Reklamuj się w ngo.pl – tu są Twoi odbiorcy! Baner, mailing, newsletter, artykuł promowany. Sprawdź >
Wymiar etatu: 1/1
Zatrudnienie: umowa o pracę na czas określony do 31.12.2027 z możliwością przedłużenia
Miejsce wykonywania pracy: Tczew, plac św. Grzegorza 5, 83 – 110 Tczew
Niezbędne wymagania
1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, ekonomia, administracja, zarządzanie, prawo lub pokrewne.
3. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w zarządzaniu projektami finansowanymi ze środków europejskich.
4. Biegła znajomość ustawy o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w
perspektywie finansowej 2021-2027, wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków 2021-
2027 oraz przepisów powiązanych na zajmowanym stanowisku.
5. Biegła obsługa komputera, w tym Worda i Excela.
6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
9. Osoba ciesząca się nieposzlakowaną opinią.
10. Terminowość, dokładność i komunikatywność.
Dodatkowe wymagania
1. Ukończenie kursów, szkoleń dotyczących zarządzania projektami.
2. Znajomość przepisów:
- z dnia 24.04.2003 r., Ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie Dz. U. 2025 poz. 1338,
- z dnia 27.08.2009 r., Ustawa o finansach publicznych Dz. U. 2009 nr 157 poz. 1240,
- z dnia 17.12.2004 r., Ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych Dz. U. 2005 nr 14 poz. 114,
- z dnia 26.06.1974 r., Kodeks pracy Dz. U. z 2023 r. poz. 1465.
3. Predyspozycje: odpowiedzialność, komunikatywność, cierpliwość, kreatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność współdziałania w zespole, zdolność do pracy w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych, stabilność emocjonalna, odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
4. Prawo jazdy kat. B, czynne prowadzenie samochodu.
Zakres najważniejszych zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Pozyskiwanie informacji dotyczących możliwości pozyskania środków finansowych pochodzących ze źródeł krajowych i zagranicznych ze szczególnym uwzględnieniem środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej,
2. Tworzenie i aktualizowanie bazy informacyjnej o funduszach strukturalnych i inwestycyjnych Unii Europejskiej oraz krajowych programach operacyjnych,
3. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do sporządzenia wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie projektów ze środków zewnętrznych szczególnie pochodzących z funduszy Unii Europejskiej,
4. Przygotowywanie innych dokumentów, np. umowy, harmonogramów, zestawień, sprawozdań związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych,
5. Współpraca z poszczególnymi stanowiskami pracy w Kolorach Życia oraz jednostkami organizacyjnymi stowarzyszenia w zakresie przygotowywania realizacji oraz rozliczania projektów współfinansowanych ze środków krajowych i Unii Europejskiej,
6. Współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego oraz instytucjami partnerskimi w
zakresie pozyskania i współrealizacji zadań ze środków funduszy Unii Europejskiej,
7. Wykonywanie poleceń przełożonego w zakresie powierzonych zadań,
8. Przestrzeganie zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych ustalonych instrukcją
kancelaryjną.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku
1. Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
2. Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
3. Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
4. Przyjazna atmosfera w środowisku pracy.
5. Dress code: smart casual – ubierasz się wygodnie, ale schludnie i elegancko.
Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej wraz z klauzulą zawierającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w CV,
2. Kserokopię świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
4. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
5. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie przygotowawcze o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych dla zatrudnienia na wyżej wymienionym stanowisku,
7. Oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej,
8. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
Oferty należy składać w siedzibie stowarzyszenia Kolory Życia w Tczewie, pl. św. Grzegorza 5, 83-110
Tczew, pok. nr 209, w zamkniętych kopertach do dnia 19 grudnia 2025 roku do godziny 17.00 lub przesłać na adres stowarzyszenia (decyduje data faktycznego wpływu do siedziby jednostki). Koperty powinny być opatrzone imieniem, nazwiskiem, adresem nadawcy oraz dopiskiem „Nabór na stanowisko Specjalisty ds. Funduszy Europejskich”. Dokumenty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe
Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać w siedzibie stowarzyszenia w pokoju nr 209 lub telefonicznie tel. 790 250 581.
1. Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie
rozmowy kwalifikacyjnej.
2. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej stowarzyszenia www.koloryzycia.org.pl.