Reklamuj się w ngo.pl – tu są Twoi odbiorcy! Baner, mailing, newsletter, artykuł promowany. Sprawdź >
Starszy asystent konserwatorski / Starsza asystentka konserwatorska
Muzeum Warszawy poszukuje
Starszy asystent konserwatorski / Starsza asystentka konserwatorska
Jeśli jesteś osobą skrupulatną, odpowiedzialną, samodzielną w działaniu, pragniesz realizować główne zadania muzeum i nie boisz się wyzwań to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie!
Dział: Dział Konserwacji Zbiorów
Nr ref.: KF_3.KZ/2025
Zakres obowiązków:
× Prowadzenie prac konserwatorskich w Pracowni Konserwacji Papieru i Fotografii, z naciskiem na obiekty fotograficzne i na podłożu papierowym, we współpracy z Głównym Konserwatorem Zbiorów,
× Udział w sporządzaniu rocznych planów pracy Pracowni Konserwacji Papieru i Fotografii, z uwzględnieniem stanu zachowania obiektów oraz planów właściwych działów merytorycznych,
× Udział w sporządzaniu sprawozdań z działalności Pracowni Konserwacji Papieru i Fotografii,
× Wykonywanie pełnej lub skróconej dokumentacji konserwatorskiej, opisowej i fotograficznej obiektów,
× Uzupełnianie ocen stanu zachowania, dokumentacji konserwatorskich, badań konserwatorskich i dokumentacji fotograficznej w systemie bazodanowym MUZA. Przygotowywanie raportów stanu zachowania do użyczeń muzealiów.
× Profilaktyka konserwatorska: czuwanie nad zapewnieniem właściwych warunków muzealiom, ustalenie potrzeb w zakresie ekspozycji stałej i czasowej, dokonywanie okresowych przeglądów konserwatorskich obiektów fotograficznych i na podłożu papierowym na wystawach i w magazynach,
× Opiniowanie po względem konserwatorskim obiektów przewidzianych do nabycia przez Muzeum Warszawy,
× Nadzór konserwatorski i udział w ruchu wewnętrznym i zewnętrznym muzealiów związanym z: montażami i demontażami obiektów na ekspozycjach stałych oraz wystawach czasowych, transportem, działaniami w magazynach oraz przy fotografowaniu i filmowaniu,
× Planowanie i nadzór konserwacji obiektów przekazanych do pracowni specjalistycznych poza Muzeum.
Nasze wymagania niezbędne:
× wykształcenie wyższe (jednolite studia magisterskie) kierunkowe z Konserwacji dzieł sztuki na podłożu papierowym z dyplomem ze specjalizacją z konserwacji obiektów fotograficznych,
× min. 1 rok stażu pracy lub doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
× dobra znajomość obsługi komputera: MS Office – Excel, Word, Teams, Internet,
× znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
× umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy z wieloma podmiotami i instytucjami, umiejętność zarządzania czasem i ustalania priorytetów, sumienność, rzetelność,
× pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Mile widziane:
× 3-letnie doświadczenie w pracowni konserwatorskiej w instytucji kultury,
× kursy doszkalające w zakresie konserwacji zabytków,
× Znajomość systemu bazodanowego MUZA,
× odpowiedzialność, skrupulatność, samodzielność w działaniu, konsekwentność.
Co oferujemy:
× zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo (z możliwością zmiany formy współpracy) w wymiarze 1/2 czasu pracy,
× wynagrodzenie brutto w miesięcznej kwocie 2 750 – 3 600 zł w zależności od posiadanych kwalifikacji i stażu pracy,
× możliwość podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia, kursy, dofinansowanie do studiów,
× świadczenia pozapłacowe np. karta multisport na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do różnych form wypoczynku, dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i imprez sportowo-rekreacyjnych,
× darmowe bilety wstępu do państwowych muzeów w Polsce.
