Jak korzystać ze zdjęć dorosłych i dzieci? Praktyczne zasady i wskazówki dla organizacji. Zapisz się na webinar >
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!
Fundacja Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) powstała w 2014 roku. Specjalizujemy się w badaniach opinii publicznej i badaniach marketingowych. Zostaliśmy wielokrotnie wyróżnieni przez Uniwersytet Jagielloński Pucharem Pytii. Od 2022 roku jesteśmy jednym z najsilniejszych brandów badawczych w Polsce. Prowadzimy wiele ciekawych projektów zarówno biznesowych jak i społecznych, każdy z nich jest szyty na miarę.
Do naszego zespołu poszukujemy: Asystentki/Asystenta Biura
Miejsce pracy: Warszawa centrum.
Do Twoich przyszłych obowiązków będzie należeć:
· zapewnienie płynnego przepływu informacji i współpraca z zespołem iBRiS;
· zarządzanie dokumentacją fundacji i jej archiwizacja;
· obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
· przygotowywanie dokumentów projektowych;
· pomoc w organizacji wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez fundację;
· wsparcie w przygotowaniu i prowadzeniu spotkań oraz szkoleń;
· obsługa programu do fakturowania oraz innych związanych z działalnością fundacji;
· wsparcie w codziennych zadaniach zespołu i kierownictwa.
Jeżeli:
· szukasz stabilnego i długofalowego zatrudnienia;
· studiujesz niestacjonarnie lub ukończyłaś/ukończyłeś kierunek: administracja, zarządzanie lub pokrewny;
· warunek konieczny: swobodnie posługujesz się MS Office (Excel, PowerPoint) i urządzeniami biurowymi;
· jesteś dyspozycyjna/dyspozycyjny w godz. 9:00–17:00;
· jesteś otwarta/otwarty, komunikatywna/komunikatywny i potrafisz pracować w zespole;
· potrafisz zwięźle i jasno formułować myśli oraz wyciągać logiczne wnioski na podstawie przekazanych informacji;
· masz dobrą organizację pracy, działasz rzetelnie i odpowiedzialnie;
· znasz język angielski na poziomie B1/B2;
· Canva — mile widziana;
· doświadczenie na podobnym stanowisku — mile widziane;
· prawo jazdy — mile widziane.
Oferujemy Ci:
- możliwość rozwoju i współpracy przy wielu ciekawych projektach;
- praca w ścisłym centrum Warszawy;
- stabilność zatrudnienia i elastyczność form współpracy;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- swobodę rozwoju i realizowania własnych pomysłów;
- pracę w przyjaznym zespole, w niekorporacyjnej atmosferze.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: [email protected] do 24.10.2025r.
W tytule wiadomości prosimy wpisać nazwę stanowiska: Aaystent/ka biura
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Aplikacje bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane!