Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Chcesz uniknąć błędów przy publikacji zdjęć osób?  Skorzystaj z naszego kursu online. Sprawdź >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Reklama
Reklama

Polska Akcja Humanitarna jest organizacją pozarządową zapewniającą pomoc humanitarną i rozwojową na świecie od 1992 roku. Do tej pory pomogliśmy w 52 różnych krajach, działając w obszarach m.in. dostępu do wody i żywności, schronienia, edukacji czy pomocy psychologicznej. Nasza główna siedziba mieści się w Warszawie, mamy biuro w Toruniu, a także 6 biur krajowych: w Sudanie Południowym, Somalii, Kenii, Jemenie, Madagaskarze i w Ukrainie, gdzie zatrudniamy głównie pracowników lokalnych.

Poznaj wartości i zasady jakimi kierujemy się w codziennej pracy - znajdziesz je w PAH Culture Book. To nie tylko przewodnik po naszych działaniach, ale także dokument przedstawiający fundamenty, na jakich opiera się nasza organizacja – poszanowanie zasad humanitaryzmu, bezstronność, neutralność i niezależność.

Dołącz do naszego zespołu, aby zmieniać świat na lepsze.

Jako Specjalista/tka ds. Kadr i Płac, będziesz odpowiadać za samodzielne naliczanie wynagrodzeń dla pracowników biur PAH w Polsce (około 100 osób) oraz za kompleksową obsługę kadrową. Stanowisko wymaga solidnego doświadczenia w obszarze kadr i płac oraz umiejętności łączenia zadań administracyjnych z bezpośrednią współpracą z pracownikami. Organizacja działa w środowisku o profilu humanitarnym, w którym międzykulturowość stanowi codzienność. Cenione są tu różnorodne perspektywy, partnerska współpraca i otwartość, zarówno w relacjach z pracownikami, jak i w pracy całego zespołu HR.

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Samodzielne naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych dla około 100-osobowego zespołu
  • Przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej na każdym etapie zatrudnienia
  • Prowadzenie rozliczeń wynagrodzeń zgodnie z dokumentacją projektową
  • Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUS
  • Obsługa PPK
  • Nadzór nad prawidłowym planowaniem i rozliczaniem czasu pracy
  • Przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji dla zleceniobiorców oraz B2B
  • Kompletowanie i archiwizacja dokumentacji kadrowo-płacowej
  • Prowadzenie rejestrów szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  • Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu, Audytu i innych działów
  • Nadzór nad benefitami pracowniczymi (LuxMed, Multisport)

Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:

  • Posiadasz min. 2 lata doświadczenia na stanowisku Specjalisty/tki ds. Kadr i płac (samodzielne naliczanie listy płac- warunek konieczny)
  • Bardzo dobrze znasz przepisy Prawa Pracy, PDOF i ubezpieczeń społecznych
  • Znasz i pracowałaś/eś w programie Płatnik oraz Enova
  • Dobrze odnajdujesz się w pracy z pakietem MS Office, zwłaszcza z programem Excel
  • Posiadasz wykształcenie wyższe (min. Licencjat)
  • Porozumiewasz się w języku angielskim na poziomie min. B2 (obsługa pracowników niepolskojęzycznych, praca z dokumentami w jęz. angielskim)
  • Wykazujesz się dobrą organizacją pracy własnej, elastycznością i terminowością
  • Jesteś nastawiony/a na współpracę, dążenie do celu, poszukiwanie rozwiązań

To oferujemy:

  • Pracę w organizacji pozarządowej cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną ponad 30-letnią historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie
  • Pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym (zatrudniamy ponad 300 osób z 25 krajów)
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Hybrydowy model pracy – do 9 dni pracy zdalnej w miesiącu
  • Elastyczne godziny pracy
  • Bardzo dobrą lokalizację biura- 5 minut od stacji metra Ratusz Arsenał
  • Dodatkowe 4-5 dni wolnych w ciągu roku- najczęściej w pobliżu dni świątecznych, np. 2.05, 24.12
  • Możliwości rozwoju zawodowego i osobistego m.in.: fundusz szkoleniowy dla każdego pracownika, w tym dofinansowanie do nauki języków obcych, obszerna darmowa baza kursów i szkoleń, rekrutacje wewnętrzne, cotygodniowe spotkania „Monday Talks” czyli rozmowy z ekspert(k)ami z sektora humanitarnego
  • Swobodną atmosferę pracy- mówimy do siebie po imieniu, nie mamy formalnego dress code’u, mamy możliwość zabierania swoich czworonożnych przyjaciół do biura
  • Benefity m.in.: dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, możliwość skorzystania z programu Multisport, 50% zniżki na studia podyplomowe z zakresu pomocy humanitarnej na Uniwersytecie Warszawskim, fundusz socjalny

Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia 19 grudnia 2025 r. włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Polska Akcja Humanitarna
E-mail:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 20 listopada 2025 do 21 grudnia 2025
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.