Reklamuj się w ngo.pl – tu są Twoi odbiorcy! Baner, mailing, newsletter, artykuł promowany. Sprawdź >
Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa” w Warszawie
ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:
Kierownik Poradni - SPP Dereniowa - 1 etat
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
● Przygotowanie i nadzór nad realizacją specjalistycznej oferty usług poradni, w szczególności krótkoterminowego wsparcia psychologicznego (m.in. konsultacje dla osób dorosłych)
● Inicjowanie, przygotowanie i realizacja działań psychoedukacyjnych oraz innych działań
w zakresie promocji zdrowia psychicznego
● Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Poradni, w tym m.in.:
– terminowe przygotowywanie projektów umów i porozumień,
– opracowanie i nadzór nad grafikiem pracy pracowników,
– reagowanie na zakłócenia i zdarzenia wpływające na ciągłość pracy;
● Udział w procesach rekrutacyjnych, ocena pracy podległych pracowników, składanie
i opiniowanie wniosków w sprawach pracowników zatrudnionych w Poradni
● Nadzór nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań i obowiązków podległych pracowników
● Planowanie i realizacja budżetu Poradni
● Usprawnianie organizacji, metod i form pracy Poradni, w tym opracowywanie i wprowadzanie procedur
● Przygotowywanie sprawozdań z działalności Poradni
● Przygotowanie zaświadczeń, odpowiedzi na pisma, skargi i wnioski wpływające do Poradni
● Współpraca z instytucjami i placówkami publicznymi, organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami niepublicznymi w zakresie działalności poradni
● Budowanie i dbanie o aktualną i czytelną informację o działalności poradni przy wykorzystaniu tradycyjnych oraz elektronicznych nośników informacji
● Budowanie i dbanie o sprawną komunikację i przepływ informacji pomiędzy pracownikami Poradni, a pozostałymi komórkami organizacyjnymi Centrum
● Współpraca z osobami tworzącymi zespół merytoryczny w zakresie budowania zespołu, tworzenia oferty usług dla pacjentów
● Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Centrum (poradnie, ogniska)
● Podejmowanie działań na rzecz kształtowania właściwych stosunków pracy oraz dbałość
o wysoką jakość pracy
Charakterystyka pracy
● Planowanie i realizacja działań zapewniających prawidłowe funkcjonowanie Poradni
● Budowanie zespołu, współpraca i zaangażowanie podległych pracowników
● Odpowiedzialność za powierzony sprzęt i mienie będące na stanie poradni
Oferujemy:
● Wynagrodzenie zasadnicze 7800 zł brutto
● Dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umów o pracę)
● Dodatek motywacyjny
● Dodatek rządowy (przyznawany wg kryteriów zawartych w ustawie)
● Trzynaste wynagrodzenie
● Świadczenia z ZFŚS
● Dofinansowanie szkoleń, kursów i studiów podnoszących kwalifikacje zawodowe
Niezbędne wymagania:
● Obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa*
● Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
● Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
● Nieposzlakowana opinia
- O stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w § 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.
● Wykształcenie wyższe II stopnia, preferowane kierunki m.in. psychologia, pedagogika, socjologia, administracja publiczna, polityka społeczna, zarządzanie
● Powyżej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w tym minimum 2 lata doświadczenia zawodowego
w zarządzaniu zespołem, koordynowaniu zadań i projektów, znajomość metodyk zarządzania projektami
● Znajomość struktury samorządowej m.st. Warszawy, w tym struktury organizacyjnej jednostek działających w obszarze edukacji, wsparcia rodziny oraz pomocy społecznej
● Wiedza, sprawdzana podczas testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej, w zakresie ustaw o:
- Samorządzie terytorialnym oraz o pracownikach samorządowych
- Pomocy społecznej
- Wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
- Działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
- Zamówieniach publicznych
- Zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- Dostępie do informacji publicznej
● Umiejętności: reprezentacja publiczna, w tym prowadzenie wystąpień, prezentacji, udział
w konferencjach i wizytach studyjnych oraz sprawna obsługa komputera (umiejętność pracy
w środowisku Workspace Google, obsługi programów MS Office, w szczególności MS Excel
i PowerPoint)
● Kompetencje: zarządzanie zespołem, planowanie i delegowanie zadań, organizacja pracy oraz rozwiązywania konfliktów w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, kreatywność
● Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej A2
Warunki i miejsce pracy:
Praca w budynku na poziomie 1 piętra w siedzibie Specjalistycznej Poradni Psychologicznej Dereniowa,
ul. Dereniowa 52/54 . W budynku nie ma windy. Toalety nie są dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób, niedowidzących i niewidzących.
Stanowisko pracy:
Związane z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
- List motywacyjny
- Kopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie
- Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy
5. Oświadczenie o:
a. posiadanym obywatelstwie
b. pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
c. nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
d. posiadaniu nieposzlakowanej opinii
e. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji
6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a.ust.2 ustawy z dnia 21.11.2008 r.
o pracownikach samorządowych)
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
W Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa” obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych
o naruszeniach prawa, podejmowaniu działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszenia prawa.
Aplikuj do 21.11.2025 r.
● Dokumenty złóż przez elektroniczny system rekrutacji za pomocą FORMULARZA
lub
● Osobiście w sekretariacie lub prześlij pocztą w formie papierowej na adres: Centrum Wsparcia Rodzin „Rodzinna Warszawa”, ul. Stara 4, 00-231 Warszawa, z dopiskiem na kopercie „Kierownik Poradni - SPP Dereniowa”
● Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adresy w terminie do dnia 21.11.2025 r.