Jak korzystać ze zdjęć dorosłych i dzieci? Praktyczne zasady i wskazówki dla organizacji. Zapisz się na webinar >
Szukamy osoby, która identyfikując się z naszą Fundacją, jej celami i wizją odważnie podejmie się pełnienia funkcji Prezesa Fundacji.
Oferujemy umowę o pracę na 1/2 etatu.
Opis stanowiska:
- reprezentowanie Fundacji na zewnątrz oraz kierowanie bieżącą działalnością, koordynowanie działań
podejmowanych przez Fundację; - kreowanie i wdrażanie koncepcji rozwoju Fundacji;
- przygotowanie i realizacja założeń budżetowych;
- osiąganie założonych wyników i wskaźników ekonomicznych;
- stały monitoring otoczenia konkurencyjnego;
- budowanie pozytywnych relacji z partnerami społecznymi, biznesowymi i klientami;
- sprawowanie zarządu majątkiem Fundacji;
- ustalanie wielkości zatrudnienia i wysokości środków na wynagrodzenia dla pracowników;
- nadzór nad organizacją i bieżącym funkcjonowaniem podległych placówek;
- raportowanie wyników prac oraz współpraca z Prezydium Fundacji.
Wymagania – do składania swojej kandydatury zapraszamy osobę, która posiada:
- co najmniej wykształcenie średnie;
- doświadczenie na stanowisku kierowniczym;
- dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- odporność na stres, dyspozycyjność;
- samodzielność i dobra organizacja pracy;
- doświadczenie w pozyskiwaniu środków finansowych na działania statutowe Fundacji;
- dodatkowymi atutami będą: znajomość prawa oświatowego, znajomość języka angielskiego,
doświadczenie zawodowe w sektorze NGO, pozyskiwania projektów edukacyjnych.
Konkurs odbywa się w dwóch etapach, które obejmują:
a) w pierwszym etapie – ocenę formalną zgłoszeń do konkursu oraz ocenę stopnia spełnienia przez
kandydatów warunków dotyczących doświadczenia zawodowego;
b) w drugim etapie – ocenę kwalifikacji zawodowych, wiedzy i predyspozycji kandydatów do zarządzania
zespołami ludzkimi, budowy i rozwoju instytucji oraz do rozwoju kapitału ludzkiego zespołów pracowniczych.
Do udziału w drugim etapie konkursu, w ramach którego przeprowadzana jest z kandydatami rozmowa
kwalifikacyjna, komisja konkursowa dopuszcza nie więcej niż pięć osób, których zgłoszenia spełniają
warunki formalne określone w ogłoszeniu o konkursie oraz otrzymały najwięcej punktów w etapie drugim.
O terminie i sposobie przeprowadzenia rozmowy z kandydatami Rada będzie informowała drogą
elektroniczną najpóźniej 14 dni od terminu zakończenia konkursu.
Kryteria oceny zgłoszeń oraz liczba punktów przyznawana za stopień spełnienia poszczególnych kryteriów:
a) koncepcja rozwoju Fundacji w perspektywie 24 miesięcy – od 0 do 50 pkt;
b) doświadczenie zawodowe – od 0 do 30 pkt;
c) kwalifikacje zawodowe, wiedza i predyspozycje do zarządzania zespołami ludzkimi, budowy i rozwoju
Fundacji oraz do rozwoju kapitału ludzkiego zespołów pracowniczych, wykształcenie – od 0 do 20 pkt.
Wymagane dokumenty:
a) pisemne zgłoszenie udziału w konkursie;
b) curriculum vitae wraz z opisem dotychczasowej pracy zawodowej;
c) koncepcja rozwoju Fundacji w perspektywie 24 miesięcy;
d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje;
e) oświadczenia- kandydat oświadcza, że:
- korzysta z pełni praw publicznych;
- posiada pełną zdolności do czynności prawnych;
- nie podlega ograniczeniom lub zakazom zajmowania stanowiska członka zarządu w stowarzyszeniach i fundacjach;
- nie był skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
f) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb postępowania
kwalifikacyjnego.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, bezpośrednio w siedzibie Fundacji lub drogą
elektroniczną.
Termin składania zgłoszeń upływa w dniu 30.10.2024 (decyduje data wpływu).
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów na adresy: [email protected];
[email protected]
lub przekazanie do sekretariatu szkoły
Społeczna Szkoła Podstawowa
ul. Mickiewicza 1-3
58-100 Świdnica