Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Reklamuj się w ngo.pl – tu są Twoi odbiorcy!  Baner, mailing, newsletter, artykuł promowany. Sprawdź >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Specjalista_ka ds. księgowości i rozliczania projektów

29 października 2025 16:20
Dzięki temu ogłoszeniu
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!

Stowarzyszenie Robisz.to rekrutuje!

Jesteśmy grupą pasjonatów_pasjonatek tworzenia, wykorzystujemy potencjał nowych technologii, maszyn oraz czerpiemy z klasycznych technik wytwórczych.

Jako Stowarzyszenie działamy od 9 lat, więcej o nas przeczytasz tutaj i obejrzysz tutaj

Do naszego zespołu księgowo-kadrowego szukamy osoby, która posiada wiedzę w zakresie księgowości oraz doświadczenie w rozliczaniu projektów, i która wesprze nas w trakcie realizowania projektu w ramach KPO - do końca czerwca 2026.

Oferujemy:

  • pracę stacjonarną w biurze w FabLab powered by Orange przy ul. Targowej 56 w Warszawie, pracowni aktywnej w międzynarodowej sieci FabLabów,
  • pracę w ramach UoP w wymiarze 0,75-1 etatu od poniedziałku do piątku w systemie równoważnym (podstawowe godziny pracy biura 09:00-17:00, początkowo umowa na okres próbny, po czym umowa na czas określony do końca czerwca 2025 - umowa zawarta na okres trwania projektu),
  • wynagrodzenie 10 000 zł - 11 500 zł brutto/miesięcznie (dla pełnego etatu),
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej,
  • inspirującą pracę z zespołem ekspertów i ekspertek STEAM,
  • możliwość udziału w szkoleniach specjalistycznych z obsługi maszyn dostępnych w pracowni,
  • preferowany termin rozpoczęcia pracy to grudzień 2025 lub styczeń 2026.

Umiejętności, kompetencje i doświadczenie, które są niezbędne na tym stanowisku:

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (profil administracyjny/ekonomiczny/finansowy lub inny z ukończonymi kursami z zakresu księgowości),
  • co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie zadań np. wsparcie działów kadrowo-płacowych, księgowych, rozliczanie projektów ze środków UE (mile widziane referencje),
  • umiejętność czytania założeń projektowych (w tym budżetów oraz wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków),
  • wiedza dot. opisywania dokumentów projektowych,
  • doświadczenie w pracy przy kontrolach projektowych,
  • bardzo dobra umiejętność obsługi Google Sheets (w szczególności Word i Excel),
  • otwartość na poszerzanie kompetencji w obszarach związanych ze stanowiskiem,
  • umiejętność w pracy w zespole rozproszonym (mamy trzy pracownie: Warszawa, Wrocław, Olsztyn),
  • samodzielność, inicjatywa i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • skrupulatność, precyzyjność i zamiłowanie do porządku,
  • odpowiedzialność za przydzielone zadania,
  • sprawczość i aktywne poszukiwanie rozwiązań,
  • znajomość specyfiki organizacji pozarządowych.

Zakres zadań:

  • weryfikacja poprawności dokumentów księgowych pod względem formalnym i merytorycznym oraz dekretacja dokumentów,
  • archiwizowanie dokumentów w formie elektronicznej i papierowej,
  • opracowanie i bieżące prowadzenie zestawień projektowych,
  • monitorowanie realizacji budżetów projektów,
  • sporządzanie okresowych i końcowych sprawozdań finansowych projektów i wniosków o płatność,
  • przygotowanie dokumenty do kontroli projektowych,
  • rozliczanie delegacji
  • realizacja przelewów oraz weryfikacja rachunków bankowych dot. projektów,
  • weryfikacji zgodności zestawień projektowych z księgowaniami,
  • monitorowanie wykorzystania kosztów pośrednich w projektach,
  • dbanie o wewnętrzny obieg dokumentów księgowych i finansowych,
  • współpraca z księgowością zewnętrzną: nadzór i przekazywanie dokumentacji, wsparcie w rozliczeniach,
  • wspieranie kadr w kompletowaniu dokumentacji pracowniczej,
  • bieżące wsparcie innych działów organizacji w procesach rozliczeniowych,
  • współpraca z koordynatorami_kami projektów oraz zarządem.

Tak wygląda proces rekrutacji:

  1. prześlij do nas CV do 9 listopada 2025* - przekonaj nas, że to stanowisko jest właśnie dla Ciebie. Koniecznie dodaj zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Aplikację prześlij na adres [email protected]. W tytule maila wpisz nazwę stanowiska, a w treści wiadomości dodaj swoją dyspozycyjność, wymiar etatu, jaki Cię interesuje oraz wartość finansową projektów rozliczonych w dotychczasowej pracy.

2. na tym etapie działa nasz zespół, który zapozna się z Twoim zgłoszeniem. Jeżeli zobaczymy w nim kompetencje, które wskazaliśmy_wskazałyśmy w ogłoszeniu, zaprosimy Cię na spotkanie.

3. tutaj będziemy działać już wspólnie, w czasie 45 - minutowego spotkania opowiemy więcej o Stowarzyszeniu oraz zadamy Ci kilka pytań, odpowiemy również na Twoje pytania. Każda osoba, która weźmie udział w etapie 3., otrzyma od nas informację o naszej finalnej decyzji.

Gdybyś miał_a dodatkowe pytania pisz śmiało na [email protected].

Do zobaczenia!

Informujemy, iż Administratorem Twoich danych osobowych jest Stowarzyszenie Robisz to, ul. Targowa 56, 03-733 Warszawa, NIP 5833215460.

*Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacyjnego.

Wynagrodzenie wynikające z pełnienia ww. roli w projekcie „Liderki i liderzy przedszkolnej edukacji cyfrowej” jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i zwiększania Odporności (KPO), zadanie finansowane ze środków Instrumentu na Rzecz Odbudowy i Wzmacniania Odporności, umowa nr KPOD.05.08-IW.06-006/25 .

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Stowarzyszenie Robisz To
E-mail:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 29 października 2025 do 12 listopada 2025
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.