Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Jak korzystać ze zdjęć dorosłych i dzieci?  Praktyczne zasady i wskazówki dla organizacji. Zapisz się na webinar >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Instytut Badań Edukacyjnych poszukuje Eksperta/tki ds. redakcji

1 października 2025 11:02
Reklama
Reklama

Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy (IBE PIB) jest placówką badawczą prowadzącą interdyscyplinarne badania naukowe oraz projekty wdrożeniowe dotyczące funkcjonowania i efektywności systemu edukacji w Polsce, a także powiązań edukacji z rynkiem pracy. Instytut uczestniczy w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych i wdrożeniowych, przygotowuje raporty, sporządza ekspertyzy oraz pełni funkcje doradcze. W Instytucie pracuje około 380 osób zajmujących się edukacją i rynkiem pracy, w tym uczeniem się przez całe życie. Zatrudniamy socjologów, psychologów, pedagogów, ekonomistów i politologów. Nasi pracownicy to w większości wybitni specjaliści w swoich dziedzinach, posiadający bogate doświadczenie zawodowe obejmujące prace badawcze i wdrożeniowe, współpracę z partnerami społecznymi, w tym biznesem, a także pracę dydaktyczną, pracę w administracji publicznej, marketingowych organizacjach badania rynku i opinii oraz organizacjach pozarządowych.

W związku z realizacją projektu „Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji jako narzędzia wspierającego uczenie się przez całe życie (ZRK3)” FERS.01.08-IP.0003/23, zadanie 2, Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy poszukuje osoby na stanowisko:

Eksperta/Ekspertki ds. redakcji

Wymiar etatu: 0,5 (pół etatu)

Nr ref.: ZRK3/ZSK/208/Ekspert/-ka ds. redakcji/0110/2025/BIP

Miejsce wykonywania pracy: 
praca całkowicie zdalna – miejsce wskazane przez pracownika

Główne obowiązki:

  • Redakcja językowa i korekta tekstów na stronę kwalifikacje.gov.pl, materiałów informacyjnych i upowszechniających.
  • Współtworzenie i redakcja językowa publikacji powstałych w Projekcie.
  • Redakcja językowa i korekta tekstów zamieszczanych w aplikacjach rozwijanych w Projekcie.
  • Współpraca z Ekspertem kluczowym, Liderem projektu, Z-cą Lidera, pracownikami projektu ZRK3 oraz pracownikami innych projektów w celu realizacji działań przewidzianych w Zadaniu.
  • Współodpowiedzialność za następujące produkty: Zmodyfikowany portal Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (ZSK) udostępniający Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji (ZRK).

Wymagania wobec kandydatów i kandydatek:

  • Osoba zajmująca to stanowisko powinna posiadać 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie samodzielnej redakcji i praktyczną znajomość zagadnień w obszarze związanym z redagowaniem i korektą tekstów.
  • Umiejętność szybkiego i sprawnego pisania tekstów w języku polskim.
  • Doświadczenie we współpracy z redaktorami, korektorami, grafikami, operatorami DTP, drukarniami, instytucjami zewnętrznymi.
  • Wiedza z zakresu założeń Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (ZSK).
  • Znajomość zasad WCAG.
  • Wiedza z zakresu praw autorskich.
  • Umiejętność współpracy w zespole, właściwego planowania i terminowej realizacji zadań.
  • Umiejętność pozyskiwania, przetwarzania i przekazywania wiedzy informacji.

Oferujemy:

  • Pakiet benefitów, tj. karta Medicover Sport, ZFŚS.
  • Możliwość korzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medycznej.
  • Bezpłatny parking pracowniczy.
  • Pracę w zespole dzielącym się wiedzą.
  • Zatrudnienie w instytucie badawczym o długiej tradycji i bogatym doświadczeniu.

Warunki zatrudnienia:

  • Zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Umowa o pracę na 3-miesięczny okres próbny (z perspektywą zawarcia umowy na czas realizacji projektu do 30 czerwca 2026 r.)​
  • Data rozpoczęcia pracy na stanowisku: październik 2025 r., po wykonaniu badań lekarskich.
  • Miejsce wykonywania pracy: praca całkowicie zdalna – miejsce wskazane przez pracownika.
  • System czasu pracy: podstawowy.
  • Wymiar etatu: 0,5 (pół etatu).
  • Wynagrodzenie zasadnicze miesięczne: 4950 zł brutto.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w terminie do 12.10.2025 r. za pomocą formularza:

Aplikuj

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami i kandydatkami.

W przypadku wyboru kandydata do zatrudnienia, zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji.

Zapis wytycznych kwalifikowalności wydatków FERS:

Zgodnie z Wytycznymi dot. kwalifikowalności wydatków dla projektów FERS podrozdział 3.8 pkt. 11 b):

“Wydatki związane z zaangażowaniem zawodowym personelu projektu w projekcie lub projektach są kwalifikowalne, o ile łączne zaangażowanie zawodowe personelu  projektu w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy UE oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów (niezależnie od formy zaangażowania), nie przekracza 276 godzin miesięcznie”. 

W związku z powyższym prosimy o uwzględnienie tego warunku przed złożeniem aplikacji.

Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy realizuje politykę równych szans w zatrudnieniu.

Informacje RODO znajdują się na naszej stronie internetowej RODO IBE PIB    

Informujemy, że w IBE PIB obowiązuje wewnętrzna procedura zgłoszeń naruszenia prawa PROCEDURA ZGŁOSZEŃ.

Informujemy, że w IBE PIB wprowadzono STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Instytut Badań Edukacyjnych Państwowy Instytut Badawczy
Telefon:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 1 października 2025 do 15 października 2025
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.