Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Jak przygotować dobry wniosek o dotację?  Mamy dla Ciebie kurs i dwie publikacje. Sprawdź >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Reklama
Reklama

Fundacja „Kocham Dębniki” to początkowo oddolna inicjatywa sąsiedzka, a obecnie działająca już od ponad 2 lat organizacja non-profit. Nasz główny projekt to Świetlica Dębniki – miejsce spotkań, rozmów, uczenia się, zabawy, wymiany i wsparcia dla ponad 1500 rodzin z Ukrainy i mieszkańców okolicy. To nie tylko miejsce na mapie Krakowa, ale przede wszystkim społeczność kobiet i ich rodzin z Ukrainy, mieszkańców i mieszkanek Krakowa, naszych partnerów z USA i UK, ponad 100 wolontariuszy z Polski i zagranicy oraz naszego 12-osobowego zespołu. To także źródło inspiracji dla nas do dalszego rozwoju, dlatego szukamy osoby, która pomoże nam w tym i wesprze nas swoimi umiejętnościami.

Jako Specjalista/ka ds. rozliczeń będziesz odpowiadał/a za prawidłowość finansowania i rozliczeń projektów i dotacji oraz analizę danych finansowych fundacji.

Do Twoich najważniejszych zadań będzie należało: 

  • koordynacja i monitorowanie
  • finansowo-formalnych aspektów realizacji projektów (terminy, umowy, budżety), w ścisłej współpracy z merytorycznym koordynatorem projektów;
  • bieżący nadzór
  • postępu finansowej realizacji projektów i inicjowanie aktualizacji;
  • analiza i nadzór kwalifikowalności wydatków
  • i opis dokumentów finansowych, zgodnie z wymaganiami projektów;
  • wprowadzanie budżetów projektów
  • do systemu (2do2) oraz monitorowanie i aktualizowanie ich;
  • rozliczanie projektów i dotacji
  • przygotowywanie dokumentacji i sprawozdań finansowych;
  • generowanie  danych i raportów finansowych
  • (cash flow, bilans) dotyczących finansów całej organizacji; analiza i identyfikowanie odchyleń;
  • współpraca z zespołem projektowym i zarządem,
  • reprezentowanie fundacji
  • i utrzymywanie relacji z grantodawcami, partnerami i kontrahentami.

Odnajdziesz się w tej roli, jeśli masz:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, rachunkowość),
  • minimum 3 lata doświadczenia w obszarze finansów/rozliczeń, w tym minimum rok w finansowym prowadzeniu i rozliczaniu projektów (mile widziane ze środków publicznych),
  • świetną znajomość excela, 
  • dużą dokładność i rzetelność,
  • umiejętność samodzielnego organizowania swojej pracy,
  • talent do analizowania danych i wykrywania niezgodności,
  • gotowość do współpracy zespołowej i otwartej komunikacji,
  • płynny j.polski oraz dobrą znajomość j. angielskiego.

Mile widziane:

  • doświadczenie w rozliczaniu projektów dotacyjnych / funduszy europejskich.

Co oferujemy:

  • Pracując z nami, będziesz częścią różnorodnego, międzynarodowego zespołu, wspieranego przez doświadczonych liderów, coachów i ekspertów z USA.
  • Będziesz także częścią naszej społeczności, w której każdy może dawać i czerpać zgodnie ze swoimi potrzebami i możliwościami, realizować swoje pomysły i zainteresowania.
  • Będziesz cieszyć się przyjaznym i wspierającym środowiskiem pracy.
  • Nasze widełki na to stanowisko to 3000-4000 pln brutto (½ etatu), przy doświadczeniu z rozliczaniem funduszy europejskich możemy porozmawiać o większym wynagrodzeniu i czasie pracy.
  • Możesz pracować na ½ etatu na umowie o pracę i mieć elastyczny czas pracy (od poniedziałku do piątku w granicach godzin 8-17) oraz częściowo pracować z domu.
  • Będziesz mógł/mogła brać aktywny udział w wielu satysfakcjonujących projektach Fundacji, również poza swoim obszarem specjalizacji.

Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?

  1. Wysyłasz swoje CV na adres: [email protected] wraz z krótką wiadomością, dlaczego chcesz z nami pracować. Możesz napisać „od serca”, nie oczekujemy formalnych listów. Jeśli Twoje doświadczenie nie spełnia wszystkich wymagań, ale czujesz, że do siebie pasujemy, i masz coś, co będzie dla nas wartościowe – napisz i tak. 
  2. Jeśli Twoje CV spełni wymagania z ogłoszenia, otrzymasz mailowo link do kalendarza, gdzie wybierzesz dogodną dla siebie godzinę na około 20 minutową rozmowę z naszą rekruterką Pauliną. 
  3. Kolejnym etapem jest rozmowa na żywo w naszym biurze z Pauliną i prezeską Olgą. Po tym etapie poprosimy Cię również o rozwiązanie krótkiego zadania. 
  4. Ostatnim etapem jest rozmowa na żywo z Olgą i managerem operacyjnym Andrzejem. 

Na aplikacje czekamy do 19 grudnia 2025.

Kasia, która prowadziła nasze biuro, zapytana, dlaczego warto, żebyś do nas zaaplikował/a mówi: „bo będziesz robił/a coś, co ma sens„.

Jeśli chciałbyś/abyś o coś nas zapytać, możesz do nas napisać: [email protected] lub zadzwonić: 690 458 746.

Aby dowiedzieć się więcej o nas, zajrzyj na naszego Facebooka: https://www.facebook.com/KochamDebniki

Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Fundacja "Kocham Dębniki"
Strona internetowa:
https://kochamdebniki.pl/
E-mail:
Pokaż
Telefon:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 27 listopada 2025 do 28 grudnia 2025
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.