Jak przygotować dobry wniosek o dotację? Mamy dla Ciebie kurs i dwie publikacje. Sprawdź >
📌Specjalistka ds. administracji biurowej z elementami rachunkowości i kadr szuka pracy📢
Kto❓
➡️ Specjalistka ds. administracji biurowej z wieloletnim doświadczeniem w swoim obszarze, ze znajomością zagadnień z zakresu rachunkowości, finansów i kadr.
Osoba sumienna i elastyczna, nastawiona na rozwój, naukę, współpracę i poszukiwanie rozwiązań.
Gdzie❓
➡️ Warszawa i okolice
Kluczowe kompetencje i doświadczenie:
✅️ Organizacja spotkań i konferencji
✅️ Zarządzanie procesami administracyjnymi
✅️ Analiza i optymalizacja kosztów
✅️ Fakturowanie, realizacja płatności, prowadzenie rozliczeń z kontrahentami i instytucjami
✅️ Korzystanie z narzędzi AI w pracy biurowej, w tym researchu i analiz
✅️ Zarządzanie zespołem, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie teczek pracowniczych, tworzenie grafiku
✅️ Współpraca i klarowna komunikacja
✅️ Samodzielność i odpowiedzialność
✅️ Opanowanie i skuteczne reagowanie w sytuacji kryzysowej
Zapraszam do kontaktu organizacje zainteresowane podjęciem współpracy ze mną.