Jak korzystać ze zdjęć dorosłych i dzieci? Praktyczne zasady i wskazówki dla organizacji. Zapisz się na webinar >
Dzieło Pomocy św. Ojca Pio ogłasza konkurs na stanowisko Członka/Członkini Zarządu
Dzieło Pomocy św. Ojca Pio w Krakowie
na wniosek Zarządu Dzieła,
za zgodą Ministra Prowincjalnego Zakonu Braci Mniejszych Kapucynów - Prowincja Krakowska
OGŁASZA KONKURS
na stanowisko: CZŁONEK/CZŁONKINI ZARZĄDU DZIEŁA POMOCY ŚW. OJCA PIO
W FUNKCJI:
CZŁONEK/CZŁONKINI ZARZĄDU DS. FINANSOWO-ADMINISTRACYJNYCH, IT I PRAWNYCH
W 6-miesięcznym etapie wdrożenia:
MENADŻER DS. FINANSOWO-ADMINISTRACYJNYCH, IT I PRAWNYCH
PODSTAWOWE INFORMACJE
1. Nr referencyjny konkursu: 1/IX/Zarząd/2025
2. Wymiar czasu pracy: pełen etat (40 godzin w tygodniu).
3. Podstawa nawiązania stosunku pracy i przewidywany czas zatrudnienia:
umowa o pracę na czas określony od 2025 roku/na okres 3 lat (z możliwością przedłużenia na kolejne kadencje)
4. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: najpóźniej styczeń 2026 roku
5. Miejsce wykonywania pracy: siedziba Dzieła Pomocy św. Ojca Pio, Kraków,
ul. Loretańska 11 oraz ul. Smoleńsk 4.
6. Termin, forma i miejsce złożenia aplikacji:
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów na adres: [email protected] z dopiskiem „Praca w Zarządzie Dzieła Pomocy św. Ojca Pio”.
Termin nadsyłania zgłoszeń: do 12 października 2025 roku.
Informujemy, iż w procesie rekrutacyjnym skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
7.Wymagane dokumenty:
• Zgłoszenie kandydata do konkursu kierowane do Dzieła Pomocy św. Ojca Pio.
• Dyplomy (inne zaświadczenia) wydane przez uczelnie potwierdzające wykształcenie (skany/kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie).
• Informacja o posiadanym doświadczeniu, pełnionych dotąd funkcjach, osiągnięciach i innych (mile widziane potwierdzenie przez odpowiednie dokumenty).
• CV z opisem przebiegu zatrudnienia.
• List motywacyjny.
• Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
• Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
• Oświadczenia związane z Ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (tj. Dz.U. 2023 poz. 1304 z późn. zm.), oraz złożenie przez kandydata informacji z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) w przypadku zaproszenia do procesu rekrutacyjnego.
• Dołączona zgoda na przetwarzanie danych osobowych następującej treści:
„Zgodnie z art. 6 ust.1 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. U. UE L 119/1 z dnia 4 maja 2016 r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie świadczenia pracy, przez Dzieło Pomocy św. Ojca Pio na potrzeby procesu rekrutacyjnego na stanowisko członka Zarządu Dzieła Pomocy św. Ojca Pio”.
WARUNKI KONKURSU OKREŚLONE PRZEZ KOMISJĘ KONKURSOWĄ
I) Określenie kwalifikacji i wymagań.
1. Wykształcenie wyższe z preferencją kierunków: Zarządzanie i Administracja, Ekonomia, Prawo.
2. Pożądana znajomość specyfiki funkcjonowania NGO, OPP
3. Pożądane doświadczenie techniczno-administracyjne
4. Mile widziane dodatkowe uprawnienia zawodowe (np. ACCA, CIMA, MBA, tytuł doradcy podatkowego, tytuł biegłego rewidenta itp.)
5. Minimum 3 letni staż pracy na stanowisku zarządczym.
6. Potwierdzone doświadczenie w zarządzaniu dowolną instytucją lub firmą.
7. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej (znajomość języka polskiego dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego).
8. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz do korzystania w pełni z praw publicznych.
9. Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwa skarbowe.
