Chcesz uniknąć błędów przy publikacji zdjęć osób? Skorzystaj z naszego kursu online. Sprawdź >
Specjalista(-ka)/Starszy(-a) specjalista(-ka) ds. audytu wewnętrznego
- Nazwa stanowiska: Specjalista(-ka)/Starszy(-a) specjalista(-ka) ds. audytu wewnętrznego
- Wymiar czasu pracy: 40 godzin tygodniowo
- Warunki zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny (3 miesiące), przy dobrej współpracy kolejna umowa na czas nieokreślony
- Miejsce pracy: Warszawa (tryb hybrydowy: minimum 2 dni pracy z biura, 3 zdalnie)
- Planowany początek realizacji zadań: styczeń/marzec 2026
W swojej pracy będziesz odpowiadać za:
- Tworzenie i aktualizację trzyletniego ramowego planu audytu wewnętrznego;
- Opracowanie i wdrożenie rocznego planu audytu wewnętrznego FSM oraz przedstawienie Zarządowi sprawozdania z wykonania tych zadań, ze wskazaniem m.in. kierunków usprawnień, obszarów do naprawy, ryzyk;
- Rzetelne i profesjonalne wykonywanie zadań przewidzianych w planie audytu wewnętrznego, jak również zadań pozaplanowych, zgodnie ze standardami i uznaną praktyką;
- Prowadzenie audytów sprawdzających wdrożenie rekomendacji wynikających z przeprowadzonego audytu wewnętrznego, w szczególności w zakresie działań naprawczych;
- Udział w tworzeniu polityki zarządzania ryzykiem, w tym w przygotowaniu mapy ryzyk;
- Inicjowanie i uczestniczenie w tworzeniu wewnętrznych regulacji służących ograniczeniu wpływu ryzyk na funkcjonowanie organizacji;
- Przedstawianie zarządowi rekomendacji działań naprawczych, korygujących i doskonalących w zakresie funkcjonowania organizacji;
- Zapewnienie zespołowi FSM dostępu do wiedzy związanej z procesem audytu wewnętrznego, w tym prowadzenie szkoleń dla pracowników.
By dobrze wykonywać swoje zadania potrzebne Ci będą:
- minimum 2 lata doświadczenia w wykonywaniu zadań o podobnym charakterze do powyższego opisu,
- bardzo dobra znajomość specyfiki działalności audytu wewnętrznego (np. potwierdzone udziałem w szkoleniach lub studiach z zakresu audytu wewnętrznego lub doświadczeniem w pracy w charakterze audytora),
- znajomość standardów, regulacji prawnych, norm dotyczących audytu (np. ISO),
- umiejętność systemowego i analitycznego myślenia, łączenia faktów z różnych dziedzin i wyciągania logicznych wniosków, identyfikowania luk i formułowania rekomendacji,
- podejście oparte na dowodach, wnikliwość i dokładność,
- znajomość specyfiki funkcjonowania (w tym otoczenia prawnego) organizacji realizujących cele społeczne,
- bardzo dobra znajomość języka polskiego i języka angielskiego,
- umiejętność zachowania poufności i bezstronności, umiejętność planowania i harmonogramowania prac audytowych, efektywnego zarządzania czasem i prowadzenia całego procesu,
- umiejętność adaptacji do zmian,
- umiejętność łączenia roli niezależnego audytora wewnętrznego i postawy koleżeńskiej wobec pozostałych pracowników,
- umiejętność budowania relacji, jasnej, rzetelnej i przekonującej komunikacji - zarówno ustnej, jak i pisemnej (raporty, dokumentacja, prezentacje),
- otwartość na inne punkty widzenia, spostrzegawczość, elastyczność, konsekwencja i samodzielność.
Dodatkowy atut:
- znajomość specyfiki współpracy rozwojowej,
- znajomość sytuacji społeczno-politycznej w państwach Partnerstwa Wschodniego,
- dobra znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego lub rumuńskiego.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy,
- przyjazne i wspierające środowisko, w którym możesz liczyć na pomoc zespołu i dobrze wdrożone polityki antydyskryminacyjne, zapewniające równe traktowanie i psychologiczne bezpieczeństwo.
- możliwość rozwoju dzięki współpracy z doświadczonymi kolegami i zewnętrznym szkoleniom.
- cenne doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku, które otwiera nowe perspektywy zawodowe.
- pracę, która ma znaczenie – realny wpływ na zmienianie rzeczywistości na lepszą.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów: (1) aktualne CV oraz (2) krótki, maksymalnie 1-stronicowy list motywacyjny, gdzie opiszesz, dlaczego stanowisko Cię zainteresowało.
Termin i sposób przesłania zgłoszeń: 14 grudnia 2025 r. pocztą elektroniczną na adres: [email protected] z tematem wiadomości “Oferta 2025/04”.
Fundacja odpowie jedynie na wybrane oferty. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia rekrutacji.
Informujemy, że zgodnie z Polityką wynagrodzeń pracowników FSM, podstawowe wynagrodzenie na stanowisku specjalisty(-ki) wynosi od 7000 zł brutto do 9000 zł brutto, a starszego(ej) specjalisty(-ki) od 7500 zł brutto do 10 000 zł brutto. Podczas rekrutacji zweryfikujemy któremu poziomowi stanowiska odpowiadają kompetencje kandydata/(-tki).
Dalsze kroki w rekrutacji:
- Po weryfikacji nadesłanych dokumentów zaprosimy wybranych kandydatów/(-ki) na spotkanie do biura Fundacji (będziemy kontaktować się z wami telefonicznie),
- Po spotkaniu zespół rekrutacyjny przekaże Zarządowi rekomendacje i wyłonione zostaną 1-2 osoby, które zaprosimy na kolejne spotkanie – tym razem z osobą reprezentującą Zarząd FSM,
- Po podjęciu decyzji przez Zarząd, poinformujemy kandydatów(-ki) o wynikach rekrutacji.
Klauzule związane z ochroną danych osobowych:
Prosimy o dopisanie w tytule wiadomości mailowej numeru oferty. Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Fundacja Solidarności Międzynarodowej z siedzibą w Warszawie, ul. Czackiego 7/9/11, 00-043 Warszawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale niezbędne do uczestnictwa w rekrutacji (art 6 ust 1 lit.b RODO). Dane osobowe będą przetwarzane przez Fundację wyłącznie w celach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Dane będą przetwarzane przez okres konieczny do przeprowadzenia rekrutacji oraz zabezpieczenia ewentualnych roszczeń. Dane nie będą przetwarzane przy pomocy systemów do zautomatyzowanego podejmowania decyzji. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do treści danych osobowych i ich poprawiania, prawo uzyskania informacji o celu, zakresie i sposobie przetwarzania danych osobowych, jak również prawo żądania sprostowania danych osobowych, cofnięcia zgody na przetwarzanie lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie). Informujemy, że Fundacja Solidarności Międzynarodowej wyznaczyła inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się pod adresem email: [email protected]
Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzanie dokumentów na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Fundację, prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji przeprowadzanych przez Fundację Solidarności Międzynarodowej.
W przypadku braku powyższej zgody, wszystkie otrzymane przez FSM dokumenty zostaną zniszczone do dnia 30 stycznia 2026 r.