Bezpłatny kurs: Jak stworzyć budżet projektu społecznego Zanim wyślesz wniosek o dotację – obejrzyj >
Fundacja poszukuje koordynatora/-ki ds. organizacji wsparcia merytorycznego
Wymiar czasu pracy: 1,0 etat
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Wynagrodzenie: 8 500 zł - 11 000 zł brutto
Poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w budowaniu współpracy i zainteresowania ofertą projektu „Premia społeczna” wśród JST, ROPS oraz środowiska ekonomii społecznej, a także będzie koordynowała działaniami edukacyjnymi i informacyjnymi dotyczącymi projektu.
Osoba na w/w stanowisku będzie współpracowała ze Specjalistką ds. promocji i komunikacji, Specjalistką ds. rekrutacji i organizacji procesu szkoleniowo-doradczego oraz z ekspertami/trenerami projektu „Premia społeczna”.
Zakres zadań:
1. Koordynacja działań wspierających procesy edukacyjne i informacyjne dla JST i ich jednostek oraz Podmiotów Ekonomii Społecznej, w tym proponowanie działań służących tworzeniu przestrzeni do wymiany doświadczeń i wiedzy dotyczących współpracy PES z JST;
2. Planowanie i organizacja wydarzeń (spotkań, szkoleń, webinarów), w tym ustalanie harmonogramów, monitorowanie grafiku ekspertów/trenerów, rekrutowanie uczestników, opracowanie dokumentacji sprawozdawczej;
3. Współudział w prowadzeniu spotkań informacyjnych dot. zasad projektu „Premia społeczna” (stacjonarnie i on-line);
4. Koordynacja i monitorowanie pracy ekspertów/trenerów udzielających wsparcia w procesie szkoleniowo-doradczym;
5. Współtworzenie i nadzór nad programami szkoleniowymi dla przedstawicieli OWES/ROPS w obszarze usług społecznych i współpracy z JST;
6. Współpraca z przedstawicielami grupy eksperckiej OWES/ROPS, w zakresie inicjowania i promocji PES świadczących wysokiej jakości usługi społeczne;P
7. Przygotowanie wzorów, nadzorowanie i gromadzenie dokumentacji sprawozdawczej dotyczącej realizacji współpracy z OWES i ROPS;
8. Udzielanie informacji telefonicznych i pisemnych w kwestiach budzących wątpliwości odbiorców udzielanego wsparcia w ramach projektu „Premia społeczna”;
9. Współpraca i bieżące kontakty z zespołem projektu.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej 4 - letnie doświadczenie zawodowe związane z realizacją projektów finansowanych z funduszy unijnych, w tym znajomość Wytycznych w zakresie realizacji projektów finansowanych ze środków EFS+ ;
- co najmniej 2- letnie doświadczenie w koordynowaniu zadań projektowych;
- co najmniej 2 - doświadczenie w projektach skierowanych do JST obejmujących wsparcie szkoleniowe lub doradcze dla pracowników administracji publicznej;
- znajomość tematyki dot. ekonomii społecznej, w tym podmiotów ekonomii społecznej;
- umiejętność prowadzenia spotkań informacyjnych (stacjonarnych i online)
Dodatkowo
- dyspozycyjność w zakresie wyjazdów służbowych;
- samodzielność i kreatywność;
- biegła obsługa komputera (MS Word, MS Excel, programy do komunikacji zdalnej w szczególności środowisko Google Suit);
Mile widziane:
- znajomość tematyki usług społecznych dla lokalnych społeczności;
- znajomość procedur zamówień publicznych;
- posiadanie prawa jazdy kategorii B.
Co oferujemy:
- współpracę w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1 etatu,
- elastyczny tryb pracy w systemie hybrydowym (łączenie pracy w biurze warszawskim z pracą zdalną),
- możliwość zdobywania doświadczenia w ciekawym, angażującym zespole, przy dużych projektach ogólnopolskich.
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz ew. kilku zdań uzasadnienia, dlaczego to właśnie Ty jesteś odpowiednim kandydatem/kandydatką na ogłaszane stanowisko.
Dokumenty należy przesłać wyłącznie w wersji elektronicznej do dnia 05.01.2026 r., na adres mailowy: [email protected]
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Wraz z dokumentami, o których mowa wyżej, należy przesłać czytelnie podpisane oświadczenie następującej treści:
"Zapoznałam/em się z zasadami przetwarzania moich danych osobowych przez Fundację Fundusz Współpracy. W przypadku przekazania danych osobowych wykraczających poza zakres wskazany w ogłoszeniu wyrażam zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora."
Obowiązek informacyjny dla kandydatów do pracy w związku z przetwarzaniem danych osobowych:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja „Fundusz Współpracy (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą Warszawa, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, lub drogą mailową: [email protected].
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: [email protected].
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit a RODO;
- przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym przez przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;
- wykorzystania danych osobowych w następnych naborach pracowników, jeśli wyrażona zostanie zgoda – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust.1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a.
Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do czasu zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane będą przechowywane przez okres 1 roku.
- Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
- Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych.
- Posiada Pan/ Pani prawo do:
- żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych;
- cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- wniesienia skargi na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych wykraczających poza ten zakres jest dobrowolne.
- Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.