Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Jak przygotować dobry wniosek o dotację?  Mamy dla Ciebie kurs i dwie publikacje. Sprawdź >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Starszy referent ds. finansowo-księgowych (k/m) - 1 etat

11 grudnia 2025 16:12
Reklama
Reklama

Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa” w Warszawie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Starszy referent ds. finansowo-księgowych (k/m) - 1 etat

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:

●      Obsługa programu finansowo-księgowego

●      Obsługa kasy (pobieranie gotówki z banku, wypłata zaliczek, rozliczanie zaliczek, sporządzanie raportów kasowych)

●      Obsługa bankowa (przygotowywanie przelewów na podstawie dokumentów zaakceptowanych zgodnie z obowiązującą w CWR RW Polityką Rachunkowości)

●      Obsługa Centralnego Rejestru Umów

●      Analiza danych finansowych i kont kosztowych i rozrachunkowych

●      Udział w sporządzaniu sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych

●      Przygotowywanie dokumentów do rozliczenia projektów unijnych

Charakterystyka pracy

·         Terminowe i efektywne realizowanie powierzonych zadań

·         Odpowiedzialność za powierzony sprzęt i mienie materialne, za dokumentację płacową, za dokumentację finansowo-księgową

·         Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, komunikatywność, sumienność, współpraca

Oferujemy:

●      Wynagrodzenie zasadnicze 6000 zł brutto

●      Dodatek stażowy

●      Dodatek motywacyjny

●      Trzynaste wynagrodzenie

●      Świadczenia z ZFŚS

●      Dofinansowanie szkoleń, kursów i studiów podnoszących kwalifikacje zawodowe

Wymagania niezbędne:

·         Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek - rachunkowość)

·         Staż pracy – minimum 3 lata

·         Umiejętność sprawnej obsługi komputera

Mile widziane:

●      Doświadczenie w pracy w jednostce budżetowej

●      Znajomość ustawy o rachunkowości

●      Znajomość ustawy o finansach publicznych

●      Znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych

●      Obsługa programów MS Office, w szczególności (Excel i Word)

Wymagania formalne niezbędne:

●      Obywatelstwo polskie*

●      Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

●      Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne          przestępstwo skarbowe

  • Nieposzlakowana opinia 

  • O stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy 
    z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w § 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.

Miejsce pracy:

Praca w budynku na poziomie -1 w siedzibie CWR RW. W budynku jest winda. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób, niedowidzących

i niewidzących.

Stanowisko pracy:

Związane z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi,   przemieszczaniem  się  wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. Curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
  2. List motywacyjny
  3. Kopia świadectwa/dyplomu potwierdzającego wykształcenie 
  4. Kopie świadectw pracy
  5. Oświadczenie o: 

a.   posiadanym obywatelstwie

b.   pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych

c.   nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane 
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

d.   posiadaniu nieposzlakowanej opinii

6.     Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a.ust.2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych)

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

W Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa” obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych o naruszeniach prawa, podejmowaniu działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszenia prawa.

Aplikuj do 09.01.2026 r.

●      Dokumenty złóż przez elektroniczny system rekrutacji za pomocą FORMULARZA

lub

●      Osobiście w sekretariacie lub prześlij pocztą w formie papierowej na adres: Centrum Wsparcia Rodzin „Rodzinna Warszawa”, ul. Stara 4, 00-231 Warszawa, z dopiskiem na kopercie „Starszy Referent ds. finansowo-księgowych”

●      Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adresy w terminie do dnia 09.01.2026 r.

12.12.2025 r.

Dane kontaktowe
Imię i nazwisko:
rekrutacja
Strona internetowa:
http://Stara 4
E-mail:
Pokaż
Telefon:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 11 grudnia 2025 do 11 stycznia 2026
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.