10. Niekaralność w zakresie przestępstw na tle seksualnym.
II) Opis oferty pracy:
Oferta pracy na stanowisku Członka Zarządu Dzieła Pomocy św. Ojca Pio ds. finansowo-administracyjnych, IT i prawnych (w etapie wdrożenia Menadżera ds. finansowo-administracyjnych, IT i prawnych) w Krakowie. Jest to funkcja sprawowana wraz z dwoma Członkami Zarządu, z których każdy ma odrębne zakresy obowiązków.
Proponowane stanowisko wiąże się z nadzorem nad:
Działem księgowości
Działem administracji
oraz wyodrębnionymi obszarami: IT, prawa, BHP, PPOŻ, Sanepid
a także współpracą z zewnętrznymi dostawcami
Do zakresu działań osoby ubiegającej się o stanowisko pracy należeć będzie m.in.:
· Reprezentacja prawna zgodna ze statutem Dzieła
· Przygotowanie strategii finansowej Dzieła i projektu budżetu i nadzór nad ich realizacją, zarządzanie polityką finansową, sprawozdawczością i sytuacją finansową Dzieła, w tym m.in. zapewnienie płynności, efektywności wykorzystania otrzymanych od darczyńców środków
· Nadzór na stanem majątku Dzieła, w tym m.in. transakcjami finansowymi Dzieła, nieruchomościami i magazynami
· Nadzór nad rachunkami bankowymi (kontakt z bankami od strony Zarządu) oraz nadzór i kontrola prac związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym, funduszami inwestycyjnymi.
· Kontrolowanie przychodów i wydatków Dzieła, w tym ich zgodności z przyjętymi w strategii i budżecie celami i założeniami.
· Nadzór nad księgowością w tym polityką rachunkowości, kadrami, płacami, nad dokumentacją księgową i kontrola jej poprawności oraz zgodności z przepisami.
· Nadzór nad przygotowywaniem i prezentacją sprawozdania finansowego oraz innych niezbędnych analiz i danych finansowych.
· Ocena ryzyka finansowego podejmowanych przez Dzieło działań oraz optymalizacja kosztów.
· Tworzenie, wdrażanie i realizacja niezbędnych polityk i procedur finansowych, administracyjnych.
· Prowadzenie spraw podatkowych we współpracy z Główną Księgową Dzieła – m.in. we współpracy z zewnętrznymi kancelariami podatkowymi.
· Prowadzenie spraw prawnych we współpracy z prawnikami Dzieła
· Nadzór na wypełnianiem przepisów i procedur BHP, PPOŻ i sanitarnych.
· Zarządzanie procesami kadrowymi i płacowymi, w tym nadzór nad przestrzeganiem Regulaminu Wynagradzania oraz Regulaminu Pracy.
· Koordynowanie oraz nadzór stanu technicznego, prac budowlanych i remontowych nieruchomości użytkowanych przez Dzieło.
· Nadzór nad infrastrukturą komputerową, teletechniczną oraz zapewnienie i utrzymanie bezpieczeństwa informatycznego.
· Planowanie inwestycji i nadzór nad nimi.
· Nadzór nad polityką zakupową
· Nadzór nad utrzymaniem czystości, pracami konserwatorsko-remontowymi, wymaganymi przeglądami technicznymi.
· Przeprowadzanie i nadzór nad realizacją procedur wynikających z prawa zamówień publicznych.
· Zakupy, zarządzanie i nadzór nad flotą samochodową.
· Nadzór nad wsparciem technicznym, biurowym, informatycznym wszystkich działów i wydarzeń organizowanych przez Dzieło.
· Nadzór nad przestrzeganiem Polityki bezpieczeństwa i ochroną danych osobowych.
· Kierowanie pracą bezpośrednio podległych kierowników i nadzór ogólny nad pracą podległych działów.
· Udział w rekrutacji pracowników działów podlegających danemu członkowi Zarządu oraz zatwierdzanie szczegółowych zakresów ich czynności.
III) Oczekiwania wobec kandydatów:
• Otwartość na pracę z osobami doświadczającymi bezdomności i zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz identyfikacja z misją i tożsamością Dzieła.
• Samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za podejmowane zadania.
• Kreatywność, dyspozycyjność oraz elastyczność w zakresie zadań i czasu pracy.
• Umiejętności komunikacji interpersonalnej i pracy w zespole.
• Wysoka kultura osobista.
