPSS
- Przygotowywanie raportów dla donorów w cyklu miesięcznym/ kwartalnym/rocznym
- Zapewnienie wsparcia technicznego i odpowiedniego wkładu w projektowanie programów wsparcia psychospołecznego i psychologicznego PAH
- Przeprowadzanie wizyt monitoringowych w organizacjach partnerskich
- Współpraca z zewnętrznymi podmiotami (organizacje partnerskie, donorzy, instytucje etc. ) w zakresie merytorycznym
- Wsparcie techniczne i udzielanie informacji zwrotnej dla realizatorów projektów z zakresu pomocy psychospołecznej
- Opracowanie narzędzi niezbędnych do realizacji projektów (matryce wskaźników, wzory raportów etc. )
- Weryfikacja raportów od organizacji partnerskich pod względem merytorycznym
- Przygotowywanie strategiczne i operacyjne planów programów merytorycznych
- Działania zgodne z międzynarodowymi standardami i najlepszymi praktykami
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli posiadasz:
· Wykształcenie wyższe na kierunku psychologia/ psychoterapia/ socjoterapia/praca socjalna
- Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze merytorycznym z zakresu pomocy psychologicznej, psychospołecznej (jako psycholog dziecięcy, psychoterapeuta, interwent kryzysowy), w tym w zarządzaniu projektami z obszaru pomocy psychospołecznej
- Udokumentowane doświadczenie pracy w obszarze zdrowia psychicznego, pomocy psychologicznej, pracy socjalnej, interwencji kryzysowej – ze szczególnym uwzględnieniem pracy z dziećmi i młodzieżą oraz w sektorze humanitarnym
- Biegłą znajomość języka angielskiego (poziom min. B2)
- Wysoki poziom kompetencji w planowaniu i organizowaniu zadań
- Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu trwałych relacji
- Wysoką kulturą pracy, odpowiedzialnością i komunikatywnością
- Silnie rozwiniętą kompetencję międzykulturową oraz wysoką motywację do pracy w sektorze humanitarnym
- Jesteś gotowy/a do krótkookresowych podróży służbowych na terenie Polski
To oferujemy:
· pracę w organizacji pozarządowej cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną ponad 30-letnią historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie
- pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym (zatrudniamy ponad 300 osób z 25 krajów)
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- hybrydowy model pracy – do 9 dni pracy zdalnej w miesiącu
- pracę z biura PAH w Toruniu lub Warszawy
- elastyczne godziny pracy
- dodatkowe 4-5 dni wolnych w ciągu roku- najczęściej w pobliżu dni świątecznych, np. 2.05
- możliwości rozwoju zawodowego i osobistego m.in.: fundusz szkoleniowy dla każdego pracownika, w tym dofinansowanie do nauki języków obcych, obszerna darmowa baza kursów i szkoleń, rekrutacje wewnętrzne, cotygodniowe spotkania „Monday Talks” czyli rozmowy z ekspert(k)ami z sektora humanitarnego
- swobodną atmosferę pracy- mówimy do siebie po imieniu, nie mamy formalnego dress code'u, mamy możliwość zabierania swoich czworonożnych przyjaciół do biura
- benefity m.in.: dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, możliwość skorzystania z programu Multisport, 50% zniżki na studia podyplomowe z zakresu pomocy humanitarnej na Uniwersytecie Warszawskim, fundusz socjalny
Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia 17 października 2025 r . włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.