Chcesz uniknąć błędów przy publikacji zdjęć osób? Skorzystaj z naszego kursu online. Sprawdź >
Polska Akcja Humanitarna jest organizacją pozarządową zapewniającą pomoc humanitarną i rozwojową na świecie od 1992 roku. Do tej pory pomogliśmy w 52 różnych krajach, działając w obszarach m.in. dostępu do wody i żywności, schronienia, edukacji czy pomocy psychologicznej. Nasza główna siedziba mieści się w Warszawie, mamy biuro w Toruniu, a także 6 biur krajowych: w Sudanie Południowym, Somalii, Kenii, Jemenie, Madagaskarze i w Ukrainie, gdzie zatrudniamy głównie pracowników lokalnych.
Poznaj wartości i zasady jakimi kierujemy się w codziennej pracy - znajdziesz je w PAH Culture Book. To nie tylko przewodnik po naszych działaniach, ale także dokument przedstawiający fundamenty, na jakich opiera się nasza organizacja – poszanowanie zasad humanitaryzmu, bezstronność, neutralność i niezależność.
Dołącz do naszego zespołu, aby zmieniać świat na lepsze.
Jako Specjalista/tka ds. Kadr i Płac, będziesz odpowiadać za samodzielne naliczanie wynagrodzeń dla pracowników biur PAH w Polsce (około 100 osób) oraz za kompleksową obsługę kadrową. Stanowisko wymaga solidnego doświadczenia w obszarze kadr i płac oraz umiejętności łączenia zadań administracyjnych z bezpośrednią współpracą z pracownikami. Organizacja działa w środowisku o profilu humanitarnym, w którym międzykulturowość stanowi codzienność. Cenione są tu różnorodne perspektywy, partnerska współpraca i otwartość, zarówno w relacjach z pracownikami, jak i w pracy całego zespołu HR.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Samodzielne naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych dla około 100-osobowego zespołu
- Przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej na każdym etapie zatrudnienia
- Prowadzenie rozliczeń wynagrodzeń zgodnie z dokumentacją projektową
- Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUS
- Obsługa PPK
- Nadzór nad prawidłowym planowaniem i rozliczaniem czasu pracy
- Przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji dla zleceniobiorców oraz B2B
- Kompletowanie i archiwizacja dokumentacji kadrowo-płacowej
- Prowadzenie rejestrów szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu, Audytu i innych działów
- Nadzór nad benefitami pracowniczymi (LuxMed, Multisport)
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:
- Posiadasz min. 2 lata doświadczenia na stanowisku Specjalisty/tki ds. Kadr i płac (samodzielne naliczanie listy płac- warunek konieczny)
- Bardzo dobrze znasz przepisy Prawa Pracy, PDOF i ubezpieczeń społecznych
- Znasz i pracowałaś/eś w programie Płatnik oraz Enova
- Dobrze odnajdujesz się w pracy z pakietem MS Office, zwłaszcza z programem Excel
- Posiadasz wykształcenie wyższe (min. Licencjat)
- Porozumiewasz się w języku angielskim na poziomie min. B2 (obsługa pracowników niepolskojęzycznych, praca z dokumentami w jęz. angielskim)
- Wykazujesz się dobrą organizacją pracy własnej, elastycznością i terminowością
- Jesteś nastawiony/a na współpracę, dążenie do celu, poszukiwanie rozwiązań
To oferujemy:
- Pracę w organizacji pozarządowej cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną ponad 30-letnią historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie
- Pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym (zatrudniamy ponad 300 osób z 25 krajów)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Hybrydowy model pracy – do 9 dni pracy zdalnej w miesiącu
- Elastyczne godziny pracy
- Bardzo dobrą lokalizację biura- 5 minut od stacji metra Ratusz Arsenał
- Dodatkowe 4-5 dni wolnych w ciągu roku- najczęściej w pobliżu dni świątecznych, np. 2.05, 24.12
- Możliwości rozwoju zawodowego i osobistego m.in.: fundusz szkoleniowy dla każdego pracownika, w tym dofinansowanie do nauki języków obcych, obszerna darmowa baza kursów i szkoleń, rekrutacje wewnętrzne, cotygodniowe spotkania „Monday Talks” czyli rozmowy z ekspert(k)ami z sektora humanitarnego
- Swobodną atmosferę pracy- mówimy do siebie po imieniu, nie mamy formalnego dress code’u, mamy możliwość zabierania swoich czworonożnych przyjaciół do biura
- Benefity m.in.: dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, możliwość skorzystania z programu Multisport, 50% zniżki na studia podyplomowe z zakresu pomocy humanitarnej na Uniwersytecie Warszawskim, fundusz socjalny
Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia 19 grudnia 2025 r. włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.