Jak przygotować dobry wniosek o dotację? Mamy dla Ciebie kurs i dwie publikacje. Sprawdź >
Specjalista/Specjalistka/Specjalistx ds. komunikacji zewnętrznej i mediów społecznościowych
Polskie Towarzystwo Prawa Antydyskryminacyjnego poszukuje do stałej współpracy osoby, która zaopiekuje w naszej organizacji obszar komunikacji zewnętrznej i mediów społecznościowych.
O nas:
Polskie Towarzystwo Prawa Antydyskryminacyjnego od kilkunastu lat działa na rzecz równego traktowania, przeciwdziała dyskryminacji i mobbingowi i wspiera osoby ich doświadczające. Prowadzimy działania prawne, rzecznicze, edukacyjne i eksperckie. Naszą misją jest budowanie Polski, w której prawa człowieka są realnie chronione, a każda osoba, niezależnie od swoich cech czy tożsamości, może żyć bez barier i przemocy.
Aby skuteczniej docierać do osób potrzebujących wsparcia, wzmacniać rozpoznawalność PTPA oraz prowadzić regularną, profesjonalną komunikację poszukujemy osoby odpowiedzialnej za komunikację i media społecznościowe PTPA.
Zakres zadań:
1. Media społecznościowe i komunikacja codzienna
- prowadzenie i rozwijanie profili PTPA (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube),
- planowanie treści i harmonogramów publikacji dla całej organizacji i poszczególnych projektów,
- tworzenie atrakcyjnych treści (posty, grafiki, stories, rolki, krótkie formy video),
- obsługa systemu Meta, narzędzi do zarządzania social mediami oraz tworzenia reklam,
- monitorowanie aktywności, reagowanie na wiadomości i komentarze, moderacja społeczności.
2. Newsletter i komunikacja mailingowa
- tworzenie i wysyłka newsletterów (informacyjnych i fundraisingowych),
- rekomendowanie i obsługa narzędzi do mailingu zbiorowego, tworzenie list mailingowych.
3. Strategia i rozwój komunikacji
- opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji zewnętrznej, tworzenie i pilnowanie harmonogramów komunikacji w projektach,
- dbanie o spójność komunikacji i rozwój marki PTPA,
- współtworzenie materiałów informacyjnych i promocyjnych (grafiki, infografiki, video, podcasty),
- współpraca przy tworzeniu nowej strony internetowej zgodnej z WCAG.
4. Monitoring i ewaluacja
- analiza efektywności działań komunikacyjnych (zasięgi, interakcje, wzrost społeczności, cytowania),
- rekomendowanie usprawnień,
- tworzenie podsumowań i dokumentacji działań komunikacyjnych.
5. Działania partnerskie i fundraisingowe
- prowadzenie bazy kontaktów medialnych i partnerskich,
- kontakt z mediami lokalnymi i ogólnokrajowymi,
- prowadzenie platformy Patronite,
- przygotowywanie ofert i materiałów dla partnerów.
Poszukiwane kompetencje i doświadczenia:
Zapraszamy osoby, które:
- uważają za istotne wartości takie jak: równość, prawa człowieka, antydyskryminacja, solidarność społeczna,
- mają doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych organizacji lub marek i dobrze poruszają się w systemie Meta,
- potrafią obsługiwać programy do wysyłki newsletterów i samodzielnie tworzyć newslettery, listy mailingowe i wysyłki grupowe
- mają doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych oraz potrafią planować harmonogramy komunikacji
- posługują się programami graficznymi – głównie Canva,
- swobodnie obsługują media społecznościowe na smartfonie (Instagram, Facebook - rolki, stories, edycja video),
- potrafią monitorować zasięgi i pracować z narzędziami analitycznymi,
- mają doświadczenie w przygotowywaniu ofert dla partnerów i klientów,
- potrafią pracować samodzielnie, uporządkowanie i planowo.
Oferujemy:
- zatrudnienie na pół etatu (ok. 4 godziny dziennie) - preferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, ale, jeśli wolisz, rozważymy też inne opcje,
- wynagrodzenie w wysokości 3100-3600 złotych netto,
- pracę częściowo zdalną (podział pracy z domu/z biura do indywidualnego uzgodnienia),
- współpracę w zaangażowanym, serdecznym zespole o silnej misji społecznej,
- możliwość realnego wpływu na poprawę sytuacji osób doświadczających dyskryminacji,
- wsparcie merytoryczne i możliwość rozwoju kompetencji,
- elastyczne godziny pracy.
Jak aplikować?
Prosimy o przesłanie do 16 stycznia:
- CV (bez zdjęcia, daty urodzenia i innych danych wrażliwych),
- krótkiego portfolio (np. linki do postów, grafik, newsletterów lub innych materiałów),
na adres: [email protected]
w tytule wiadomości wpisując: „Rekrutacja – komunikacja PTPA”.
W zgłoszeniu prosimy o krótką informację o doświadczeniu w obszarach wymienionych w ogłoszeniu.
Prosimy o dopisanie w CV lub w treści maila krótkiego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji.
Grafika przedstawiająca zespół PTPA na tle tęczowej flagi z podpisem - Pracuj w PTPA, poszukujemy do naszego zespołu osoby odpowiedzialnej za social media i komunikację zewnętrzną.