ABC obowiązków organizacji pozarządowych Księgowość, sprawozdawczość, podatki. Skorzystaj z kursu online >
Zadania i obowiązki:
- Wsparcie Zarządu w zakresie zarządzania finansami m.in. nadzór nad przygotowaniem i realizacją budżetów rocznych, kilkuletnich prognoz finansowych organizacji oraz zarzadzania płynnością finansową.
- Nadzór nad bieżącym wsparciem administracyjnym, współpraca z zewnętrznymi dostawcami, zarządzanie zasobami sprzętowymi i biurowymi,
- Nadzór nad zadaniami z zakresu kadr i księgowości, współpraca z biurem rachunkowym,
- Nadzór nad przyjętymi procedurami i regulaminami oraz aktualizowanie ich treści stosownie do potrzeb,
- Nadzór nad wdrażaniem zasad bezpieczeństwa cyfrowego, prawnego i fizycznego obowiązujących w organizacji,
- Nadzór nad realizacją standardów formalno-prawnych i wymogów sprawozdawczych, w tym nad procesem przygotowywania i publikowania sprawozdań rocznych organizacji,
- Wsparcie w organizacji Walnych Zebrań członków, współpraca z komisją rewizyjną,
- Nadzór nad procesami szkoleń, ewaluacji i audytów prowadzonych w organizacji,
- Kierowanie 2-osobowym zespołem ds. finansów i administracji.
Szukamy osoby, która:
- Jest osobą nastawioną na współpracę, wspieranie innych, twórcze i niekonfrontacyjne rozwiązywanie problemów, rozwijanie koleżeńskich relacji w zespole.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,
- Wynagrodzenie miesięczne w wysokości 10 000 – 11 000 zł brutto w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji,
- Możliwości rozwoju, poszerzenie wiedzy i umiejętności oraz satysfakcjonującej pracy w świetnym zespole (obecnie 20 osób) i środowisku międzynarodowym,
- Pracę „z sensem”, która daje poczucie spełnienia i wspólnej realizacji misji w dążeniu do lepszego świata.
Sposób rekrutacji:
- I etap: Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres [email protected] do 22 grudnia 2025 roku. W tytule wiadomości prosimy wpisać: „Rekrutacja na stanowisko Dyrektora/ki ds. finansowo- administracyjnych”.
- II etap: Z wybranymi osobami skontaktujemy się z zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną.
Odpowiemy jedynie na wybrane zgłoszenia.
Informacje dodatkowe:
Praca w biurze organizacji w Warszawie, ul. Raszyńska 32/44 lok. 140.
Informacja dot. danych osobowych:
Informujemy, że przesłane dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wskazane stanowisko na podstawie zgody, której udzielił/a nam Pan/i przesyłając swoje zgłoszenie aplikacyjne. Administratorem Pana/i danych osobowych przesłanych w procesie rekrutacji będzie Związek Stowarzyszeń Polska Zielona Sieć z siedzibą w Warszawie. W przypadku niewybrania Pana/i na wskazane w ogłoszeniu stanowisko, Pana/i dane osobowe zostaną usunięte w ciągu 30 dni po zakończeniu procesu rekrutacji. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania. Jeśli uzna Pan/i, że dane przetwarzane są
niezgodnie z prawem, przysługuje Panu/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pana/i dane nie zostaną udostępnione innym podmiotom, nie będą też podlegały profilowaniu.
Potrafi budować profesjonalne relacje na różnych poziomach w ramach organizacji i z partnerami zewnętrznymi,
Ma wykształcenie wyższe,
Biegle posługuje się pakiem MS Office, w szczególności Excel oraz funkcjonalnymi aplikacjami w zakresie zarządzania,
Bardzo dobrze posługuje się językiem angielskim oraz polskim,
Posiada praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie przygotowywania i zarządzania finansami w projektach unijnych i międzynarodowych, jak np. LIFE, fundusze norweskie, jak również w projektach realizowanych z krajowych środków publicznych,
Ma co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, związane z zarządzaniem finansami, zarządzaniem finansami w projektach międzynarodowych lub / i zarządzaniem organizacją,
Uznaje wartości i standardy organizacji Kim jesteśmy i co nas wyróżnia – Polska Zielona Sieć – (zielonasiec.pl),
Nadzór nad obiegiem dokumentacji finansowej i prawnej,
Wsparcie w przygotowywaniu, budżetowaniu i rozliczaniu projektów - unijnych, międzynarodowych, ze środków publicznych i prywatnych (aktualnie rocznie ok. 15 projektów). Przygotowanie raportów finansowych zgodnie z wymogami grantodawców, współpraca z grantodawcami oraz działami merytorycznymi w tym zakresie,