IV) Ze swojej strony oferujemy:
• Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, po tym okresie umowa o pracę związana z powołaniem do Zarządu na okres trzech lat
• Stała pensja miesięczna 12 tysięcy złotych brutto (10,5 tysiąca w pierwszym okresie 6 miesięcy wdrożenia); fakultatywne premie dwa razy w roku w oparciu o kondycję finansową organizacji, dodatek za staż pracy w Dziele
• Szkolenia z zakresu zarządzania
• Wsparcie merytoryczne przez pozostałych członków Zarządu oraz rozwój zawodowy.
• Pracę w stabilnej organizacji w centrum Krakowa, w życzliwym i kreatywnym zespole interdyscyplinarnym.
• Zaplecze techniczne i lokalowe niezbędne do wykonywania pracy.
• Telefon komórkowy;
• Komputer typu laptop;
• W trakcie pracy możliwość korzystania ze pojazdów organizacji w celach służbowych;
• Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
V) Kryteria kwalifikacyjne
I etap: Ocena nadesłanych dokumentów i wyłonienie kandydatów do rozmowy kwalifikacyjnej.
II etap: Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.
III etap: Wybór jednego kandydata
IV etap: Zatwierdzenie kandydatury przez Ministra Prowincjalnego Zakonu Braci Mniejszych Kapucynów
VI) Przebieg procesu wyboru:
1. Rozpoczęcie prac komisji konkursowej nie później niż 14 dni po upływie daty złożenia dokumentów.
2. Ocena formalna złożonych wniosków przez komisję konkursową.
3. W przypadku braku wymaganych dokumentów, wezwanie do uzupełnienia dokumentacji lub dostarczenia dodatkowych dokumentów.
4. Wyłonienie kandydatów do II etapu – rozmów.
5. Rozmowa z kandydatami spełniającymi wymogi formalne, prowadzona przez komisję konkursową.
6. Wybór jednego kandydata
7. Zatwierdzenie kandydatury przez Ministra Prowincjalnego Zakonu Braci Mniejszych Kapucynów
8. Ogłoszenie wyników przez przewodniczącego komisji konkursowej oraz poinformowanie kandydatów o rozstrzygnięciu. Informacja zawierać będzie uzasadnienie.
9. Wraz z informacją kandydatom odesłane zostaną również złożone dokumenty.
UWAGA:
Na dokumentach aplikacyjnych (dot. CV) prosimy o dopisanie klauzuli:
„Zgodnie z art. 6 ust.1 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. U. UE L 119/1 z dnia 4 maja 2016 r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie świadczenia pracy, przez Dzieło Pomocy św. Ojca Pio na potrzeby procesu rekrutacyjnego na stanowisko członka Zarządu Dzieła Pomocy św. Ojca Pio”.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust.1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych – RODO), informujemy, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Dzieło Pomocy św. Ojca Pio z siedzibą 31-114 Kraków ul. Loretańska 11.
2. Podanie przez Pana/Pani danych osobowych związane jest z wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2018 roku poz. 917 z późn. zm). Niepodanie przez Pana/Pani danych może wpływać na treść rozstrzygnięcia w postępowaniu rekrutacyjnym. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzane są w oparciu o dobrowolną zgodę, którą Pan/Pani wyraża przesyłając je i ich niepodanie nie ma wpływu na rozstrzygnięcie postępowania rekrutacyjnego.
3. Podstawą przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest uzasadniony interes administratora rozumiany jako potrzeba rekrutacji pracownika o pożądanych kwalifikacjach (art. 6 ust. 1 pkt f RODO), a w przypadku niektórych danych Pana/Pani dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 pkt a RODO). W przypadku podania szczególnych kategorii danych (wizerunek, dane biometryczne) dane przetwarzane są na podstawie art. 9 ust. 2 pkt a-b RODO.
4. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do przenoszenia danych (o ile w danym przypadku przysługuje), praw wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
5. Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Przekazane przez Pana/Pani dane będą wykorzystane wyłącznie w procesie rekrutacyjnym i ich przekazane nie wiąże się z automatycznym podjęciem decyzji, jak również profilowania.
7. Informujemy, że dane będą przetwarzane do zakończenia postępowania rekrutacyjnego objętego ogłoszeniem, jednak nie dłużej niż do 15 grudnia 2024 r.
8. Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
9. Dane kontaktowe do osoby odpowiedzialnej za ochronę danych w Dziele Pomocy św. Ojca Pio są następujące: mail: [email protected], tel.: (12) 433 51 70.