Ogłoszenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Bezpłatny kurs: Jak stworzyć budżet projektu społecznego  Zanim wyślesz wniosek o dotację – obejrzyj >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Fundacja poszukuje koordynatora/-ki ds. organizacji wsparcia merytorycznego

19 grudnia 2025 12:20
Reklama
Reklama

Wymiar czasu pracy: 1,0 etat
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Wynagrodzenie:  8 500 zł - 11 000 zł brutto

Poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w budowaniu współpracy i zainteresowania ofertą projektu „Premia społeczna” wśród JST, ROPS oraz środowiska ekonomii społecznej, a także będzie koordynowała działaniami edukacyjnymi i informacyjnymi dotyczącymi projektu.

Osoba na w/w stanowisku będzie współpracowała ze Specjalistką ds. promocji i komunikacji, Specjalistką ds. rekrutacji i organizacji procesu szkoleniowo-doradczego oraz z ekspertami/trenerami projektu „Premia społeczna”.

Zakres zadań:

1. Koordynacja działań wspierających procesy edukacyjne i informacyjne dla JST i ich jednostek oraz Podmiotów Ekonomii Społecznej, w tym proponowanie działań służących tworzeniu przestrzeni do wymiany doświadczeń i wiedzy dotyczących współpracy PES z JST;

2. Planowanie i organizacja wydarzeń (spotkań, szkoleń, webinarów), w tym ustalanie harmonogramów, monitorowanie grafiku ekspertów/trenerów, rekrutowanie uczestników, opracowanie dokumentacji sprawozdawczej;

3. Współudział w prowadzeniu spotkań informacyjnych dot. zasad projektu „Premia społeczna” (stacjonarnie i on-line);

4. Koordynacja i monitorowanie pracy ekspertów/trenerów udzielających wsparcia w procesie szkoleniowo-doradczym;

5. Współtworzenie i nadzór nad programami szkoleniowymi dla przedstawicieli OWES/ROPS w obszarze usług społecznych i współpracy z JST;

6. Współpraca z przedstawicielami grupy eksperckiej OWES/ROPS, w zakresie inicjowania i promocji PES świadczących wysokiej jakości usługi społeczne;P

7. Przygotowanie wzorów, nadzorowanie i gromadzenie dokumentacji sprawozdawczej dotyczącej realizacji współpracy z OWES i ROPS;

8. Udzielanie informacji telefonicznych i pisemnych w kwestiach budzących wątpliwości odbiorców udzielanego wsparcia w ramach projektu „Premia społeczna”;

9. Współpraca i bieżące kontakty z zespołem projektu.  

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • co najmniej 4 - letnie doświadczenie zawodowe związane z realizacją projektów finansowanych z funduszy unijnych, w tym znajomość Wytycznych w zakresie realizacji projektów finansowanych ze środków EFS+ ;
  • co najmniej 2- letnie doświadczenie w koordynowaniu zadań projektowych;
  • co najmniej 2 - doświadczenie w projektach skierowanych do JST obejmujących wsparcie szkoleniowe lub doradcze dla pracowników administracji publicznej;
  • znajomość tematyki dot. ekonomii społecznej, w tym podmiotów ekonomii społecznej;
  • umiejętność prowadzenia spotkań informacyjnych (stacjonarnych i online)

Dodatkowo

  • dyspozycyjność w zakresie wyjazdów służbowych;
  • samodzielność i kreatywność;
  • biegła obsługa komputera (MS Word, MS Excel, programy do komunikacji zdalnej w szczególności środowisko Google Suit);

Mile widziane:

  • znajomość tematyki usług społecznych dla lokalnych społeczności;
  • znajomość procedur zamówień publicznych;
  • posiadanie prawa jazdy kategorii B.

Co oferujemy:

  • współpracę w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1 etatu,
  • elastyczny tryb pracy w systemie hybrydowym (łączenie pracy w biurze warszawskim z pracą zdalną),
  • możliwość zdobywania doświadczenia w ciekawym, angażującym zespole, przy dużych projektach ogólnopolskich.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz ew. kilku zdań uzasadnienia, dlaczego to właśnie Ty jesteś odpowiednim kandydatem/kandydatką na ogłaszane stanowisko.

Dokumenty należy przesłać wyłącznie w wersji elektronicznej do dnia  05.01.2026 r., na adres mailowy: [email protected]

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Wraz z dokumentami, o których mowa wyżej, należy przesłać czytelnie podpisane oświadczenie następującej treści:

"Zapoznałam/em się z zasadami przetwarzania moich danych osobowych przez Fundację Fundusz Współpracy. W przypadku przekazania danych osobowych wykraczających poza zakres wskazany w ogłoszeniu wyrażam zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora."

Obowiązek informacyjny dla kandydatów do pracy w związku z przetwarzaniem danych osobowych:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja „Fundusz Współpracy (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą Warszawa, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, lub drogą mailową: [email protected].
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: [email protected].
  3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
  4. Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    1. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit a RODO;
    2. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym przez przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;
    3. wykorzystania danych osobowych w następnych naborach pracowników, jeśli wyrażona zostanie zgoda – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust.1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a.

Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do czasu zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane będą przechowywane przez okres 1 roku.

  1. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
  2. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  3. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych.
  4. Posiada Pan/ Pani prawo do:
    1. żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
    2. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych;
    3. cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    4. wniesienia skargi na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych wykraczających poza ten zakres jest dobrowolne.
  6. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca:
Fundacja Fundusz Współpracy
Imię i nazwisko:
Andrzej Jaroszkiewicz
Strona internetowa:
http://www.cofund.org.pl
E-mail:
Pokaż
Ważność ogłoszenia: od 19 grudnia 2025 do 2 stycznia 2026
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.