Reklamuj się w ngo.pl – tu są Twoi odbiorcy! Baner, mailing, newsletter, artykuł promowany. Sprawdź >
Fundacja Edukacja dla Demokracji poszukuje osoby na stanowisko specjalisty / specjalistki ds. finansów i administracji.
Miejsce pracy: Warszawa, biuro Fundacji Edukacja dla Demokracji, możliwość pracy częściowo zdalnej.
Czas pracy: pełen etat.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
O nas
Fundacja wspiera rozwój społeczeństwa obywatelskiego zarówno poprzez wzmacnianie kompetencji działaczy trzeciego sektora jak i za pomocą programów grantowych: RITA – Przemiany w regionie, Wspieramy Ukrainę, Edukacja Globalna. Jesteśmy także członkiem konsorcjum realizującego program Fundusz Społeczeństwa Obywatelskiego EOG.
Poszukujemy osoby, która od stycznia/lutego 2026 roku dołączy do zespołu Fundacji i wesprze nasze działania od strony finansowo-administracyjnej.
W ramach swoich obowiązków zatrudniona osoba:
- wesprze dział finansowy w bieżących rozliczeniach i obsłudze projektów (krajowych i międzynarodowych),
- będzie odpowiedzialna za administrację fundacji – w tym współpracę z księgowością, bankiem, urzędami i partnerami,
- będzie odpowiadać za organizację pracy biura w tym za wsparcie obiegu dokumentów, obsługę kalendarza i poczty oraz zaopatrzenie,
- wesprze koordynatorów projektów w przygotowywaniu budżetów oraz sprawozdań finansowych.
Szukamy osoby, która:
- ma doświadczenie w pracy administracyjnej i/lub finansowej (mile widziane w NGO),
- jest odpowiedzialna, potrafi samodzielnie planować i organizować swoją pracę,
- zna podstawy księgowości lub ma gotowość do nauki,
- sprawnie posługuje się Excelem i dokumentami Google, środowiskiem Microsoft,
- ceni porządek, otwartą komunikację i potrafi współpracować z innymi członkami zespołu,
- ma wykształcenie wyższe lub ukończone specjalistyczne kursy lub szkolenia z administracji, finansów, księgowości itp.,
- biegle posługuje się językiem polskim w mowie i w piśmie,
- zna język angielski w stopniu przynajmniej średniozaawansowanym.
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w rozliczaniu finansowym dotacji / projektów finansowanych ze źródeł publicznych lub prywatnych.
Oferujemy:
- pracę w wymiarze pełnego etatu (umowa o pracę poprzedzona 3-miesięcznym okresem próbnym),
- doświadczenie pracy we wspierającym zespole o wysokiej kulturze współpracy,
- wsparcie we wdrażaniu się do nowych obowiązków, bieżące wsparcie zespołu,
- możliwość współtworzenia działań naszej organizacji,
- pracę częściowo zdalną
- wynagrodzenie na poziomie 6800-7600 zł brutto w zależności od doświadczenia i ustalonego zakresu obowiązków.
Jak się zgłosić?
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w języku polskim i listu motywacyjnego na adres [email protected], w mailu o tytule „CV: Specjalista / Specjalistka ds. finansów i administracji” w terminie do 28 listopada 2025 r. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami/kandydatkami.
Rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w grudniu w biurze FED. Rozpoczęcie pracy przewidujemy od stycznia lub lutego 2026 r., w zależności od ustaleń.
W razie pytań dot. ogłoszenia zapraszamy do kontaktu na wyżej podany adres mailowy.
Klauzula informacyjna
Dane osób, zawarte w przesłanych do FED CV będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, zgodnie z Art. 6 ust. 1 b). Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (zwane: RODO).
Administratorem danych jest Fundacja Edukacja dla Demokracji (FED) z siedzibą w Warszawie, ul. Nowolipie 9/11, 00-150. Dane osobowe pozyskane w procesie rekrutacji będą przetwarzane do jej zakończenia tj. najpóźniej do końca stycznia 2026 r. Nie przechowujemy CV na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Osobom, które prześlą do nas CV przysługuje: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo usunięcia danych (jednoznaczne z wycofaniem swojego CV z procesu rekrutacji), prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. FED nie przetwarza danych osobowych w sposób prowadzący do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania oraz nie przekazuje danych podmiotom trzecim (w tym poza obszar EOG). Kontakt z osobą właściwą w sprawach danych osobowych jest możliwy pod adresem e-mail: [email protected]. Podanie danych i przesłanie CV ma charakter dobrowolny, lecz niezbędny do udziału w rekrutacji.