Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Reklamuj się w ngo.pl – tu są Twoi odbiorcy!  Baner, mailing, newsletter, artykuł promowany. Sprawdź >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Dzięki temu ogłoszeniu
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!

Fundacja FaniMani poszukuje osoby na stanowisko 
Content & Social Ninja 

Miejsce pracy: Poznań, praca hybrydowa (2-3 dni w tygodniu w biurze) 
Wymiar pracy: cały etat 
Oferowane wynagrodzenie: 7.000 – 9.000 zł brutto 

Zgłoszenia przyjmujemy do 25.11. 2025. 

O nas 
FaniMani.pl to pierwszy i jedyny w Polsce serwis, gdzie każdy kto robi zakupy w sklepach online może bezpłatnie wspierać wybraną przez siebie organizację. Sklepy internetowe (jest ich serwisie FaniMani ponad 1800) dzielą się zyskiem - kupujący (wspierający) ma produkt w tej samej cenie, a wskazana organizacja  otrzymuje darowiznę (średnio 2.5% wartości zakupów!). 
Naszą misją jest wspieranie różnych organizacji w zbieraniu funduszy na to, co jest ważne. Współpracujemy z fundacjami, stowarzyszeniami, szkołami, harcerzami i innymi grupami realizującymi zadania o naturze prospołecznej. 

Kogo szukamy 
Jeśli jesteś doświadczona/y i skuteczna/y w działaniach marketingowych, szczególnie w mediach społecznościowych, działasz jak ninja: precyzyjnie i szybko,  wykorzystujesz przemyślane strategie i nowoczesne narzędzia do osiągnięcia celów marketingowych, to znaczy, że ta oferta może być właśnie dla Ciebie! 

Twoje zadania 
● Budowanie i umacnianie zewnętrznego wizerunku FaniMani i jej programów w zgodzie z misją i strategią, 
● Realizowanie zadań zmierzających do stałego zwiększania zaangażowania darczyńców i poszerzania bazy użytkowników i beneficjentów,  
● Projektowanie, planowanie i prowadzenie kampanii marketingowych w celu realizacji strategii i misji FaniMani, w ramach budżetu marketingowego. W szczególności będzie to: 
         o planowanie i prowadzenie komunikacji w social mediach FaniMani  (Instagram, Facebook, TikTok,       LinkedIn, YouTube, X, blog, etc.), 
         o tworzenie  angażujących, oryginalnych treści wizualnych i tekstowych dla różnych kanałów (posty, Insta Stories, Reels/video, newslettery),  
         o zlecanie i nadzór nad realizacją płatnych kampanii reklamowych w social mediach i nie tylko (Google Ads, Meta Ads - Facebook/Instagram,  TikTok Ads, i inne), 
         o budowa bazy influencerów i stała z nimi współpraca w celu zwiększania zasięgów i propagowania misji FaniMani, 
         o prowadzenie komunikacji e-mail marketingowej z wykorzystaniem narzędzi do automatyzacji. 
● Współpraca z agencjami interaktywnymi, marketingowymi, grafikami. 

Chcemy, aby do naszego zespołu dołączyła osoba, która
● Ma co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy związanej z digital marketingiem, e-commerce, digital fundraisingiem lub dziedzinami pokrewnymi, 
● Ma doświadczenie w  planowaniu komunikacji marketingowej w wielu kanałach,  
● Ma doświadczenie w tworzeniu treści oraz umiejętność redagowania  mailingów, newsletterów itp., 
● Ma doświadczenie w korzystaniu z narzędzi do automatyzacji i optymalizacji działań marketingowych (np. Getresponse, MailerLite, SocialBee), 
● Potrafi tworzyć prompty i efektywnie wykorzystuje narzędzia AI (np. ChatGPT, Google Gemini, Canva Magic Studio, inne) 
● Ma doświadczenie w tworzeniu prostych grafik oraz krótkich form video (reels, stories), korzysta z programów graficznych, np. Canva, CapCut lub innych, 
● Ma doskonałe kompetencje interpersonalne i komunikacyjne oraz umiejętność nawiązywania, budowania i utrzymywania pozytywnych relacji profesjonalnych,  
● Potrafi współpracować z zespołem,  cechuje się samodzielnością w działaniu, wytrwałością i odpowiedzialnością, 
● Ma potrzebę ciągłego rozwoju, nauki i zdobywania nowych doświadczeń, lubi eksperymentować, poszukuje nowych rozwiązań, 
● Zna dobrze język angielski (minimum to poziom B2).  
● Mile widziana będzie znajomość narzędzi do prowadzenia i optymalizacji kampanii performance marketingowych (np. Google Ads, Meta Business Manager) oraz znajomość analityki internetowej (np. Google Analytics). 

Co oferujemy 
● Pracę z misją, która ma realny sens i wpływ na zmianę otaczającego nas świata, 
● Zaangażowany, życzliwy zespół, który lubi to, co robi, 
● Elastyczną formę pracy: możesz pracować częściowo zdalnie. Oczekujemy, że będziesz brać udział  w 2-3 stacjonarnych spotkaniach z zespołem w tygodniu (w Poznaniu), 
● Wynagrodzenie: 7 000 - 9 000 brutto (forma zatrudnienia do uzgodnienia). 

Jak wygląda nasz proces rekrutacji? 
Zgłoszenia przyjmujemy do 25.11. 2025. Wypełnij formularz rekrutacyjny, załącz swoje cv oraz „shorta” (max. 1000  słów, format PDF) – napisz w nim coś ciekawego o sobie, ponieważ chcemy Cię dobrze poznać! 

Do 4.12.2025 przeprowadzimy: 
● analizę zgłoszeń, 
● wyślemy do wybranych osób zadanie rekrutacyjne, 
● zaprosimy wybrane osoby na rozmowy online z rekruterem. 

Spotkania osób, które zakwalifikują się do ostatniego etapu rekrutacji  są zaplanowane na drugą połowę grudnia 2025 roku w biurze w Poznaniu. 
Decyzję o wyborze osoby, której złożymy ofertę zatrudnienia, chcemy podjąć do 19 grudnia 2025. Chcielibyśmy, aby wybrana osoba rozpoczęła pracę w Fundacji jak najszybciej, ale jeśli Twoje doświadczenie okaże się dla nas szczególnie wartościowe, a masz dłuższy okres wypowiedzenia – jesteśmy otwarci na indywidualne ustalenia i poczekamy na Ciebie 😊. 

TA OFERTA JEST DLA CIEBIE? APLIKUJ TERAZ!

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Fundacja FaniMani
Strona internetowa:
https://fanimani.pl/
E-mail:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 4 listopada 2025 do 5 grudnia 2025
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.