Jak przygotować dobry wniosek o dotację? Mamy dla Ciebie kurs i dwie publikacje. Sprawdź >
Specjalista / Specjalistka ds. Rezerwacji, Obsługi Odwiedzających oraz Relacji z Klientami
Praca w kulturze!
Żydowskie Muzeum Galicja, położone w sercu krakowskiego Kazimierza, działa na rzecz upamiętnienia ofiar Holokaustu oraz popularyzacji żydowskiego dziedzictwa w Polsce poprzez projekty edukacyjne, kulturalne i artystyczne. Muzeum jest prowadzone przez Fundację Galicia Jewish Heritage Institute i posiada status organizacji pożytku publicznego.
Należymy do Association of European Jewish Museums oraz International Council of Museums.
Obecnie do Działu Obsługi Odwiedzających poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. Rezerwacji, Obsługi Odwiedzających oraz Relacji z Klientami.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie współtworzyć zespół odpowiedzialny za zarządzanie wszystkimi obszarami rezerwacji i usług dla odwiedzających — zarówno klientów indywidualnych, jak i grup zorganizowanych — w tym rezerwacjami komercyjnymi oraz wynajmem przestrzeni muzealnych.
Zakres obowiązków
• Obsługa telefoniczna i mailowa rezerwacji grupowych (zwiedzanie wystaw, spotkania ze Świadkami Historii, warsztaty, prelekcje, wycieczki, usługi cateringowe, wynajem komercyjny).
• Aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz partnerów instytucjonalnych dla usług turystycznych, edukacyjnych i komercyjnych.
• Przygotowywanie i wysyłka informacji dotyczących oferty muzeum, w tym możliwości wynajmu przestrzeni.
• Nadzór nad realizacją rezerwacji i harmonogramów dla grup zorganizowanych.
• Opracowywanie i monitorowanie grafików pracy edukatorów, przewodników i tłumaczy realizujących ofertę Muzeum.
• Ścisła współpraca ze Świadkami Historii.
• Współpraca z innymi działami Muzeum w zakresie obsługi odwiedzających.
• Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami.
• Wsparcie organizacyjne podczas wydarzeń kulturalnych, edukacyjnych i komercyjnych odbywających się w Muzeum.
Wymagania
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
• Wysokie umiejętności organizacyjne i administracyjne.
• Umiejętność pracy w zespole oraz efektywnego zarządzania czasem.
• Kreatywność, elastyczność i umiejętność szybkiego reagowania w dynamicznym środowisku pracy.
• Postawa proaktywna i zorientowanie na rozwiązywanie problemów.
• Bardzo dobra znajomość programów Word, Excel oraz Outlook.
• Doświadczenie w obsłudze klienta.
Mile widziane
• Doświadczenie na podobnym stanowisku.
• Znajomość branży turystycznej lub eventowej.
• Wiedza dotycząca historii i kultury Żydów.
Oferujemy
• Umowę o pracę w pełnym lub częściowym wymiarze godzin (wynagrodzenie dla pełnego etatu 3800-4200 zł netto).
• Otwartość na realizację własnych pomysłów i inicjatyw.
• Szkolenia wewnętrzne z zakresu historii, kultury żydowskiej i judaizmu.
• Możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych oraz projektach muzealnych.
• Zniżkę pracowniczą w koszernej kawiarni muzealnej Lauder Szancer Cafe i księgarni.
• Fundusz kulturalny.
_ _
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: [email protected]
W tytule e-maila prosimy wpisać: Rekrutacja – Dział Obsługi Odwiedzających
Termin nadsyłania zgłoszeń mija 21.12.2025 r.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i kandydatkami. Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich danych osobowych przez Żydowskie Muzeum Galicja dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości.
Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO”.