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie:
× CV* z numerem referencyjnym (nr ref. KF_3.KZ/2025)
Uprzejmie informujemy, że przesyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie przez Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Prezydenta m.st. Warszawy, pod numerem RIK/8/2000/SPW, Pani/Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego przez Muzeum Warszawy, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, przez czas trwania rekrutacji.
* CV zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia
Aplikacje prosimy składać pod adresem: Muzeum Warszawy, Dział Kadr i Płac
Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa
lub mailowo: [email protected]
Termin składania aplikacji: 11.11.2025. r.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie składania aplikacji.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Czekamy na Twoją aplikację!
Obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”)
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Prezydenta m. st. Warszawy, pod numerem RIK/8/2000/SPW, REGON: 016387044, NIP: 5251290392. Z Administratorem może się Pani / Pan skontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres naszej siedziby.
2. Inspektor Ochrony Danych powołany przez Administratora nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych.
Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby Administratora lub za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected].
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z RODO w następujących celach oraz w oparciu o następujące podstawy prawnej:
1) w celu realizacji procesu rekrutacji (w zakresie danych osobowych objętych 221 Kodeksu Pracy) prowadzonego przez Muzeum na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. niezbędności przetwarzania do wykonania umowy o pracę, której jest Pani / Pan stroną, lub do podjęcia działań na Pani / Pana żądanie, przed zawarciem umowy o pracę;
2) w przypadku wyrażenia uprzedniej zgody - w celu realizacji procesu rekrutacji (w zakresie danych osobowych nieobjętych art. 221 Kodeksu Pracy), prowadzonego przez Muzeum, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Pani / Pana zgody;
3) w przypadku wyrażenia uprzedniej zgody – w celu uczestnictwa przez Panią/Pana w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prowadzonych przez Muzeum, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Pani /Pana zgody;
4) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń, jeżeli będą one dotyczyć zatrudnienia, na podstawie6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub przez stronę trzecią;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty, którym Administrator zleca wykonanie czynności,
z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające). Zgodnie z obowiązującym prawem Administrator może przekazywać dane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych (np. doradcom, audytorom, podmiotom świadczącym usługi IT) oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów (np. sądy, organy ścigania) – na podstawie posiadającego podstawę prawną żądania.
5. Pani / Pana dane osobowe nie są przekazywane ani do Państw Trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), ani do organizacji międzynarodowych.
6. Dane przetwarzane będą w przypadku:
1) osób, które zostały zatrudnione, przez cały okres zatrudnienia;
2) osób, które nie zostały przyjęte do pracy, przez okres 3 miesięcy, licząc od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego;
3) osób, które wyraziły zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przyszłych postępowań rekrutacyjnych, przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego, w którym była wyrażona zgoda lub do momentu wycofania zgody (jeśli wycofanie nastąpi wcześniej);
4) przetwarzania danych osobowych na podstawie uprzednio wyrażonej zgody – do momentu wycofania zgody;
a po tych okresach do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz, z zastrzeżeniem przepisów prawa, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
8. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej zgody, posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. W związku z tym, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w oparciu o prawnie uzasadniony interes administratora Administrator nie będzie ich dłużej przetwarzać we wskazanym celu, jeżeli Pani/Pan wniesie sprzeciw wobec takiego przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wnieść bezpłatnie sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu, a sprzeciw jest uzasadniony szczególną sytuacją, w której się Pani/Pan znalazła/ł.
10. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11. Podanie danych określonych w Kodeksie Pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia) jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie rekrutacji. Podanie przez Panią / Pana innych danych osobowych jest dobrowolne i pozostaje bez wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
12. Pani/Pana dane osobowe bez wyrażenia odrębnej zgody nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany,
w tym w oparciu o profilowanie.
13. Więcej informacji na temat sposobu realizacji Pani/Pana praw, określonych powyżej, może Pani/Pan uzyskać kontaktując się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych w sposób określony w ust. 1 i 2.
14. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.