Jak przygotować dobry wniosek o dotację? Mamy dla Ciebie kurs i dwie publikacje. Sprawdź >
Fundacja „Kocham Dębniki” to początkowo oddolna inicjatywa sąsiedzka, a obecnie działająca już od ponad 2 lat organizacja non-profit. Nasz główny projekt to Świetlica Dębniki – miejsce spotkań, rozmów, uczenia się, zabawy, wymiany i wsparcia dla ponad 1500 rodzin z Ukrainy i mieszkańców okolicy. To nie tylko miejsce na mapie Krakowa, ale przede wszystkim społeczność kobiet i ich rodzin z Ukrainy, mieszkańców i mieszkanek Krakowa, naszych partnerów z USA i UK, ponad 100 wolontariuszy z Polski i zagranicy oraz naszego 12-osobowego zespołu. To także źródło inspiracji dla nas do dalszego rozwoju, dlatego szukamy osoby, która pomoże nam w tym i wesprze nas swoimi umiejętnościami.
Jako Specjalista/ka ds. rozliczeń będziesz odpowiadał/a za prawidłowość finansowania i rozliczeń projektów i dotacji oraz analizę danych finansowych fundacji.
Do Twoich najważniejszych zadań będzie należało:
- koordynacja i monitorowanie
- finansowo-formalnych aspektów realizacji projektów (terminy, umowy, budżety), w ścisłej współpracy z merytorycznym koordynatorem projektów;
- bieżący nadzór
- postępu finansowej realizacji projektów i inicjowanie aktualizacji;
- analiza i nadzór kwalifikowalności wydatków
- i opis dokumentów finansowych, zgodnie z wymaganiami projektów;
- wprowadzanie budżetów projektów
- do systemu (2do2) oraz monitorowanie i aktualizowanie ich;
- rozliczanie projektów i dotacji
- przygotowywanie dokumentacji i sprawozdań finansowych;
- generowanie danych i raportów finansowych
- (cash flow, bilans) dotyczących finansów całej organizacji; analiza i identyfikowanie odchyleń;
- współpraca z zespołem projektowym i zarządem,
- reprezentowanie fundacji
- i utrzymywanie relacji z grantodawcami, partnerami i kontrahentami.
Odnajdziesz się w tej roli, jeśli masz:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, rachunkowość),
- minimum 3 lata doświadczenia w obszarze finansów/rozliczeń, w tym minimum rok w finansowym prowadzeniu i rozliczaniu projektów (mile widziane ze środków publicznych),
- świetną znajomość excela,
- dużą dokładność i rzetelność,
- umiejętność samodzielnego organizowania swojej pracy,
- talent do analizowania danych i wykrywania niezgodności,
- gotowość do współpracy zespołowej i otwartej komunikacji,
- płynny j.polski oraz dobrą znajomość j. angielskiego.
Mile widziane:
- doświadczenie w rozliczaniu projektów dotacyjnych / funduszy europejskich.
Co oferujemy:
- Pracując z nami, będziesz częścią różnorodnego, międzynarodowego zespołu, wspieranego przez doświadczonych liderów, coachów i ekspertów z USA.
- Będziesz także częścią naszej społeczności, w której każdy może dawać i czerpać zgodnie ze swoimi potrzebami i możliwościami, realizować swoje pomysły i zainteresowania.
- Będziesz cieszyć się przyjaznym i wspierającym środowiskiem pracy.
- Nasze widełki na to stanowisko to 3000-4000 pln brutto (½ etatu), przy doświadczeniu z rozliczaniem funduszy europejskich możemy porozmawiać o większym wynagrodzeniu i czasie pracy.
- Możesz pracować na ½ etatu na umowie o pracę i mieć elastyczny czas pracy (od poniedziałku do piątku w granicach godzin 8-17) oraz częściowo pracować z domu.
- Będziesz mógł/mogła brać aktywny udział w wielu satysfakcjonujących projektach Fundacji, również poza swoim obszarem specjalizacji.
Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
- Wysyłasz swoje CV na adres: [email protected] wraz z krótką wiadomością, dlaczego chcesz z nami pracować. Możesz napisać „od serca”, nie oczekujemy formalnych listów. Jeśli Twoje doświadczenie nie spełnia wszystkich wymagań, ale czujesz, że do siebie pasujemy, i masz coś, co będzie dla nas wartościowe – napisz i tak.
- Jeśli Twoje CV spełni wymagania z ogłoszenia, otrzymasz mailowo link do kalendarza, gdzie wybierzesz dogodną dla siebie godzinę na około 20 minutową rozmowę z naszą rekruterką Pauliną.
- Kolejnym etapem jest rozmowa na żywo w naszym biurze z Pauliną i prezeską Olgą. Po tym etapie poprosimy Cię również o rozwiązanie krótkiego zadania.
- Ostatnim etapem jest rozmowa na żywo z Olgą i managerem operacyjnym Andrzejem.
Na aplikacje czekamy do 19 grudnia 2025.
Kasia, która prowadziła nasze biuro, zapytana, dlaczego warto, żebyś do nas zaaplikował/a mówi: „bo będziesz robił/a coś, co ma sens„.
Jeśli chciałbyś/abyś o coś nas zapytać, możesz do nas napisać: [email protected] lub zadzwonić: 690 458 746.
Aby dowiedzieć się więcej o nas, zajrzyj na naszego Facebooka: https://www.facebook.com/KochamDebniki